bullseye 31.12.2005 00:13:50 | |
---|
Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä japanissa valmistetuista Fendereistä? Kattelin että tuolla Soundstoressa olis myynnissä niitä, osa aika edullisestikin. Pari signature malliakin oli, mutta kaikki tilaustavaraa eli 1-2kk toimitusaika. Ja joissakin oli vielä pitämäni lehmusbody. Onko ne siis odottelun arvoisia? Otin sen verran selvää, että niitä ei kyllä virallisesti tuoda eurooppaan saati jenkkeihin että mikähän niiden saantivarmuus sitten on. Let´s hear some notes! |
koponen 31.12.2005 00:20:59 | |
---|
Eipä ole Fendereitä valmistettu Japanissa enää aikoihin Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
Cujo 31.12.2005 00:23:25 | |
---|
Eipä ole Fendereitä valmistettu Japanissa enää aikoihin ? "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
sihvoh 31.12.2005 00:32:48 | |
---|
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |
Hannu H. 31.12.2005 01:29:43 (muokattu 31.12.2005 01:30:51) | |
---|
Hyviä ovat. Omani on vuoden vanha ja ei häpeile kyllä juuri minkään rinnalla. Yksi parhaita stratoja joita olen soittanut! Texas Specialit mikkeinä ja muutkin sähköosat vaihdettu niin tämä täyttää stratotarpeeni loppuiäkseni. EDIT: ST57-70XT tämä omani siis.. ishibashilta tilattu yksilö (käsittääkseni). Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Jag 31.12.2005 04:36:11 | |
---|
joo itekkin olen kohta puolenvuoden ajan omistanut japanin Jaguaarin. En oikeen keksi, että mikä siinä kitarassa voisi olla paremmin. "Tämä vastaus on annettu antamienne tietojen perusteella tiedoksenne. Sen tarkoitus on olla tarkka ja täydellinen, mutta se ei sisällä lupausta tai vakuutusta tarkkuudesta eikä täydellisyydestä eikä sitovaa velvoitetta."-Nokia help line (Mikaelo) |
Feggy 31.12.2005 09:22:02 | |
---|
Mulla on jaappanilainen jazzmaster. Siinä voisi olla monikin asia paremmin, mutta sen saa mitä maksaa...ihan kelpo työtä kuitenkin, josta rukkaamalla saa hyvän. Toisaalta on kyseenalaista miten paljon halvemmaksi homma kaikenkaikkiaan sitten tulee. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
J.Hollström 31.12.2005 09:27:22 | |
---|
Minkälaisia kokemuksia teillä on näistä japanissa valmistetuista Fendereistä? Hyviä. Suosittelen. |
koponen 31.12.2005 09:55:36 | |
---|
No älä nyt - taitaa sitten olla tosi iso varasto jossakin :-) Tosin ovat unohtaneet poistaa www-sivustonsa... No nyt pääsi koposen suusta sellainen lapsus että oikein hävettää. :( Taidanpa ottaa tuikun murheeseen... Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä.. |
Bee-äf 31.12.2005 11:16:28 | |
---|
Työn jälki parasta mitä merkillä on, hardware paskinta. With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Työn jälki parasta mitä merkillä on, hardware paskinta. Hardwaren taso riippuu versiosta. Vientimalleihin on käytetty huonompaa tykötarvetta kuin sisämarkkinoille tehtyihin. Lisää stooria aiheesta vaikka tuolta: http://freespace.virgin.net/john.blackman4/ Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön |
tuluppa 31.12.2005 11:34:26 | |
---|
Non hyviä. Oletteko muuten huomanneet, että kaupassa Jenkki-fenderien ottaminen tassuun aiheuttaa pettymiseksikin kutsutun tunnereaktion mooooooonta kertaa useammin verrattuna japsi-fenderin hiplailuun? KIDOPPÄÄH |
Jani The Rock 31.12.2005 11:42:51 | |
---|
Mulla on ollut pari Jaappanin Fenderiä, Jazzmaster ja 50`s Strato. Ei voi juuri moittia, tokkopa ostan jenkki-Fenkkua jatkossakaan. Gallien-Krueger -bassocombo myynnissä torilla! Check it out! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Feggy 31.12.2005 11:55:20 | |
---|
Non hyviä. Oletteko muuten huomanneet, että kaupassa Jenkki-fenderien ottaminen tassuun aiheuttaa pettymiseksikin kutsutun tunnereaktion mooooooonta kertaa useammin verrattuna japsi-fenderin hiplailuun? Olen tasan päinvastaista mieltä. "Musiikki voi viedä järjen, tytöt vievät sen varmemmin. Minä hullu molempiin sorruin, hyvä että hengissä selvisin."
