Hankin Delta 1010LT-mallisen kortin, jossa on 8 analogista sisääntuloa. Niitä olisi tarkoitus käyttää rumpujen nauhoittamiseen (samanaikaisesti). Olen tykästynyt Adobe Auditioniin, jolla en näköjään kuitenkaan voi nauhoittaa 8 raitaa samanaikaisesti, ainakaan tuolla 1010LT-kortilla. Johtunee ilmeisesti ASIO-tuen puutteesta. Adobe näyttää 2 monokanavaa yhtenä stereokanavana, mikä puolittaa sisääntulijen määrän. Sattuisiko joku tietämään jonkun kevyen ohjelman, jolla saa nauhoitettua useita raitoja samanaikaisesti (ASIO-tuki)? Tarkoitus olisi tehdä tuolla ohjelmalla pelkästään nauhoitus, ja käyttää Adobea varsinaiseen miksaukseen ja muuhun työhön. |
Hankin Delta 1010LT-mallisen kortin, jossa on 8 analogista sisääntuloa. Niitä olisi tarkoitus käyttää rumpujen nauhoittamiseen (samanaikaisesti). Olen tykästynyt Adobe Auditioniin, jolla en näköjään kuitenkaan voi nauhoittaa 8 raitaa samanaikaisesti, ainakaan tuolla 1010LT-kortilla. Johtunee ilmeisesti ASIO-tuen puutteesta. Adobe näyttää 2 monokanavaa yhtenä stereokanavana, mikä puolittaa sisääntulijen määrän. Sattuisiko joku tietämään jonkun kevyen ohjelman, jolla saa nauhoitettua useita raitoja samanaikaisesti (ASIO-tuki)? Tarkoitus olisi tehdä tuolla ohjelmalla pelkästään nauhoitus, ja käyttää Adobea varsinaiseen miksaukseen ja muuhun työhön. Väännä ne monokanavat (eli stereokanavat) toinen aina ihan vasempaan ja oikeaan jostain mikseri-ikkunasta, ja äänitä sitten. kalamies#19 >-)))>
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. ESTR #2 |
Väännä ne monokanavat (eli stereokanavat) toinen aina ihan vasempaan ja oikeaan jostain mikseri-ikkunasta, ja äänitä sitten. Niin no joo, silleehän se periaatteessa onnistuis. Tosin sillon joutuis säätämään niiden .wavien kanssa kun vasen ja oikee kanava pitäis erottaa toisistaan erillisiks raidoiks. |