Henkka Hevimies 23.10.2005 18:49:40 | |
---|
Miksi vitussa niitä kiharoita on suoristettava? Niimp. Mieluummin kihara,kuin piikkisuora. "Parran kasvattaminen alkaa olla ainoa asia, jota nainen ei pysty tekemään paremmin kuin mies, tai jos pystyy, hänen menestyksensä on varma ainoastaan sirkuksessa" |
miscage 23.10.2005 22:20:12 | |
---|
"Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
Jormaz 23.10.2005 22:25:27 | |
---|
In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Jerlys 24.10.2005 16:39:17 | |
---|
Suoristelen, koska näitä korkkiruuvikiharoitani ei saa mitenkään, ne lyhenevät hieman yli olkapäille kihartuessaan, ovat epäsiistin näköiset ja tulevat naamaan. Pampula ei meinaa ympärille ylettyä. Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
JPQ 24.10.2005 16:46:20 | |
---|
Vaikka mies olenkin niin sanoisin jos perus heviä (siis ei synkkää eikä teko iloistakaan) esim. accept,nightwish,stratovarius on musaasi niin vaalea sopii mutta synkkään heviin ei välttämättä. Mutta puhtaasti tukan tai sen puutteen kuuluisi olla jokaisen oma asia. Paitsi työssä jossa tukka voi olla vaaraksi tai tiellä tms. |
Jerlys 26.10.2005 17:36:04 | |
---|
Olen folk-pagan-viking-black-kuluttaja. Cult of frost and hate. The Great Winter shall come. IRKKAA NICKILLÄ surku` |
Mimi 29.10.2005 16:25:50 | |
---|
Yritän saada luonnollista vaaleaa takaisin. Tulee olemaan värjäämällä aivan saatanan vaikeaa. Jos saat värjäämällä näyttämään vähääkään entiselle, niin suosittelen, että jätät värjäämisen siihen, ja annat kasvaa ja haalistua värin. Niin minäkin tein, vaikka väri ei ollut lähelläkään omaa (mustanpuhuvasta punaruskeasta tähän tummaan hiekanharmaseen on kuitenkin aika pitkä matka. Kestovärillä oli värjätty, mutta väri oli siinämielessä hyvä, että se haalistui kokoajan vähän, eikä jää äjöttämään päähän. Olihan se kyllä alkuun aika rujon näköistä, kun juurikasvua oli sen Yksinäinen susi... |
fredag 18.11.2005 18:53:22 | |
---|
Omasta mielestäni pitkät mustat hiukset alkaa olla jo niin kulutettu klisee että vaihteeksi kattelisi ihan mielellään blondeja hevareita. Ja mitä gay -aspektiin tulee, ei voi kuin ihmetellä ihmisiä jotka tosissaan moisia asioita katselevat. HIMin Valohan on esimerkiksi suhteellisen androgyyni (tai oli alkuaikoina) mutta kaikkihan pitää Villestä. Voit myös tsekata Japanin rokkareita ja päätellä itse kuinka paljon väliä hiusten värillä on. Ja besides, jos olet kovar rokkari hevari whatever, niin ei kellään ole kanttia arvostella hiusten väriä. Kuinka moni menisi esimerkiksi sanomaan Aleksi Laiholle että "värjää hintti hiukses et sä ole hevaria nähnytkään"? Plus, vaaleita hiuksia ei ole kovin monella heavya soittavalla bändillä (siis jäsenellä, suomenkieli takkuilee ja typota ntahallani), joten se erottuu varmasti. |
mettän peikko 18.11.2005 19:33:20 | |
---|
Mikä perkeleen järki on värjätä hiuksia ja käyttää käiken laisia suoristus rautoja. north state aika miehen savuke |