- Vaaralliset lelut: Kaunis laulu |
javia 31.12.2005 12:16:46 | |
---|
Mulla on huono kokemus, omistin 90- alunpuolen japsi straton jossa hardware kuraa, nauhat tinaa, säälittävät mikit, eikä edes soinut hyvin... Tais olla sunnuntai kappale. Muutamaa muutakin koittanut kunnolla, eipä nyt niin kauhean hyviä kokemuksia niistäkään ole. Uskon ja tiedän että hyviäkin yksilöitä on, muttei mun kohdalle vielä eksyny. Noi jaappanissa kasari aikaan tehdyt JV squierit on taas ihan eri tasoo.... Man With Bad Tone Laughs Alone! |
Henko 02.01.2006 15:19:06 | |
---|
Mulla on ollu jotain seitsemän vuotta 95- fotoflame japsistrato, ja oon kyllä ollut tyytyväinen. Tosin nyt kun on noita kitaroita ilmestynyt nurkkiin, niin olen harkinnut, josko möisin pois, kun ei tulotkaan päätä huimaa. Hintakin pitäisi keksiä. Jos myyn, tiedän että jossain vaiheessa harmittaa moinen päätös. Mutta saattaapi ilmestyä Torille jossain vaiheessa. P.S. Tämä ei sitten ollut mainos :) Mustikoiden.netin jäsen nro 22944 |
hjukke 02.01.2006 16:32:28 | |
---|
1988 Strato löytyy edelleenkin. Tuskin koskaan sitä hävitän mihinkään. Mitäköhän se on ollut, vähän reilu viisi vuotta varmaankin. Etenkin tallamikin vaihdon jälkeen mainio laite. Nauhoja laitettiin pari vuotta sitten kuntoon, varmaan normaalia ikäisekseen. "Kunnon pauketta persvakoineen." -Errorist |
Dr. Muff 02.01.2006 16:34:32 | |
---|
Mulla on huono kokemus, omistin 90- alunpuolen japsi straton jossa hardware kuraa, nauhat tinaa, säälittävät mikit, eikä edes soinut hyvin... Tais olla sunnuntai kappale. Muutamaa muutakin koittanut kunnolla, eipä nyt niin kauhean hyviä kokemuksia niistäkään ole. Uskon ja tiedän että hyviäkin yksilöitä on, muttei mun kohdalle vielä eksyny. Noi jaappanissa kasari aikaan tehdyt JV squierit on taas ihan eri tasoo.... Samanmoisia kokemuksia. En ole ainuttakaan tajuttoman uskomattoman mahtavaa japsifenkkua soittanut. Mutta oma JV skuju uppoaa kyllä tuohon kategoriaan. I can take about an hour
on the tower of power 'Long as I get a little golden shower |
bullseye 02.01.2006 19:45:43 | |
---|
Kiitti hieman vaihtelevistakin kokemuksistanne, mutta nyt kun kattelin niin niiden tilaaminen näyttäisi vähän vaikeelta. Mistä niitä japanilaisia saisi parhaiten/helpoiten tilattua? Let´s hear some notes! |
superfly 02.01.2006 19:49:29 (muokattu 02.01.2006 19:49:42) | |
---|
Kiitti hieman vaihtelevistakin kokemuksistanne, mutta nyt kun kattelin niin niiden tilaaminen näyttäisi vähän vaikeelta. Mistä niitä japanilaisia saisi parhaiten/helpoiten tilattua? Vaikka tuolta: http://www.soundstore.fi/ "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |