Aihe: HB puolustuspuhe
1 2 3 4 5
Boogierooster
30.12.2005 23:30:39 (muokattu 30.12.2005 23:30:59)
diggaan enemmän syd barrettia.
Pastilli?
jami87
30.12.2005 23:41:47
diggaan enemmän syd barrettia.

Mä diggaan kepatista. Joskus pintsasta.
Mnetin karvaisimmat sääret!
THV-Klubi #29
Romantikkoitkijät #17 :´-)
Skebaristi
31.12.2005 00:22:34

Lukkoa?
Juustonaksu
31.12.2005 00:24:09 (muokattu 31.12.2005 00:25:51)
Lukkoa?

Plussaa. Ja alkoholit sängyn alle.

E: Enemmän tai vähemmän...

E2: En kyllä nähnyt mitään ekvivalenttia kirjoituksen otsikon ja alkukirjoituksen kanssa?

E3: Kappas, DiMarziot. Eikö topikiksi olisi voinut laittaa, että Di Marzio kuorruttaa sen p*skankin kermalla?

E4: Kirosana sensuroitu, hups.
"Inhimillisen tiedon huipentuma on ymmärtää kaiken maallisen turhuus" - George Byron - Ja vitut, mä haluan kalliimpaa kamaa
-septimisti-
31.12.2005 00:49:05 (muokattu 31.12.2005 00:51:16)
Behold ya all kitarakaikkitietävät!!

Minä vasta 30 vuotta kitaraa soittaneena ja useaita Fendereitä, Ibanezeja ja
Gibsoneita omistaneena sanon jotain..

Sanonpa nyt jotain HB:n kitaroista, senkin keikkitietävät vintage-hörhöt.

..pyhät ovat puheenne näistä epäjumalan tuotteista, kalvetkoon kansa koskemasta näitä epäpuhtaita tuotteita! Huonoa on puu, kehnoa rauta, kelvotonta kokoonpano.

Paljon niitä on haukuttu, varsinkin näiden "tosi gurujen" toimesta.

Nyt siis aika vastaväitteiden; kommentoikaa - väärässä lienen mutta: DiMarzio toi ihmeitä ääneen - muu lienee soittajan attitudesta kiinni mutta oma herra 7 alkoi tuottaa Asioita.

Olen kuitenkin hieman eri mieltä. Vaihdoin omaan 7 kieliseeni DiMarzion mikit. Kitara oli tämän jälkeen mahtava. Keskuskelu aiheen tiimoilta alkakoon.

Ergo: älä aina tuijota lapaa, vastaus, kuten Fox Mulder sen laittoi, on toisaalla.

Älkä tuijottako sitä merkkiä siinä kitaran lavassa. Eli pidetään kaikki merkkiuskovaisuus hömpötykset poissa tästä keskustelusta.

Kyllä tämän keskustelun pilasi ihan muut henkilöt kuin ketjun aloittaja. Vähän yritystä tulevaisuudessa. Illanjatkot.
J.RA
31.12.2005 12:10:04
Hyvä että sulla riittää ymmärrystä! ^^ :)
-Sellasta se vaan on-
Turder
31.12.2005 12:16:20
Rölölöö.
There is no sound like the one of a good acoustic guitar.
Guitar Hero
31.12.2005 12:17:19
s'on myähästä jo.
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Niq
31.12.2005 12:59:00

Joo, on harley bentonissa sentään kaks hyvää puolta:

-Muistuttavat ulkonäöltään kitaraa, ei esim. rullatuolia tai pesukonetta
-Ovat suhteellisen edullisia
"I have a cunning plan" -Baldrick
Kimmo72
31.12.2005 13:50:43
No, tämmöistä se yksityisetsivän työ välillä on.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan. "She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
...And Justice For All
31.12.2005 14:27:12
Mikahan on ilmiselvä sanaseppo. Sanoma tosin vähän jäi epäselväksi.
"Muista poika, jos joku asia ei ensi yrittämällä onnistu, ei kannata yrittää uudestaan" -Homer Simpson
-Jobe-
31.12.2005 14:50:34

Kirka.
I don't know how I'm gonna to what mama told me.
McNulty
31.12.2005 14:51:31
Behold ya all kitarakaikkitietävät!!

Minä vasta 30 vuotta kitaraa soittaneena ja useaita Fendereitä, Ibanezeja ja
Gibsoneita omistaneena sanon jotain..

Ihan kuin jostain Harmony Centralin kirjoituksesta. Säälittävää!

..pyhät ovat puheenne näistä epäjumalan tuotteista, kalvetkoon kansa koskemasta näitä epäpuhtaita tuotteita! Huonoa on puu, kehnoa rauta, kelvotonta kokoonpano.

Nyt siis aika vastaväitteiden; kommentoikaa - väärässä lienen mutta: DiMarzio toi ihmeitä ääneen - muu lienee soittajan attitudesta kiinni mutta oma herra 7 alkoi tuottaa Asioita.

Joopa joo, voi se sen päivän olla ihan kiva, mutta mites 10 vuoden päästä? Vielä se tuottaa Asioita yhtä tuskattomasti ja ilman suurempia jeesusteippi-patentteja.

