joravuo 30.12.2005 22:19:56 (muokattu 30.12.2005 22:20:41) | |
---|
mut 2b:t on kuitenki noh...aika karahkat, tuleeko sulla jotain megakanttilyöntejä yms..? Sen kapulan on siis tarkotus myös pompata siitä kalvosta..rentoutta vaan! Juu ja kalliiksihan tommonen tuloo..ite veinki tänää pulloja 16egen eestä!;) Repikää siitä!! Joulun satoa.. ainaki noi viimeset tikut katkes sillee ihan pari senttii siitä tipistä alaspäin... ja lähti siitä sit halkeen... olivat varmaa vaa huonoja yksilöitä... E: siis megakanttilyönneillä ei pitäis olla osuutta asiaan... vai?? taas päivää vanhempana... |
Mulla hajos just melkeen primat vicfirth (5b) ku soitin päissäni semmosta päättymätöntä jamittelua:) no innostuin liikaa ja kapula osui nimenomaan kanttiin ja VOIMALLA! Siis pelkkään kanttiin ja yhtäkkiä kapula oli keskeltä poikki..voivoi...:( että näin..mutta hajoo niitä kapuloita pro-miehilläki..itse siis en tosiaankaan näihin lukeudu mutta joskus sattuu. Sen sijaan jos niitä keppejä menee jatkuvasti, kysyisin kokeneempia tarkistamaan tekniikkani. "En tiiä enkä halua oppia!" |
Jaska 30.12.2005 22:45:23 | |
---|
Koitappa ostaa päinvastoin tosi pienet kapulat, jotkut 7A:t. Et saa lyönteihin niin paljon voimaa ja tekniikkakin saattaa parantua. opit soittaa ehkä hiljempaa. |
joravuo 30.12.2005 22:46:13 | |
---|
itse siis en tosiaankaan näihin lukeudu mä lukeudun.. joo huono vitsi.. taas päivää vanhempana... |
joravuo 30.12.2005 22:47:04 (muokattu 30.12.2005 22:47:23) | |
---|
Koitappa ostaa päinvastoin tosi pienet kapulat, jotkut 7A:t. Et saa lyönteihin niin paljon voimaa ja tekniikkakin saattaa parantua. opit soittaa ehkä hiljempaa. en!! xD taas päivää vanhempana... |
Rumpukapulat 30.12.2005 22:51:27 | |
---|
Viimereeneissä mulla meni kapula pystysuoraan keskeltä kahtia. En tiedä miten onnistuin, bändikaveritkin sitä kummasteli. Lopulta joku totesi "Jätkä on eläin!". Soitossa oli The Hauntedin All Agains All. En kuitenkaan usko että sillä oli mitään vaikutusta asiaan.. Ja kapulat oli Vic Firthit. En muista tarkemmin. |
joravuo 30.12.2005 23:02:09 | |
---|
Viimereeneissä mulla meni kapula pystysuoraan keskeltä kahtia. En tiedä miten onnistuin, bändikaveritkin sitä kummasteli. Lopulta joku totesi "Jätkä on eläin!". Soitossa oli The Hauntedin All Agains All. En kuitenkaan usko että sillä oli mitään vaikutusta asiaan.. Ja kapulat oli Vic Firthit. En muista tarkemmin. tälleenki on käyny muutaman kerran... aika metkaa...:) taas päivää vanhempana... |
Jaska 30.12.2005 23:06:55 | |
---|
onk vähän kevyt olo |
TAMAS 31.12.2005 11:14:31 | |
---|
kokeiles jotain muuta merkkiä. onhan näitä. pro mark,tama,vater. Nämä kapulat iste olen koennut kestäviksi. allekirjoitus |
rbt 31.12.2005 12:06:57 | |
---|
Toi on aika hyvin, taitaa moottorisahallakin tehdä tiukkaa. Vai käytätkö järeää halkokonetta? Fiskarssin halkaisukirves ja tuore pölli |
Moso 31.12.2005 12:51:28 | |
---|
saatta olla... tulee ainaki vitun kalliiks!! semmone pari ku maksaa yli 10 egee... paitsi milleniumin kepit 2.60€ |
Niq 31.12.2005 13:04:10 | |
---|
