grayhaven 17.07.2003 10:26:25 | |
---|
Eli onko joku rumpali mun lisäksi pyrkimässä oriveden opistoon ens kaudeksi? |
Wiitala 17.07.2003 12:05:27 | |
---|
Viime kauden vietin siellä, ja kyllä tietyllä tavalla olis "haluja" toiseksikin vuodeksi... ; ) Mutta eteenpäin, sano Mannerheim!! Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
AoA 22.07.2003 00:23:24 | |
---|
kertokaas lisää omakohtaisia kokemuksia oriveden opistosta. Minkälaista siellä ois opiskella rumpuja ym.? Easy Comes Easy Goes |
Blitz 22.07.2003 11:35:55 | |
---|
Joo, noita kokemuksia. Itse en ole aiemmin kuullutkaan tuollaisesta opistosta. Kai niillä jonkinlaiset nettisivut on mistä saisi lisää infoa? Voisi löytyä jopa kiinnostusta tuollaiselle sitten joskus. Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
Wiitala 28.07.2003 16:03:39 (muokattu 28.07.2003 16:04:25) | |
---|
kertokaas lisää omakohtaisia kokemuksia oriveden opistosta. Minkälaista siellä ois opiskella rumpuja ym.? Erittäin tasokasta opetusta. Rumpuopettajana ainakin menneenä vuonna oli Ari Isotalo Tampereelta, ja ei parempaa opettajaa olisi voinut sattua kohdalle. Jokaiselle rumpalille oma lukittava treenikoppi. Teoriat ja solfat kyllä jäi päähän väkisinkin, ja Pop/JAzz-historia oli suosittua. Meikäläisen favoriitti oli kuitenkin vapaa säestys. Hintansa väärti. Kannattaa muuten käyttää hakua, sillä olen muistaakseni aiemminkin kertonut näitä tämmösiä juttuja... Edit: Niin, ja ikäräja musalinjalle on siis 18w. Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
Edit: Niin, ja ikäräja musalinjalle on siis 18w. siis mitä? millon tämmöinen ikäraja on tullut? Veli soittaa pianoa ja meni sinne suoraan peruskoulun jälkeen mutta siitä onkin jo jotain 5 vuotta aikaa. Joten miten on?
Easy Comes Easy Goes |
Wiitala 31.07.2003 15:13:29 | |
---|
Suoraan Opiston nettisivuilta: Oriveden Opisto on sisäoppilaitos. Muita taidelinjoja ovat kirjoittaja- ja kuvataidelinja. Alaikäraja taidelinjoille on 18 vuotta. www.kvs.fi En tiedä virallista syytä, mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä että aivan oikea ratkaisu. Kai ne pyrkii siihen, ettei tartte kotia soitella jos oppilas on krapulassa, ja että oppilas hoitaa itse omat asiansa. Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |