Valokaari 19.12.2005 14:14:18 | |
---|
Rok rok. |
Nelikielipiru 19.12.2005 14:31:22 | |
---|
Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Slayerfani 19.12.2005 15:37:34 | |
---|
|
Aakoo 19.12.2005 16:56:27 | |
---|
öhöm. no en aatellu ottaa mitää hymiöitä!!! ja mitä järkee tatuoida naamansa? on kuunnellu joku vähä liikaa Peltsin ja Juha Lahden piisii :D "paras joululahja ottaa tatuointi. TAtuointi naamaan" :D Mitä järkeä on ottaa tatuointi, jos ei oo rahaa, eikä tiä mitä haluaa? |
Slayerfani 19.12.2005 19:13:40 | |
---|
Mitä järkeä on ottaa tatuointi, jos ei oo rahaa, eikä tiä mitä haluaa? no.. =/ enhän mä oo sanonu et mä sitä tänää otan tai tällä vkolla tai ens vkolla.. enkä ees tiiä miten paljo sellane tekee, tai et jos rupee jänistää kesken tai ennen tai sillee.. ku en tiiä miten paljo tekee kipiää tai muuta. ja kyl on ny pari tiedos, mut onkelma on just noi kaks asiaa.. päättäminen on vaikeeta.. =/ |
Aakoo 19.12.2005 21:26:03 (muokattu 20.12.2005 13:51:08) | |
---|
no.. =/ enhän mä oo sanonu et mä sitä tänää otan tai tällä vkolla tai ens vkolla.. enkä ees tiiä miten paljo sellane tekee, tai et jos rupee jänistää kesken tai ennen tai sillee.. ku en tiiä miten paljo tekee kipiää tai muuta. ja kyl on ny pari tiedos, mut onkelma on just noi kaks asiaa.. päättäminen on vaikeeta.. =/ Vinkki: odota _ainakin_ pari vuotta! Kyllä sä tatskan ehdit ottamaan vanhempanakin. |
Nelikielipiru 20.12.2005 09:32:54 | |
---|
no.. =/ enhän mä oo sanonu et mä sitä tänää otan tai tällä vkolla tai ens vkolla.. enkä ees tiiä miten paljo sellane tekee, tai et jos rupee jänistää kesken tai ennen tai sillee.. ku en tiiä miten paljo tekee kipiää tai muuta. ja kyl on ny pari tiedos, mut onkelma on just noi kaks asiaa.. päättäminen on vaikeeta.. =/ Joo kuten monet on sanonu että älä hätiköi nii mä sanon sen ihan saman, se kuva ei tee susta yhtään sen kovempaa jäbää. Päinvastoin, jos se kuva on sitten joku perkleen hieno kotka/kissaelikko olkapäässä (sori jos joku diggaa, mä en).... Ja toisekseen mitää bändin nimii/tsm. ei todellakaan kannata otella koska vuoden päästä voit olla "todella kova" UG reivaaja ja sitten jos sulla lukee Slayer saatanan isolla jossain ruumiin osassa niin se voi viedä sun "todella kovan" UG reivaaja uskottavuuden pois. Mikään ei voita depression voittamatonta heikkoutta. |
Köttelö 21.12.2005 17:50:01 | |
---|
Shit happens when you party naked! |
nikomati 21.12.2005 18:18:47 | |
---|
Kalle 1200 Vuotiaat Leivät Osaa Yksin Näyttää Tissiä |
Slayerfani 22.12.2005 14:15:05 | |
---|
Otin tämmösen käsivarteen tuossa syksyllä http://muusikoiden.net/dyn/members/40615.jpg okei!!! parempi ois pikineis :P no ihan miten vaa.. ja pointi on se et jos haluisin jonku tietyn nii SÄÄSTÄISIN siihe, lienee tuntematon käsite herroille. no ihan miten vaa.. UG reivaaja? was is das? jos ug = unredground (viisaat valas) ;) mut mitä meinaa reivaaja? voi olla typerä kyssäri, mut en tsennaa slangi sanooja, tsennaaks sä? tai itse asias ois 3 eri vaihtoehtoo, mut eniten mä pelkään kipua mikä aiheutuu, ku sekää ei oo kovin kivaa jos on nii sit ku alottaa nii satuu nii **** et sit ei tuu hommasta mitää =( muuten kyllä menisin vaikka heti, täällä on yks paikka mut en tiiä tekeeks minkälaista.. ja toinen onkelma on paikka. ku en kestä verikoettakaa ku otetaa, tai sit jos annetaa rokotus käsivarteen nii heti vedän pois.. =/ |
