Roberto 29.07.2003 23:57:34 | |
---|
Tsekkaapa joskus Diablon Malmberg, kun se nyt vihdosta viimein sai nuo toimimaan. Menee ristiin. Oikeella jalalla vasen hihat, vasemmalla oikea. :D Jepjep. Tsekkaapa joskus Ralph Molinan merirosvolippu tai Eric Brechtin hc-komppi. Diablo... |
Mikko A 30.07.2003 01:06:50 | |
---|
Ei tuosta Robertosta kannata hirveesti välittää, se laukoo suustaan sellaisia sammakoita aina välillä että hermothan siinä menee jos tosissaan ottaa. Mä ainakin ymmärrän Roberton kommenttien pointin täysin ja salaa täällä ruudun takana niiden tahtiin naureskelen. Äijällä on selvästi pilkettä silmäkulmassa. Mutta yks erittäin hyvä vaihtoehto olisi opetella open handed playing eli kun komppaat haitsua niin komppaat aina vasemmalla kädellä. Sitten kun vaihdat rideen niin oikeata peliin. Kaikki varmaan tajusi. Yllättäen tuossa tilanteessa oikea käsi onkin se heikompi lenkki. Ainakin mulla. Vasurilla menee kyllä ne haitsukuviot, mutta oikealla ei mee virvelikuviot... Eikös ainakin Kaasu muuten soita juuri noin? En tosin sitten tiedä onko mies vasuri vai oikeakätinen. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Paas 30.07.2003 07:26:38 | |
---|
Eikös ainakin Kaasu muuten soita juuri noin? En tosin sitten tiedä onko mies vasuri vai oikeakätinen. Joo, kyllä se vissiin sillee vetelee. Saattaa olla vasenkätinen kenties tai sitte muuten vaan opetellu soittamaan sillä tavalla. |
Humppapoliisi 30.07.2003 08:04:32 | |
---|
Jos sattuu nyt olemaan se haitsu myös siinä oikealla raidin vieressä niin kyllä se antaa variaatiota. Esim joku jungel-groove tomeilla ja välillä sitä kakkoshaikkaa niin hyvältä kuulostaa. varsinkin jos soittaa lattia tomia (tomeja) niin on helpompi vain nostaa kättä vähän ylemmäs haikkaan kun että vie sen toiselle puolelle. Mutta voihan tietenkin tomin:kin siirtää ykköshaikan viereen. itselläni on 4 tomia nyt juuri setissa, yks niistä on vasemmalla ykköshaikan vieressä. |
Aegis 30.07.2003 12:31:30 | |
---|
Hös. Mahtavat on asenteet! Leikkikehähevi on sellasta heviä jota soitellaan leikkikehässä, eli räkkisydeemien ja muiden tarpeellisten laitteiden ympäröimänä etutomit naamaa kuumottaen ja virveli ylämäkiasennossa. Notta blast vaan sullekkin toivoo Shane Embury. No hyvä. Sittenhän minulla on leikkikehäaika jäänyt jo kauas menneisyyteen. Tuota hyötyä joutuu kyllä epäilemään vahvasti. Sitäpaitsi tekeehän se siitä sitä mulle just sen verran, että jos joku tinkaa mielipidettä aiheesta ni voin sen todeta, eikö? Mutta mielipiteesi otetaan vähän hyväksyvämmin (ja vakavammin) vastaan jos muotoilet sen johonkin muuhun tyyliin kuin: "Vitun peelot! Kaapelinne voitte työtää vaikka perseeseenne!" Ni. Tosimies ei käy paskalla. |
Hotlicks 30.07.2003 15:12:52 | |
---|
No niin lapset... Käykääpäs katsomassa seuraavanlaiset sivut ja painakaa kaikki tiukasti mieleen. Sieltä löytyy kaikki sallitut ja kielletyt rummut/telineet/pellit. Lukekaa järjestyksessä. go.to/righteousdrummers Ei lisättävää... |
Roberto 30.07.2003 16:01:36 | |
---|
Mutta mielipiteesi otetaan vähän hyväksyvämmin (ja vakavammin) vastaan jos muotoilet sen johonkin muuhun tyyliin kuin: "Vitun peelot! Kaapelinne voitte työtää vaikka perseeseenne!" Ni. No ei sen vastaanotto mua enää niin huoleta kun se on jo poistunut systeemistä etiäppäin... perseen tiedän kyllä, mut mikä on peelo? |
Alpha 30.07.2003 16:27:17 | |
---|
No niin lapset... Käykääpäs katsomassa seuraavanlaiset sivut ja painakaa kaikki tiukasti mieleen. Sieltä löytyy kaikki sallitut ja kielletyt rummut/telineet/pellit. Lukekaa järjestyksessä. go.to/righteousdrummers Ei lisättävää... *hekottelee*...*naureskelee*...*hohottelee* Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Alpha 30.07.2003 16:30:43 | |
---|
...mut mikä on peelo?... Peelo on ainaski mun käsityksen mukaan semmonen, joka ilman parempaa tietämystä neuvoo/sählää joka asian sekä tunkee nekkunsa joka väliin...jos sattuu olemaan esim hissin ovien välistä kyse, ni okei...mut muuten ei. Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Wiitala 30.07.2003 16:32:39 | |
---|
Mun mielestä tuo kaapelihaikka on melko turha kapistus. Ehkä hevirumpalit saavat siitä giksit, mutta minä en. Rahan tuhlausta, vaikkakin ihan hauska keksintö... Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Bacchus 30.07.2003 16:36:12 | |
