JMP71 30.12.2005 20:35:46 | |
---|
Oma fender lead II vm. -80, eli josko odotellaan mahdollista arvonnousua... eivät taida olla nuo kysyttyä tavaraa. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
ollikainen 31.12.2005 02:07:10 | |
---|
Paskat. Mä soitan vintagella melkein joka päivä. Ei ne soittamisesta rikki mene. sinähän soitat 20,000 kitaralla joka päivä. |
svilo 31.12.2005 08:36:28 | |
---|
...tottavie, ne ´65 ja ´69 etc stratot joita olen kokeillut.......niissä on kyllä "mojoa", ei siitä pääse mihinkään....jotenkin vaan auki soitettu. -sv - tone is everything - |
Artist 31.12.2005 11:41:44 | |
---|
Oma fender lead II vm. -80, eli josko odotellaan mahdollista arvonnousua... eivät taida olla nuo kysyttyä tavaraa. Kitarapajalla oli pari viikkoa sitten vielä Fender Lead II, eikä hinta ollut kuin jotain 400€. En sitten tiedä onko niiden arvo noussut vai laskenut, mutta hirveän kysyttyjä eivät taida olla. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
duane 01.01.2006 15:00:12 | |
---|
Itse kävin vuosikertaostoksilla perjantaina... Mukaan tarttui oman aikansa Harley Benton, eli -63 Silvertone Amp-In-Case http://www.kitarapaja.com/pics/saic2.jpg Eihän tuo ole samalla tavoin keräilykappale, kuin samanikäinen F tai G, mutta kyllä tuostakin huokuu aika vankka mojo. Maksoin paketista 600€, mikä on ihan ok tuosta, onhan siinä mukana mukava putkistyrkkari kotisoittoon. Itse kitara on hyvässä kunnossa, helpposoittoinen ja pysyy jopa vireessä... Mun soitto on pääasiassa slidehommia ja sellaiseen tuo keppi on omiaan... Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta |
Feggy 01.01.2006 15:06:10 | |
---|
Itse kävin vuosikertaostoksilla perjantaina... Mukaan tarttui oman aikansa Harley Benton, eli -63 Silvertone Amp-In-Case http://www.kitarapaja.com/pics/saic2.jpg Eihän tuo ole samalla tavoin keräilykappale, kuin samanikäinen F tai G, mutta kyllä tuostakin huokuu aika vankka mojo. Maksoin paketista 600€, mikä on ihan ok tuosta, onhan siinä mukana mukava putkistyrkkari kotisoittoon. Itse kitara on hyvässä kunnossa, helpposoittoinen ja pysyy jopa vireessä... Mun soitto on pääasiassa slidehommia ja sellaiseen tuo keppi on omiaan... Onneksi olkoon. Mäkin tuota katselin sillä silmällä...hieno vempele! "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
duane 01.01.2006 15:15:09 | |
---|
Onneksi olkoon. Mäkin tuota katselin sillä silmällä...hieno vempele! Kits. Vielähän sinne jäi toinen samanlainen, käy hakeen pois :) Mua jäi kaivelemaan, kun en hoksannu pajalla kysellä tuon kitaran historiaa tarkemmin, pitää varmaan poiketa taas kunhan uskaltaa.. Tahtoo vaan käydä kalliiksi. Seuraavaksi pitäis löytää joku oikea pikkuvahvistin: Alamo, Supro, Silvertone tai halpa Gibson. Pitää varmaan poiketa Ruotsissa ihmettelemässä, kunhan rahaa saa taas kasaan. Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta |
Feggy 01.01.2006 15:45:10 | |
---|
Kits. Vielähän sinne jäi toinen samanlainen, käy hakeen pois :) Mua jäi kaivelemaan, kun en hoksannu pajalla kysellä tuon kitaran historiaa tarkemmin, pitää varmaan poiketa taas kunhan uskaltaa.. Tahtoo vaan käydä kalliiksi. Seuraavaksi pitäis löytää joku oikea pikkuvahvistin: Alamo, Supro, Silvertone tai halpa Gibson. Pitää varmaan poiketa Ruotsissa ihmettelemässä, kunhan rahaa saa taas kasaan. Nyt ei oikein ole hilloa ja pakkomiellelistalla taitaa Gretschi mennä ohitse...mutta mistäpä sitä koskaan tietää. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
Kitarapajalla oli pari viikkoa sitten vielä Fender Lead II, eikä hinta ollut kuin jotain 400€. En sitten tiedä onko niiden arvo noussut vai laskenut, mutta hirveän kysyttyjä eivät taida olla. Kemin Musiikissa on lojunut Lead I vuosikausia, hintaa 499 http://www.keminmusiikki.fi/hinnast … _vahvistin/sahkis_kayt2.asp?VNRO=87 Kävin sitä joskus testaamassa, mutta kitaran paino vei ostohalut. Kyllä köyhän kannattaa ostaa halpaa, sillä halpa tulee kalliiksi ja kallis on aina laadukasta |
