Aihe: Custom pickguardit
1
riffi-rotta
30.12.2005 21:44:46
Elikkä mistä pystyis tilaileen tommosia "customoituja" pleksejä? Siis että mihin oltas tehty kaikkia maalauksia ja muita kuvioita.
RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak, Dimebag Darrel, Randy Rhoads
jran
31.12.2005 12:43:37
Tuolta löytyy ainakin kaikenlaisia malleja, melkeinpä minkälaisiin kitaroihin vaan:

www.warmoth.com
www.pickguards.us
Niq
31.12.2005 12:55:44

Elikkä mistä pystyis tilaileen tommosia "customoituja" pleksejä? Siis että mihin oltas tehty kaikkia maalauksia ja muita kuvioita.

Jos itse jaksaa väkerrellä, niin ostaa läpinäkyvän pleksin, muotoilee siitä haluamansa muotoisen. Sitten vaikka paperille tulostaa/piirtää/maalaa mitä haluaa ja laittaa sen paperin sinne pleksin alle. Kuvapuoli ylöspäin tietty. ;)
"I have a cunning plan" -Baldrick
HeBeHu
31.12.2005 19:18:03

En äkkiseltäni huomannut tuolta linkeistä, mutta mistä rosterinen pleksi Telecasteriin? :/
Lego
31.12.2005 19:32:04
En äkkiseltäni huomannut tuolta linkeistä, mutta mistä rosterinen pleksi Telecasteriin? :/

Tällaiset tulee varmasti halvimmiksi teettää lähimmässä ammattikoulussa. Viet vanhan levyn malliksi ja tulee hyvää jälkeä halvalla. Ei niillä ole varaa mokailla asiakastöitä.
Jannipaali
31.12.2005 21:17:49
Ei niillä ole varaa mokailla asiakastöitä.

On, kun ei itse tarvi maksaa.
Ranggaa rässiä. Perrrkele! On mulle ennenkin vittuiltu!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)