---|
Peelo on ainaski mun käsityksen mukaan semmonen, joka ilman parempaa tietämystä neuvoo/sählää joka asian sekä tunkee nekkunsa joka väliin...jos sattuu olemaan esim hissin ovien välistä kyse, ni okei...mut muuten ei. Itse asiassa peelo-sana tulee romaanien, eli mannejen kielestä. Muistaakseni tarkoittaa melko samaa kuin kusipää, hinttari yms. tyylin haukkumasanat. Että sellaista... "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Alpha 30.07.2003 16:52:40 | |
---|
Mun mielestä tuo kaapelihaikka on melko turha kapistus. Ehkä hevirumpalit saavat siitä giksit, mutta minä en. Rahan tuhlausta, vaikkakin ihan hauska keksintö... Niin siis mä kyselin kommentteja niiltä, jotka semmosen omistavat, mut en kai mä teiltä lupaa kysy, jos sellaisen laitan...soitan sitten tangoa tahi valssia... Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Mikael 30.07.2003 16:57:51 (muokattu 30.07.2003 17:09:37) | |
---|
Niin siis mä kyselin kommentteja niiltä, jotka semmosen omistavat, mut en kai mä teiltä lupaa kysy, jos sellaisen laitan...soitan sitten tangoa tahi valssia... Näino! Kandee tehä niinku ite huvittaa. Mut kun nyt mielipidettä kysyit ni täs tulloo: Meitsin mielestä kaapelihaitsu on vähän samaa osastoa kun ne ladan 80-luvulla perässä roikkuneet "staattisen sähkön poistajat". Eli käyttökelvoton mutta ruma. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Alpha 30.07.2003 17:06:58 | |
---|
Näino! Kandee tehä niinku ite huvittaa. Mut kun nyt mieleipidettä kysyit ni täs tulloo: Meitsin mielestä kaapelihaitsu on vähän samaa osastoa kun ne ladan 80-luvulla perässä roikkuneet "staattisen sähkön poistajat". Eli käyttökelvoton mutta ruma. Eiku tuon kommentin perusteella Ladan perässä roikkuneet staattisen sähkön poistajat on hianoja, mutta joissain tapauksissa käyttö kelvottomia vermeitä. Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Mikael 30.07.2003 17:08:30 (muokattu 30.07.2003 17:09:00) | |
---|
no kukin käsittää mitä huvittaa : ) miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Alpha 30.07.2003 18:44:44 | |
---|
On hintaa helvetisti. Mutta kyllä niitä löytyy edullisempiakin(mikäli muistiini on luottamista). Sano miulle tyhmälle, että mistä? Siis onhan noita Milleniumin, Headlinerin, Paisteen 101, 302 yms vermeitä tullu hajotettua surkean laadun vuoksi, mut nyt puhutaankin TAMA merkistä... Siis kun puhutaan edullisuudesta...ei tavarasta. Käytettynä en ole kyllä löytänyt yhtäkään...elikkäs noon melko hyviä käytössä? Ja jos nyt jollain sattuu oikeasti olemaan sellanen käytössä, niin kertokoon! Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
Alpha 30.07.2003 19:11:53 | |
---|
Siis kun puhutaan edullisuudesta...ei tavarasta. Siis että puhutaan laadukkasta tavarasta...ei hinnoista. Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
kurre 31.07.2003 09:07:17 | |
---|
Kaapelihaitsun (eli ns. remotehaitsun) korvikkeena voi käyttää myös closed hattia, joka toimii ainakin itselläni hemmetin hyvin. Eli ongelmanani on ollut vasemman puoleisen haitsun jääminen auki ja siihen komppaaminen tuplia polkiessa. Nyt komppaan polkiessani oikeanpuoleiseen haitsuun, joka pysyy kiinni aina kelistä riippumatta. Wonderful! BTW, tuon remotehaitsun hinta juuri laski huhupuheiden mukaan SMI:llä (Pearlin maahantuoja), ja kustantaa nykyisin n. 300 Euroa ja rapiat päälle. *Raise the fist of the metal child* |
Sano miulle tyhmälle, että mistä? Siis onhan noita Milleniumin, Headlinerin, Paisteen 101, 302 yms vermeitä tullu hajotettua surkean laadun vuoksi, mut nyt puhutaankin TAMA merkistä... Siis kun puhutaan edullisuudesta...ei tavarasta. Käytettynä en ole kyllä löytänyt yhtäkään...elikkäs noon melko hyviä käytössä? Ja jos nyt jollain sattuu oikeasti olemaan sellanen käytössä, niin kertokoon! Muistaakseni olin joskus tiedustellut sellaisen taman kaapelihaitsun hintaa ja ei kai se ny 500:aa euroa ollu. En ole kuitenkaan varma, sitä on jo aikaa. |
Roberto 31.07.2003 09:40:38 | |
---|
Mutsis on homo! Nyt taitaa hevanderiteinejä kiukuttaa ihan oikeesti. Kannattaa ottaa vähä lepposampi asenne, varsikin tällasilla keleillä. Voi mennä kaali oikariin tai jotain. |