paitsi milleniumin kepit 2.60€ On muuten helvetin pehmeää puuta nuo halvemmat milleniumit. Kanttilyöntien seurauksena oli kapula keskivaiheiltaan kuin majavan syömä. Neljästä kapulasta yksi oli sellainen, joka kesti tavallista soittoa. Eikä sekään hirveästi. No, eipä hävinnyt paljoa.. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Niq 31.12.2005 13:04:12 (muokattu 31.12.2005 13:04:26) | |
---|
Tupla "I have a cunning plan" -Baldrick |
KoRn88. 31.12.2005 13:07:38 | |
---|
paitsi milleniumin kepit 2.60€ Voisin uskoa ettei tuon hintaisissa kapuloissa ole painopisteitä sun muita asioita kovin paljon mietitty. En tosin tiedä kun en ole kokeillut, mutta uskoisin. iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC |
Niq 31.12.2005 13:19:36 | |
---|
Voisin uskoa ettei tuon hintaisissa kapuloissa ole painopisteitä sun muita asioita kovin paljon mietitty. En tosin tiedä kun en ole kokeillut, mutta uskoisin. No kokemuksesta voin kertoa että ei todellakaan. Jokainen kapula noista neljästä kokeilemastani oli täysin yksilöitä. Eri painoisia, eri soundisia, jopa eri värisiä. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Jeltz 31.12.2005 13:24:17 (muokattu 31.12.2005 13:24:43) | |
---|
No kokemuksesta voin kertoa että ei todellakaan. Jokainen kapula noista neljästä kokeilemastani oli täysin yksilöitä. Eri painoisia, eri soundisia, jopa eri värisiä. :) Juu, näin on. Omistin yhdet puukärkiset ja yhdet nylontippiset. Puukärkisistä oli tipit hävinneet puolen tunnin soiton jälkeen, nailontipit kyllä kestivät, mutta kapulat ohenivat kantin kohdalta noin puoleen alkuperäisestä paksuudesta, kunnes katkesi. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
moderndrummer88 31.12.2005 13:28:56 | |
---|
Juu, näin on. Omistin yhdet puukärkiset ja yhdet nylontippiset. Puukärkisistä oli tipit hävinneet puolen tunnin soiton jälkeen, nailontipit kyllä kestivät, mutta kapulat ohenivat kantin kohdalta noin puoleen alkuperäisestä paksuudesta, kunnes katkesi. vittu mulla noista milleniuminin nailontippisistä hävis tipit jo ekan biisin aikana... mutta ainut asia missä himmeliumut menee niin kotiraanauksessa johonkin tyynyyn naputelessa! Zed is dead, baby... |
Eukka 31.12.2005 14:30:21 | |
---|
no huh. mulla on kuus paria milleniumeja kestäny yli puol vuotta. ja kaikki on soittokunnossa. ihan hyviä keppejä, kuullemma ovat vic firthin b-laatua. Eihän tosiaan niissä oon tosiaankaan matsattua kahta samallaista keppiä yhteen. Mutta ei se mua oo ainakaan haitannu, on saanu erillaisia soundeja ridestä=) Jep jep. |
elinaon 31.12.2005 15:41:11 | |
---|
Lopulta joku totesi "Jätkä on eläin!".
;D ei se määrä, vaan laatu. |
Niq 01.01.2006 20:39:03 (muokattu 01.01.2006 20:40:45) | |
---|
no huh. mulla on kuus paria milleniumeja kestäny yli puol vuotta. ja kaikki on soittokunnossa. ihan hyviä keppejä, kuullemma ovat vic firthin b-laatua. Eihän tosiaan niissä oon tosiaankaan matsattua kahta samallaista keppiä yhteen. Mutta ei se mua oo ainakaan haitannu, on saanu erillaisia soundeja ridestä=) Juu, kyllähän ne kalliimmat ihan toimivia on, mutta nyt puhuttiin niistä reilut kaks euroa/pari maksavista. EDIT: BTW, en ymmärrä mihin joku voi tarvita nylontippejä? Mulla ainakaan ei tipeissä ole yleensä ees naarmuja, kapula saattaa olla muuten kuin koiran syömä, mutta tipit on lähes aina ehjänä. "I have a cunning plan" -Baldrick |