Aihe: Beyerdynamic MCE 530
1
Woodoo
02.01.2006 03:47:47
Nyt on se viimeinen aika hommata överit rummuille ja todennäköisesti muuhunkin käyttöön ja tällaset iski silmään. Minulla kun ei ole kokemuksia oikeastaan kun AKG:n C tonnisesta. Bayerdynamic merkkinä on antanut kohtalaisen laadukkaan kuvan ainakin mulle.

Tarkoitus olis käyttää juurikin övereinä ja laulun nauhoittamiseen on todennäköisesti paremmat kuin sm58 :) että siihenkin ehkä. Budjetti on kuitenkin suuri ongelma maksimissaan 300 eekkeriä saa kustantaa. Tosin en pidä mahdottomana että jos ostaiskin sillä rahalla vain yhden laajakalvokonkan. Ehdotukset olis todella lämpimiä. Demoilu ja niuhottelun reenaus käyttöön mikki kuitenkin tulee.

http://www.thomann.de/thoiw3_beyerd … amic_mce530_stereoset_prodinfo.html

SC 450 mallia t.bonelta olen kuullut kehuttavan paljon myöskin. Saattais olla kyllä yksi vaihtoehto. Kauhea tarjonta on kyllä. Roden NT 3 tai 5 mallit ehkä vielä mahtuis myöskin, mut mikä ois paras hinta/laatu suhteeltaan?
Lukihäiriö ei estä kirjoitusta, mutta kirjaimien painaminen on hieman vähäisempää :)
Woodoo
02.01.2006 16:55:35
Toimiiko tuollanen Roden NT 5 stereopari laulun nauhoittamiseeen olleskaa? Taitaa olla kyllä se aika vahvoilla jo mitä tänään katselin taas...
Lukihäiriö ei estä kirjoitusta, mutta kirjaimien painaminen on hieman vähäisempää :)
JoKo
02.01.2006 19:35:04
Toimiiko tuollanen Roden NT 5 stereopari laulun nauhoittamiseeen olleskaa? Taitaa olla kyllä se aika vahvoilla jo mitä tänään katselin taas...

Kyllähän ne jotenkuten toimii. Pienikalvoiset mikrofonit eivät kuitenkaan, oli merkki mikä tahansa, ole ihanteellisia laulun kanssa. Hyvät mikit ne muuten ovat, suosittelen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)