Väinämöinen 19.11.2005 12:19:37 | |
---|
Eikös Tarot-orkesterin jäsenillä ole pitkät vaaleat hiukset (ainakin jossain yhteydessä oli). Mykkä kissa on mauton. |
lucbass 28.11.2005 16:02:58 | |
---|
huomioi myös että monella kuuluisalla metallilajiin vaikuttaneilla artisteilla on myös pitkä vaalea letti. esim dave mustaine, jeff hanneman, hetfield(ei kyl oo enää pitkä, ja se on myös nykyää harmaa) :P jee jee... god hates us all |
Palikkatilu92 29.11.2005 16:15:03 | |
---|
Musta, Ruskia tai vaalea on parhaat pitkien hiuksien värit. Itte kasvatan tällä hetkellä ittelleni ruskiaa pitkkää tukkaa, vaaleakin on ihan hyvä, onhan esim. Alexi Laihollaki vaaliat hiukset. Eli musta, ruskia tai vaalea |
Mikho89 07.12.2005 21:56:11 | |
---|
Musta, Ruskia tai vaalea on parhaat pitkien hiuksien värit. Mitäs muita vaihtoehtoja vielä on? Punainen? :D "A drummer is a musicien´s best friend" ehehee |
Deceitful 09.12.2005 23:26:21 | |
---|
No c'moon, onhan meidän mutsikin "hevari" eikä se missään korseteissa luuhaa. Eikai se letti hevaria tee. NIIN KAUNIS ON KATSELLA SUA TÄÄLTÄ MAAILMAN REUNALTA KUN SINÄ JÄLLEEN ITKET ITSEÄSI. SÄ ET KAI KOSKAAN YMMÄRRÄ, EI TULELLA SAA LEIKKIÄ: SE POLTTAA KAIKEN KAUNIIN SISÄLTÄSI. |
Iscariah 20.12.2005 12:08:36 | |
---|
joo, tästä on puhuttu jo aikasemmin mutta pistänpä nyt kumminkin ja te että voi estää. siis katsokaa oma kuva ja kertokaa mielipiteitä. oon kasvattanu kohta 3vuotta. ei oikeen sovi tähän niin sanottuun hevi kulttuuriin, tai niin ovat sanoneet, ja pistääkö joku tätä rumilusta (minua) paremmaksi? mitäs väliä sillä on?? joo oot aito heWariii jos sulla on mustat hiukset. ei ne hiukset kuule mitään meinaa. Jeff Hannemanilla on vaaleat hiukset. |
Kulkunen 21.12.2005 01:53:25 | |
---|
Niimp. Mieluummin kihara,kuin piikkisuora. Koitapa kasvattaa v*tun kiharat ja v*tun paksut hiukset pitkiksi... Ei ole kivaa elää David Hasselhoffina ensimmäisen 1½ vuoden ajan. Trust me. Olen siis erittäin lyhythiuksinen lopun elämääni. |
Kärpäsruoska 30.12.2005 14:12:54 | |
---|
vaaleakin on ihan hyvä, onhan esim. Alexi Laihollaki vaaliat hiukset. Aha?... Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
Tarvitsen basistin!
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34 |
Hevari on hauska sana. THV-Klubi #12 |
Iscariah 02.01.2006 21:41:36 | |
---|
Plus, vaaleita hiuksia ei ole kovin monella heavya soittavalla bändillä (siis jäsenellä, suomenkieli takkuilee ja typota ntahallani), joten se erottuu varmasti. jaahas et paljoa ole tainnut bändejä nähdä jos tuollaista väität |
hullu_ukko 19.01.2006 19:12:40 | |
---|
Kuinka moni menisi esimerkiksi sanomaan Aleksi Laiholle että "värjää hintti hiukses et sä ole hevaria nähnytkään"? eihän se laiho mitään hevaria oo ikinä nähnykkään. täys teinipoppari se on. huono esimerkki siis. mutta onhan esim. hannemanilla blondit hiukset. eli hevimiehellä voi minkä väriset hiukset vaan. ei sillä loppujen lopuks oo mitään merkitystä NO ANTEEKS!!! |