Aihe: Pearl Export
1 2 3
saBBa
31.07.2003 14:41:51
Pearl Export EX on halvempi, jossa pönttöjen pinta on jotain vinyyli/muovi systeemiä.

Pearl Export ELX on vähän kalliimpi ja siinä on pöntöissä läpikuultava lakkapinta.

Muuta eroa ei minun tietääkseni ole... korjatkaa jos olen väärässä...
...rock rock...
Mikko A
31.07.2003 19:22:56
Pearl Export EX on halvempi, jossa pönttöjen pinta on jotain vinyyli/muovi systeemiä.

Pearl Export ELX on vähän kalliimpi ja siinä on pöntöissä läpikuultava lakkapinta.

Muuta eroa ei minun tietääkseni ole... korjatkaa jos olen väärässä...

Lisäksi ELX bassarissa on puuvanteet, kun taas EX:ssä on metallivanteet.

En oo ihan varma, mitä tarkoitat "Exportin halpismallilla", mutta Forumit on samoja pönttöjä kuin Exportit mutta huonompilaatuisella harwarella.
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Joku vaa
31.07.2003 21:19:12 (muokattu 31.07.2003 21:20:10)

Lisäksi ELX bassarissa on puuvanteet, kun taas EX:ssä on metallivanteet.

En oo ihan varma, mitä tarkoitat "Exportin halpismallilla", mutta Forumit on samoja pönttöjä kuin Exportit mutta huonompilaatuisella harwarella.

Ei pidä paikkaansa. Foorumit on erilailla tehty. Enempää en tiedä mutta kuitenki melkee yhtä hyvät. Siis omasta mielestä...

Edit: Siis rungot on erilailla tehty
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
Bacchus
31.07.2003 21:43:01
Ei pidä paikkaansa. Foorumit on erilailla tehty. Enempää en tiedä mutta kuitenki melkee yhtä hyvät. Siis omasta mielestä...

Näinhän se on.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
Mikko A
31.07.2003 22:46:31

Jaahas... Mistähän mä tuonki taas luin...?
Ensin huvi, sitten nukkumaan.
Bacchus
01.08.2003 14:45:04
Exportit ja Forumit on vähän ku vertais Taman Rockstareja ja Swingstareja. Eli Forumit on erilailla valmistetut ku Exportit, ja Hardware on myöskin halvemman mallista. Tosin itse pitäisin Swingstareja parempina ku Forumeja, jotenkin ne Forumit ei hirveesti nappaa. Vaikka Rockstareja ja Exporteja verratessa saattaisin hyvinkin kallistua Exporttejen puoleen.
"Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative
afro
02.08.2003 15:55:19
Sama se, miten ne on tehty, hyviä ne ei joka tapauksessa ole (Forumit).
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Joku vaa
03.08.2003 18:20:03

Sama se, miten ne on tehty, hyviä ne ei joka tapauksessa ole (Forumit).

Älä ny kaikki on suhteellista. Aatteleppa mua joka omistan traxit jossa mun soiton alku aikoina ostamat kuluneet pinstripet (=
Ride : Tappaa talossa ja puutarhassa
afro
04.08.2003 23:25:34
Älä ny kaikki on suhteellista. Aatteleppa mua joka omistan traxit jossa mun soiton alku aikoina ostamat kuluneet pinstripet (=

Kiitos lohdutuksesta! ;)
Sivuni
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
moderndrummer88
04.09.2005 12:04:44
Huom! Olet kirjoittamassa yli 761 päivää vanhaan ketjuun!

näinpä teen! paljonkohan tuosta minun setistä siis ilman pedaaleja ja peltejä voisi pyytää. pöntöt, aika uudet kalvot ja räkki muutamalla lisätyllä klämpillä kuuluisi kauppaan. olen ajatellu tässä viime aikoina vakavasti siirtymistä noihin pdp:eihin niin jos joku viittisi jonkinlaista arviota noin niinku ulkopuolisen ihmisen näkökulmasta antaa. muistakaa hieno ja erittäin harvinainen väri ;)
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
ToMi88
04.09.2005 14:05:10

näinpä teen! paljonkohan tuosta minun setistä siis ilman pedaaleja ja peltejä voisi pyytää. pöntöt, aika uudet kalvot ja räkki muutamalla lisätyllä klämpillä kuuluisi kauppaan. olen ajatellu tässä viime aikoina vakavasti siirtymistä noihin pdp:eihin niin jos joku viittisi jonkinlaista arviota noin niinku ulkopuolisen ihmisen näkökulmasta antaa. muistakaa hieno ja erittäin harvinainen väri ;)

Myy mulle pelkät kannut?
moderndrummer88
04.09.2005 17:41:26 (muokattu 04.09.2005 17:41:50)
Myy mulle pelkät kannut?

jaa-a
Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!!
Nolte
04.09.2005 18:11:28 (muokattu 04.09.2005 18:26:37)
Myy mulle pelkät kannut?

Mitenkään noita Exportteja väheksymättä, mutta yhdellä "lisäponnistuksella" pääsisit jo pro-kannuihin kiinni. Kyllähän se kirpaisee, mutta vaan kerran. :)

edit. Pearl-topikin nostaminen on muuten aika vaarallista hommaa näinä aikoina (edellinen sota vasta loppui). Itellä ainakin valahti pikkusen kakkaa housuun, kun näin tuon otsikon.
Hyvät rummut, huono soittaja!
ramzuz
04.09.2005 18:17:18
On kolme settiä Export sarjassa:
EX on halvin ihan vaan yksivärinen päällystetty setti
EXR on päälystetty retro värinen hieman kalliimpi kuin EX
ELX on lakattu kallein 3mesta.
mitään muita eroja ei ole. Aina joku puhuu että lakattu soi vähän paremmin. Mutta ei sitä huomaa soitettaessa.
Nasse rokkaa!
ramzuz
04.09.2005 18:19:39 (muokattu 04.09.2005 18:20:16)
Sama se, miten ne on tehty, hyviä ne ei joka tapauksessa ole (Forumit). FORUMIT ON HYVÄT! Ihan perus rumpuja! ei pearlilla huonoja rumpuja olekkaan!! EX on todella hyvä setti.
Nasse rokkaa!
Niskamies
04.09.2005 19:15:18
mitään muita eroja ei ole. Aina joku puhuu että lakattu soi vähän paremmin. Mutta ei sitä huomaa soitettaessa.

Oletko soittanut kahdella samanlaisella setillä joissa oli samat kalvot sekä viritys, mutta pinnoite oli erilainen?

Ero kyllä löytyy, mutta se riippuu täysin pinnoituksen laadusta. Se että sinä et kuule eroa, ei tarkoita etteikö sitä kuulisi.

Mutta mitenkään ketään väheksymättä, se ero ei kyllä ole mitenkään maailmaamullistava. Ts. mielummin päällystetyt huippurummut kuin lakatut ei-huippurummut.
Virallisesti semi-pro!
hollmi-5
04.09.2005 19:50:20
ei pearlilla huonoja rumpuja olekkaan!! EX on todella hyvä setti. No se on mihin sitä vertaa. Pearlin kategoriassa paikkaansa pitävä väite.
Mika Hollström
Nolte
04.09.2005 19:52:06
Pearlin kategoriassa paikkaansa pitävä väite.

:) Tästä se lähtee taas...
Hyvät rummut, huono soittaja!
hollmi-5
04.09.2005 20:05:08
Tämä erl Export-keskustelu on kuin punainen, sininen, vaiko ihan vaaleansininen maito ruokajuomien listauksessa. Loppuunkaluttu aihe kaiken kaikkiaan.
Mika Hollström
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)