Aksu89 31.12.2005 15:18:45 | |
---|
Muse... Ja en nyt oikein tiedä mitä on tulossa. Toivotaan että Mr.Wylde jaksaisi pykätä taas yhden uuden loistavan levyn BLS:n nimellä. |
GhostOfTheSun 31.12.2005 15:37:26 | |
---|
Raised Fist: Pojat ovat käsittääkseni studiossa ja keväällä pitäis uutta puskea. Katatonia: Maaliskuussahan tätä... Ei jaksa odottaa. Tool: Tähän kohtuuttoman kokoinen kysymysmerkki. Nämä siis ennakkotietojen mukaan kevään (/kesän) odotetuimmat. Eiköhän syksyllä kanssa ihan hyvää settiä puske. "Sabotage will set us free. Throw a rock in the machine"
- Refused are fucking dead |
Henkka Hevimies 31.12.2005 15:39:52 | |
---|
Jos uutta Slayeria saisi. Tosin,jos uuden levyn menininki on samaa kuin GHUA,niin jää kyllä levy ostamatta. Pelkään kyllä pahinta. I sold your dog to a Chinese restaurant.----HeWu METal PiiKkEjÄ Ha VERtA- |
Angus 31.12.2005 15:43:20 | |
---|
Häh, joko se on siirtynyt syksylle? Viimeksi kuulin puhuttavan keväästä. Pahus, johan saa aina vaan odottaa. Mutta jospa se sitten oliskin jotain elämää suurempaa kun sitä noin hartaasti tehdään. Ei siitä ole mitään oikeata tietoa, kaikki on pelkkää huhua. Oikeastaan minä päivänä tahansa voisi tulla virallinen tiedote, että uuden levyn eka sinkku on kaupoissa parin kuukauden päästä ja levy pari viikkoa sen jälkeen. Ei tässä auta kuin odottaa ja olla uskomatta huhuihin. Rock 'N' Roll! |
M-Juhana 31.12.2005 15:48:34 | |
---|
Sama vastaus mulla oli tämän vuoden alussa täällä. Ehkä nyt ensi vuonna sitten? + tietenkin Motörheadin uusi! Tämä !! + Motörhead-kokoelmani valmistumista !! RR4E toivoisi olevansa yhtä lahjakas piirtäjä kuin minä, mutta sen sijaan hänelle on suotu lentämisen lahja -Tetsuo- |
sn 31.12.2005 16:02:06 | |
---|
Mars Volta Tool Mudhoney RHCP Ja jos Primusilta vielä tulis jotain hyvää... "I find that ducks' opinions of me are very much influenced over whether or not I have bread." - Mitch Hedberg |
rheinone 31.12.2005 16:39:51 | |
---|
Häh, joko se on siirtynyt syksylle? Viimeksi kuulin puhuttavan keväästä. Pahus, johan saa aina vaan odottaa. Mutta jospa se sitten oliskin jotain elämää suurempaa kun sitä noin hartaasti tehdään. Eiku mä sanoin "syssymmällä". Tarkoitin myöhemmin kuin helmikuussa ;+) All you gotta do is plug me into High Voltage Rock'n'Roll. |
Jannipaali 31.12.2005 16:57:58 | |
---|
Aina vähän jänskättää, että mitä Metallicalta tulee seuraavana ulos, Loadit ja Angerin olen omistanut, mutta ne ovat ajallaan päätyneet divarin hyllylle :/ Ranggaa rässiä.
Perrrkele! On mulle ennenkin vittuiltu! |
Lord of the strings 31.12.2005 17:16:44 | |
---|
AC/DC! Proge ei ole musiikkityyli. Proge on elämäntapa. |
Heartwood 31.12.2005 18:04:49 | |
---|
Toolin ja Townsendin Devinin uudet levyt noin niin kuin pääasiassa. Kassellaan että mitä muuta sieltä sitten tulee. "From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical"
- Leonard Nimoy"
Romantikkoitkijät #42 |
SomethingWild 31.12.2005 18:34:21 | |
---|
Wintersunin ja metallican levyjä. Oishan se aika pommi jos Emperorki pistäis kans lätyn pihalle. Tilumaha pitää olla! |
Raised Fist: Pojat ovat käsittääkseni studiossa ja keväällä pitäis uutta puskea.
Unohdin kokonaan tämän. Olen kuullut huhuja, että olisivat tulossa huhtikuussa Nosturiin. We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Kulkunen 31.12.2005 19:31:45 | |
---|
Katatonia Mitenhän mulla tämä unohtu ihan kokonaan. My Twinin perusteella odottelen kyllä innolla. |
Rokkinorsu 31.12.2005 20:28:26 | |
---|
1. RHCP:n uusin levy 2. Iron Maidenin uusin levy Sitten kans kiinnostaa kuulla, että mimmosta musaakkia Metallicalta irtoo.. Bändistä en niin suuremmin enää välitä, mutta toivon hartaasti, ettei sieltä tulisi St Anderin tyylistä levyä. Basisti. |
Aresius 01.01.2006 02:01:30 (muokattu 01.01.2006 23:33:41) | |
---|
No ite odotan ainakin Kilven, Celestyn ja Cannibal Corpsen uutukaisia. E: Niin, ja sitten on tulossa Frank Gambaleltakin uusi Älä uhoa! Kuuntele kontrabassoa. Siinä on puuta. Siinä on jöpinää!
THV-klubi #41
AKKK#8
Romantikkoitkijät #18 |
Spawn 01.01.2006 02:59:27 | |
---|
Itsellä sen takia heikonlaiset odotukset kun ei ole hajuakaan mitä ensi vuonna on tulossa ja hewi medal ei niin kovaa enää iske. Sanotaan nyt kuitenkin: -Oman bändin ensimmäinen demo -Babylon Whores - Levy jota ei varmaan koskaan tule -Ulver - Levy joka ei varmaankaan vuonna 2006 tule "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
Aerodactev 01.01.2006 03:29:17 | |
---|
Kissapuhelin - Miksi Erik itki kadulla, ja mitä siitä seurasi? G-zhyyrg (työnimi) - I (työnimi)
Long = progressive = good
|
TiMiTheShiT 01.01.2006 05:59:33 (muokattu 01.01.2006 06:00:19) | |
---|
Kai se pakko on TOOL:n uutta odottaa ainakin vanhojen aikojen kunniaksi.... edit: myös tietenkin Poutatorven uutta levyä. Poutatorvi keikat, musiikkinäytteet yms. tekeleitämme on myös demostudiossa - Fishbone Soldier #1 |
Järvihirviö 01.01.2006 13:33:14 | |
---|
Itseasiassa kaikki, mitä tulee Warpilta tai Hospital Recordsilta. |
Teijo K. 01.01.2006 13:46:55 | |
---|
Kissapuhelin - Miksi Erik itki kadulla, ja mitä siitä seurasi? Hmmm, mielenkiintoista... Tätä... Munsta. |