Aihe: Twin Peaks (SPOILEREITA)
1 2 3 4 524 25 26 27 28
Juugeli
30.12.2005 18:30:48
Eip. Angelo Badalamentin säveltämä on se.

No niinpäs tietenkin. Hieno säveltäjä hänkin toki.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
aikavaikea
30.12.2005 21:30:02
Siitä iso kiitos kuuluu Lance Henriksenille.

Hiukan (aika paljon) ohitan aihetta, mutta tuli vaan mieleen jotta Lance voisi olla mielestäni aika hyvä Callahan. Isä siis.
A bear walks into a bar and says "I'll have a rum.................and coke". The barman asks "Why the big pause?"

The bear says "Buggered if I know. I was born with them."
ozz3
30.12.2005 21:48:50
Itsekin olen Stockalta bongannut ensimmäisen tuotantokauden ja ostaminen ei ole ollut kyllä kaukana. Heräsi tässä syksyn mittaan kova kiinnostus Lynchin töitä kohtaan ja Twin Peaksista olen kuullut pelkkää hyvää.
Killed by death MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 Päivän video
Chemo
30.12.2005 22:36:17

Mä diggasin Twin Peaksia kovasti. Ei vaan oo vielä raaskinut ostaa tuota boksia kun siinä ei oo niitä suomitekstejä. Mullehan tolla ei olisi väliä mutta tuosta pitäisi olla hupia mahdollisimman monelle.... onko tietoa onko tuota missään vaiheessa tuolla suomeksi tekstitettynäkin?
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Jani The Rock
30.12.2005 23:26:16

Hiukan (aika paljon) ohitan aihetta, mutta tuli vaan mieleen jotta Lance voisi olla mielestäni aika hyvä Callahan. Isä siis.

Olet muuten 100% oikeassa!
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
tigrushka
31.12.2005 08:03:29
Play.comilla boksi on näköjään 14.99 £ eli n. 21 €.
I got stripes ^..^
Raipe
31.12.2005 14:02:57
Twin Peaksin jälkeen oikeastaan mikään TV-sarja ei oo tuntunut yhtään miltään. On se vaan niin perkuleen nerokas luomus, kaikin puolin.

Komppaan.
Jos joku käy vittuileen niin kannattaa sanoa sille:"Dissected Corpse Emulation Wars"
konehes
31.12.2005 22:40:14
Elokuvasta kyllä pidin kovasti, mutta sarja tuli aina mukamas niin huonoon aikaan, että en katsonut kuin ihan satunnaisesti (enkä tietenkään pysynyt kärryillä). Pitänee hommata tuo boksi.
Kabanossi
01.01.2006 19:28:21
Tämä on kyllä paras sarja mitä on ikinä tehty.

Tässä on kerrottu miten Frank Silva keksittiin Bobin rooliin. On se kyllä karmivan näköinen karpaasi.

http://www.glastonberrygrove.net/reference/howbob/howbobb.html
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi!
juuso a
01.01.2006 19:58:49 (muokattu 01.01.2006 20:04:40)

Twin Peaksin jälkeen oikeastaan mikään TV-sarja ei oo tuntunut yhtään miltään. On se vaan niin perkuleen nerokas luomus, kaikin puolin.

Totta joka sana. Just muutama viikko sitten kattelin himassa pari toisen tuotantokauden jaksoa. Harva sarja onnistuu olemaan samalla pelottava, hauska ja dramaattinen. Voisivat tosiaan sen toisenkin tuotantokauden jaksot jo julkaista. Alkaa jo kyrsiä noi huonot tv-ripit. Videoitakaan ei jaksa enää viritellä vaikka suurin osa jaksoista on mulla nauhalla...
Ääh.. Emmie jaksa.
Salaud
01.01.2006 21:26:31
Play.comilla boksi on näköjään 14.99 £ eli n. 21 €.

Jeps. Tilasin äsken. Kiitoksia vinkistä.
- I feel like an astronaut in a submarine -
tigrushka
01.01.2006 21:35:08
Jeps. Tilasin äsken. Kiitoksia vinkistä.

Olepa hyvä! Kiusaus tehdä tilaus on suuri mutta pitää yrittää sinnitellä talous taas vatupassiin.
I got stripes ^..^
HaloOfFlies
01.01.2006 23:43:29 (muokattu 01.01.2006 23:57:52)

Mihin muuten ovat kadonneet kuvankauniit ja vanhanaikaisella tavalla glamoröösit Mädchen Amick ja Sherilyn Fenn?

Sherilyn Fennillähän oli tämä Nelosellakin esitetty TV-sarja. Rude Awakening alkuperäisnimeltään, suomenkielistä versiota en nyt muista(taisi olla Pää Sekaisin tjsp). Sarjaa tehtiin kolmen kauden verran vuosina 1998-2001 ja oli Emmy-ehdokkaanakin vuonna 1999. Sarjassa nähtiin myös Roger Daltrey muutamassa jaksossa.