Slayerfani 22.12.2005 15:02:33 | |
---|
Vinkki: odota _ainakin_ pari vuotta! Kyllä sä tatskan ehdit ottamaan vanhempanakin. joo joo iskä :D ois pari vaihtoehtoo, mut tollane kimma mikä on.. nii kuis iso tai siis äh, annetaan olla =/ |
Pitkavirta 22.12.2005 23:26:15 | |
---|
annetaan olla =) ghettoblast |
Jormaz 22.12.2005 23:54:30 | |
---|
Höh, jos kipu arveluttaa niin muistakaa että kipu on pelon pakoa ruumiista. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
JoeHans 28.12.2005 13:03:42 | |
---|
Suunnittelinpa tuossa ajatuksenvirran juostessa hienon ja itseaäni kuvaavan tatuoinnin. Jos olis skanneri, niin vois laittaa kuvan. Tässä threadissa ei olekaan tainnut olla nuista tatuointien hinnoista pahemmin puhetta vielä? Paljonko tuollaset kohtuu pienet (~5cmx5cm) tatuoinnit yleensä maksaa ottaa? "Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |
Jani The Rock 28.12.2005 13:12:28 | |
---|
Suunnittelinpa tuossa ajatuksenvirran juostessa hienon ja itseaäni kuvaavan tatuoinnin. Jos olis skanneri, niin vois laittaa kuvan. Tässä threadissa ei olekaan tainnut olla nuista tatuointien hinnoista pahemmin puhetta vielä? Paljonko tuollaset kohtuu pienet (~5cmx5cm) tatuoinnit yleensä maksaa ottaa? Suhteellisen yleinen lähtöhinta tatuoinnille on 50 euroa. Helkkari kun tuttu tatuoijakaveri asuu niin kaukana. Maksoin sille tosta oikeassa ranteessa olevasta kitara-kobra-hässäkästä rullan ralliteippiä. Ei paha. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
JoeHans 28.12.2005 13:31:01 | |
---|
Suhteellisen yleinen lähtöhinta tatuoinnille on 50 euroa. Helkkari kun tuttu tatuoijakaveri asuu niin kaukana. Maksoin sille tosta oikeassa ranteessa olevasta kitara-kobra-hässäkästä rullan ralliteippiä. Ei paha. Edullinen kauppa kyllä juu. Velipojalla tais olla kans joku tuttu joka saattais tehdä mullekin melko edullisesti tatuoinnin. Serkulle se oli ainakin tehnyt todella edullisesti ja hyvää jälkeä tuli. "Twenty dollars!? But I wanted a peanut!" -Homer J. Simpson |
Henko 28.12.2005 14:43:59 | |
---|
Höh, jos kipu arveluttaa niin muistakaa että kipu on pelon pakoa ruumiista. Muistaakseni Dyynissä tuo selitettiin jotenkin toisin. Tai sitten just noin, ei voi kaikkea muistaa. Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
Slayerfani 31.12.2005 21:34:58 | |
---|
Höh, jos kipu arveluttaa niin muistakaa että kipu on pelon pakoa ruumiista. tää meni ohi =/ mut elämä on!!! =) no nyt on kuva valmiina pienes söpös pääs, mut onkelma on rahatilanne.. ku oon nii köyhä opiskelija. jos kerta lähtöhinta on 50e siis pelkästä kuvasta vai ilman värejä? =/ mut elämä on!!! :D |
Jormaz 31.12.2005 21:51:10 | |
---|
tää meni ohi =/ mut elämä on!!! =) Niin siis että kipu on vaan hyvä asia ja hiki säästää verta.. :) In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
tää meni ohi =/ mut elämä on!!! =) no nyt on kuva valmiina pienes söpös pääs, mut onkelma on rahatilanne.. ku oon nii köyhä opiskelija. jos kerta lähtöhinta on 50e siis pelkästä kuvasta vai ilman värejä? =/ mut elämä on!!! :D haista perse ja ota tatska kun kasvat isox :D:D:D:D:D:D ghettoblast |