Artist 01.01.2006 18:54:21 | |
---|
Itse kävin vuosikertaostoksilla perjantaina... Mukaan tarttui oman aikansa Harley Benton, eli -63 Silvertone Amp-In-Case Hieno on! Itsekin on tullut kuolattua Silvertonen perään, mutta ei ole ollut fyrkka, enkä ole myöskään raaskinut luopua mistään muusta soittimesta rahan vuoksi. Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine! |
aarghto 01.01.2006 19:28:58 | |
---|
päteminen ja ruikutus. |
Jarzki 01.01.2006 20:21:47 | |
---|
Itellä lähinnä Vintagea on tuo Cimar Telecaster, made in Japan ja vuosimalli on joko 78 tai 79, sitten on tietty tuo Eko Ranger 6 akustinen...laitan kuvia johonkin joskus :) |
fox 01.01.2006 21:53:39 | |
---|
Osaisiko joku kertoa minkä arvoinen tälläinen peli on? Pekkasoitin - 8 Kielinen Mandoliini , Made in Finland -55 Ei osaa muuta sanoa kuin että "Se on sen arvoinen, mitä markkinoilta satut saamaan hintaa" eli ei noita varmaan kovin runsaasti myynnissä liene, mutta eipä niistä varmaan hirveitä summia maksa muut kuin -Suomalaisten soitinten keräilijät -Pekkasoitin-fanit ja perusteluna sanoisin että A-mallin maniskojen rahaa keräävät soittimet on jotain muita kun Pekkasoitin-merkkisiä, lisäksi maniskoilla ei kauhean laajaa ostajakuntaa muuten ole. Varmaan ihan hyvintehty soitin, en sitä halua väittää, ettei.. Itse asiassa yksi kalleimmista soittimista jota olen itse käsissäni pidellyt, on ollu mandoliini.. 1980 vuoden F-5 L Fern. |
JMP71 02.01.2006 00:27:02 | |
---|
Kitarapajalla oli pari viikkoa sitten vielä Fender Lead II, eikä hinta ollut kuin jotain 400€. En sitten tiedä onko niiden arvo noussut vai laskenut, mutta hirveän kysyttyjä eivät taida olla. Meikä tykkää omasta ku hullu puurosta. Alkoholi lyhentää ihmisen ikää, mutta toisaalta ehtii nähdä kaksin verroin. -K.Palsa- |
svilo 02.01.2006 06:36:19 | |
---|
OT: Ei ole vintage vaikkakin näyttää siltä ;), mutta sitä "mojoa" kyllä löytyy......tekijän sanoin "plays like a butter" www.vilo.net/haar.htm- tone is everything - |
makoskela 02.01.2006 15:10:12 | |
---|
Sanoisin, ettei 'vintage' ole niinkään kiinni soittimen absoluuttisesta iästä. Omaa -87 Schecteriä pidän jo vintagena, sillä kyseisen valmistajan soittimia ei ole ollut enää pitkään aikaan tarjolla. Siis tämän vanhan ja alkuperäisen Schecterin. Vintagea on se, jota ei enää ole. GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa. |
fox 02.01.2006 15:29:53 | |
---|
Sanoisin, ettei 'vintage' ole niinkään kiinni soittimen absoluuttisesta iästä. Omaa -87 Schecteriä pidän jo vintagena, sillä kyseisen valmistajan soittimia ei ole ollut enää pitkään aikaan tarjolla. Siis tämän vanhan ja alkuperäisen Schecterin. Vintagea on se, jota ei enää ole. Niin no, lainaan itseeni edelliseltä sivulta: Vintagee voi aivan hyvin olla jo -85 kitara, mikäli se on jossain määrin harvinainen ja/tai muuten haluttava. Sun kitara on Nuutisen kokoonpanema, niit "Kitarapajan Schechtereitä"??? |
Jiaster 02.01.2006 15:45:29 | |
---|
En nyt tiennyt missä topicissa tätä kysyä mutta ehkä se sitten tänne tulee. Osaisiko joku kertoa minkä arvoinen tälläinen peli on? http://www.vanhalinna-albert.net/pekkasoitin.htm Pekkasoitin - 8 Kielinen Mandoliini , Made in Finland -55 Tuollainen 12-kielinen Pekka roikkuu paikallisessa 150€:n hintalappu kaulassaan. oh dear god, it is the best guitar i have ever played.... /Harmony-central |
makoskela 02.01.2006 16:28:10 | |
---|
kitara on Nuutisen kokoonpanema, niit "Kitarapajan Schechtereitä"??? Eipä ole. Ihan on alkuperäistä amerikkalaistuotantoa. Eikä siis ole mikään rakennussarja tai erillisosista koottu. GAS ei ole sairaus - se on elämäntapa. |
Turder 03.01.2006 10:50:26 | |
---|
There is no sound like the one of a good acoustic guitar. |