Esitti sarjassa alkoholisoitunutta ex-tähteä Billie Frankia.

Muuten on viime vuodet näytellyt B-luokan elokuvissa sekä vilahdellut TV-sarjoissa, viimeksi Gilmoren Tytöissä.
First they steal your mind and then they steal your soul
juuso a
02.01.2006 00:06:05 (muokattu 02.01.2006 00:13:24)

Fenn oli tosiaan siinä Rude Awakenissa. Eipä juuri muita muistu mieleen. Amick on näemmä myös kunnostautunut b-leffanäyttelijänä. Nyt näkyy näyttelevän jossain sarjassa Brian Austin Greenin ja Freddie Prince Jr:n kanssa. Yhden noista leffoista olen katsonut, eli Stephen Kingin kynäilemän Sleepwalkersin joka oli katsottava. Kait niillä on molemmilla käynyt vaan huono tuuri Twin Peaksin jälkeen. Kauniita naisia kyllä molemmat.
Ääh.. Emmie jaksa.
Jani The Rock
02.01.2006 00:09:06

Twin Peaksin näyttelijäkaarti on yleisestikin ottaen melkosen sekalainen. Yhteistä on kumminkin se, että yhtäkään huonoa näyttelijäsuoritusta ei mahdu mukaan.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Jani The Rock
02.01.2006 00:30:36

Mitäs jos laiteltas suosikkihahmoja sarjasta?

Dale Cooper ja Bob nyt ovat tietenkin itsestäänselvyyksiä (ja Shelly Johnson ja Audrey Horne samoin, heh) mutta jos sellasia vähemmän itsestäänselviä...

Jerry Horne. Pieni ja kaheli mies. David Patrick Kelly on ihan ässä näyttelijä.

Hank Jennings. Oikeasti kova jäbä. Chris Mulkeyn habitus luo hahmoon oivaa kontrastia.

Majuri Briggs. Mies jolla on sana hallussa. Don Davis on muuten näyttelijä, joka on suorastaan syntynyt kantamaan univormua.

Lucy Moran. Lucy on aivan ihq pörröhiuksineen ja villapaitoineen! Olisiko kivaa, jos vaimollasi tai tyttöystävälläsi olisi samanlainen ääni?

Julee Cruise esittää itseään, mutta ansaitsee siitä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) maininnan.
NHR
02.01.2006 02:10:42 (muokattu 02.01.2006 02:18:20)

En kyllä muista puoliakaan sarjan hahmoista, mutta Lynch itse veti muistaakseni hauskahkon sivuroolin puolikuurona agenttina.

Ja Windom Earle oli sentäs aika ÄJJÄ!

Don Davis on muuten näyttelijä, joka on suorastaan syntynyt kantamaan univormua.

Totta. Näyttää nykyään mies jo suorastaan omituiselta, jos ei ol knapei kaulukses kans... ;)

E: Ja se pölkkyämmä siinä oli. Ja se hullu Nadine. Ja Hawk. Ja... taisipa siinä olla aika paljon kiinnostavia hahmoja tosiaan...
Pellestä taikuriksi muuttuu aika hitaasti; ehkei siihen riitä elinaikani.
Juugeli
02.01.2006 06:39:05

Muistot sarjasta on jo vähän hämäriä, mutta koitan muistella.

Dale Cooper
Itsestäänselvyys. Damn good coffee!

Shelly Johnson
En muista hahmosta paljonkaan, mutta sitä näytteli sentään Mädchen Amick.

Höh, loppuipa muisti äkkiä.
Here we are nowhere, nowhere left to go/Here we are nowhere, maybe that's where we belong - Jake Burns
IHKK #3, IMIK #28, Bella Italia #8 Pastilli?
aikavaikea
02.01.2006 07:41:48

Mulla noiden itsestäänselvyyksien lisäksi suosikki oli James. Lähinnä syynä oli se, että olin tuolloin aikalailla samannäköinen Hurleyn pojan kanssa. Välillä tuntui kuin peiliin olisi katsonut :-). http://www.cenedra.com/james.htm
Kaveri on syntynyt samassa kuussakin kuin minä, vuotta myöhemmin vaan.

Twin Peaks on varmaan ainoa pidempi sarja joka on tullut katsottua kokonaan ruotsinkielisillä teksteillä. Se kun alkoi SVT:llä pyörimään silleen, että se loppui jo siellä ennen kuin sitä Suomessa alettiin näyttää.
Vastailen minulle osoitettuihin kommentteihin ja oikaisen virheelliset väittämät niin kauan kuin niitä julkisessa keskustelussa tulee. - Janne F.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)