Ergo: älä aina tuijota lapaa, vastaus, kuten Fox Mulder sen laittoi, on toisaalla.

Ei tartte lapaan edes katsoa kun hintalappu kertoo kaiken. Ei 1000kg kultaa voida myydä 100e hintaan... HB:n hinnat jo kertovat ettei niissä yksinkertaisesti ole voitu kovin laadukkaita raaka-aineita käyttää. Tai no, käy kysäsemässä Ruokankaalta jos se tekis sulle jonkun stratokopsun 75e hintaan... Voit tuohon rahaan saada ehkä just pahvisen ständin :)
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
fox
31.12.2005 14:52:47

Sanonpa nyt jotain HB:n kitaroista, senkin keikkitietävät vintage-hörhöt.

Paljon niitä on haukuttu, varsinkin näiden "tosi gurujen" toimesta.

Aah! Koin pakottavaa tarvetta vastata..ehkä sitte olen "vintage-hörhö".. kaikkitietävä todellakaa en ole, toki muutamia kitaroita kattellut.
Oi, en usko koskaan "haukkuneeni" MITÄÄN merkkiä? Ainakaan koskaan en oo merkin tai sen lavassa olevan logon perusteella valkkaillut töitä, silloin kun tuota remonttia tein enemmän..
Ainoa asia jolloin olen ankarasti kritisoinut on nää mihinkään perustumattomat väittämät " XX-kopiot on ainaskin 100 miljoonaa kertaa laadukkaampia/parempia/vanerikantisempia kuin alkuperäiset!" Ainoastaan viimeinen väittämä lienee totta... 8)

Olen kuitenkin hieman eri mieltä. Vaihdoin omaan 7 kieliseeni DiMarzion mikit. Kitara oli tämän jälkeen mahtava. Keskuskelu aiheen tiimoilta alkakoon.

Se on sitten hyvä, että sait hyvän kitaran aikaseksi. Ei siihen muuta voi sanoa. Ehkä se muukin rautatavara kulkee hyvin mukana.. :)
Oikeasti, kyllähän toki ne HB:tkin on monin verroin parempia, kuin jotkut 70-luvun lopun massatuotanto-lastulevykitarat.. Mutta toki halpa hinta korreloi moneen asiaan. Omaan kitaraansahan saa ja pelimerkkien puitteissa kannattaakin satsata osien vaihtoon, mikkien vaihtoon ynnä muuhun..
Mutta ei se mikkien vaihtokaan tuosta sitten vaihto/myyntitilanteessa sen parempaa tee. HB jossa on DiMarzion mikit se tulee olemaan..

Älkä tuijottako sitä merkkiä siinä kitaran lavassa. Eli pidetään kaikki merkkiuskovaisuus hömpötykset poissa tästä keskustelusta.

Eikös tuo jo sodi tätä vastaan kun puheena on yksi merkki?? Merkkiuskovaisuuttahan sekin tavallaan?

Kyllä tämän keskustelun pilasi ihan muut henkilöt kuin ketjun aloittaja. Vähän yritystä tulevaisuudessa. Illanjatkot.

Aina oon yrittäny suhtautua puolueettomasti ja asiallisesti vaikka minkä merkkisiin "kanteleisiin"... tosiasioille vaan aina ei voi mitään. Capisce?? Mutta hienoo että sä oot saanut hyvän HB:n joka on muuttunut vielä paremmaks soittimeks pikku modauksella. Oivallista se.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers."
Les Fender
31.12.2005 15:07:51
Ja vielä etwas: pointti on siis tässä HB:ssä _ tuo parempi kone tasaselle niin saat ampua ensin.

Hirveitä lähitaistelutilanteita tiarossa.... Vai eikö sittenkään? Jos tuo on sinusta paras kitara niin sehän sitä sitten on, selvähän se. En minä usko että Ibanez, Yamaha, Gibson, Fender tms. rupeaa kopioimaan sen ylivoimaisia ja ylivertaisia ominaisuuksia sekä materiaaleja mihinkään malliinsa.

Olet tiesi löytänyt HB:n kanssa, kulje se ylpeänä ja lapaan katsomatta!!!
Kitara tykkää kun sillä soitetaan!!
Guitar Hero
31.12.2005 15:47:56
Hirveitä lähitaistelutilanteita tiarossa.... Vai eikö sittenkään?

Stay tuned for scenes from the next episode!!!!11!
Net, kun on kuornevia, ovat välillisesti roipautettuja keesoja.
Lego
31.12.2005 15:50:15
Hirveitä lähitaistelutilanteita tiarossa.... Vai eikö sittenkään?

Ket taun!1?
Kapane
31.12.2005 16:00:54

Tuli mieleen Kummelin Luomisen tuskaa...
Lopeta homoilu ja kuuntele Dillingeriä!
hullu_ukko
31.12.2005 16:56:47
Ket taun!1?

tuk änt kover!!!
mutta tää thread on kyllä ''hieman'' harmony centralmainen...
Hullu Ukko/ Sherlock
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)