BenGlenton 30.12.2005 16:28:28 | |
---|
Bändini laulajakitaristilla on tuollainen Classic. Kitara on omien testailujeni perusteella todella miellyttävä soittaa, hyvä tuntuma ja juuri sopivan raskas painoltaan. Kaikin puolin asiallinen keppi! Classicin vakiomikit ovat hieman ärjymmät ulostuloltaan kuin esim LP Standardin mikit, nuo sopivat ainakin loistavasti raskaampaan rokkiin/heviin, mutta bluesit ja muut fiilistelyt irtoavat yhtälailla. Suurilla volumeilla ja säröillä mikit ovat hieman herkät kiertämään. Suosittelen ostamaan tuohon hintaan, mikäli kitara tuntuu hyvältä omissa käsissäsi. Suomen pään hinnasta en tällä hetkellä tiedä, mutta DLX on välillä myynyt tuota keppi 1700-1800 euroon, kun maahantuojan suositushinta taitaa olla hiukkasen yli 2000. www.supremecourtband.fi |
saastari 30.12.2005 17:57:18 | |
---|
Kun olet kerran britteihin menossa niin kannattaisi tsekata myös 60-kaulaprofiililla varustetut stankut. Nuokin irtoavat parhaimmillaan alle 1600 €:lla. (esim. coda music) Itselläni on Classic tuolta tilattuna ja muuten olen vehkeeseen tyytyväinen, mutta mikit ovat turhan ärjyt. Sakkesetä |
Ok, kiitti. Kylhän tossa gibsonin laukku tulee käsittääkseni mukana, mutta eihän se mikään flightcase oo. Parempi se kuitenkin on ku joittenkin kopioitten kunnollinen pahvilaatikko.. ;) Mulla ei Classiceista oo pahaa sanottavaa, vaikka en mä niitä montaa ole kokeillut.. Sen verran vaan että kyllä niissä pitäis kaikissa lukea "Classic" siinä trussin levyssä.. Omakuvassa on yks hylkyyn menny Classic (tai Joe Perry, ei voi tietää), tuo plekusuoja ei oo alkuperäinen, alkuperäisessä lukee "1960".. |
Jonnelite 30.12.2005 19:22:40 | |
---|
Parempi se kuitenkin on ku joittenkin kopioitten kunnollinen pahvilaatikko.. ;) Mulla ei Classiceista oo pahaa sanottavaa, vaikka en mä niitä montaa ole kokeillut.. Sen verran vaan että kyllä niissä pitäis kaikissa lukea "Classic" siinä trussin levyssä.. Omakuvassa on yks hylkyyn menny Classic (tai Joe Perry, ei voi tietää), tuo plekusuoja ei oo alkuperäinen, alkuperäisessä lukee "1960".. Enpä ole konsaan nähnyt yhtä komeata kantta Gibsonissa kun tuossa omakuvasi kitarassa on. Minun unelma sävy. |
fox 30.12.2005 20:26:59 | |
---|
Enpä ole konsaan nähnyt yhtä komeata kantta Gibsonissa kun tuossa omakuvasi kitarassa on. Minun unelma sävy. Ootkos varma et se on Giba?? No on se. 8) Rootbeer- värin pohjaväri tuo, se on sellanen PTG eli Pickup Test Guitar, ei oo koskaan valmistunut se, tehtaalta.. :´( Siis "kunnolla" valmistunut. |
Zakk 30.12.2005 20:31:16 | |
---|
Omakuvassa on yks hylkyyn menny Classic (tai Joe Perry, ei voi tietää), tuo plekusuoja ei oo alkuperäinen, alkuperäisessä lukee "1960".. Komea väri on kyllä, mutta mikit taitaa olla eri kuin classiceis? "Where there's a whip there's a way" |
fox 30.12.2005 21:15:23 | |
---|
Komea väri on kyllä, mutta mikit taitaa olla eri kuin classiceis? Tuossa kuvassa on mulla kiinni ´57 Classic Plussat.. Kas kun koko kitaran idea on sellanen että siihen on nopeasti takakautta vaihdettavissa mitkä hyvänsä mikit, jos on niit "kiinnikepaloja" joissa on erilaisia mikkejä kiinni.. Mulla on joskus jossain kuvassa täällä ollu tuo P-90:lläkin... |
Zakk 30.12.2005 21:36:15 | |
---|
Tuossa kuvassa on mulla kiinni ´57 Classic Plussat.. Kas kun koko kitaran idea on sellanen että siihen on nopeasti takakautta vaihdettavissa mitkä hyvänsä mikit, jos on niit "kiinnikepaloja" joissa on erilaisia mikkejä kiinni.. Mulla on joskus jossain kuvassa täällä ollu tuo P-90:lläkin... Just joo, kätevää! En oo tollasesta kuullutkaan aikaisemmin. "Where there's a whip there's a way" |
fox 30.12.2005 21:50:04 | |
---|
Just joo, kätevää! En oo tollasesta kuullutkaan aikaisemmin. Ei se oo mikään ns. "listamalli".. niinkuin totesin, tunnetaan nimellä PTG... runkona on käytetty ihan tuotantolinjalta otettuja runkoja.. Mitään käsitystä mulla ei oo, kuinka monta noita on tehty, tuo on numeroltaan 8.. Valitettavasti vaan tuossa ei oo sitä "täyttä satsia" mikkejä... |
käsi 31.12.2005 22:47:04 | |
---|
Parempi se kuitenkin on ku joittenkin kopioitten kunnollinen pahvilaatikko.. ;) Mulla ei Classiceista oo pahaa sanottavaa, vaikka en mä niitä montaa ole kokeillut.. Sen verran vaan että kyllä niissä pitäis kaikissa lukea "Classic" siinä trussin levyssä.. Omakuvassa on yks hylkyyn menny Classic (tai Joe Perry, ei voi tietää), tuo plekusuoja ei oo alkuperäinen, alkuperäisessä lukee "1960".. tietääkseni kaikissa, ainakaan ihan uusimmissa, classiceissa ei lue tossa pleku suojassa tuota 1960. ei ainakana omassani lukenut. mutta voipi olla ettei omassani ollut alkupoeräistä plekusuojaa jos olet korvias myöten paskas ja kuses on paras pitää suu kiinni |
Jake.e 01.01.2006 13:37:07 | |
---|
Tota ootko ihan varma että se ei ole 1450 puntaa? |
Zakk 01.01.2006 18:39:20 | |
---|
Tota ootko ihan varma että se ei ole 1450 puntaa? 999 puntaa "Where there's a whip there's a way" |
MarkoA 01.01.2006 18:55:42 | |
---|
+ VAT vai ilman? - I´m so glad, I´m so glad, I´m glad - I´m glad - I´m glad - |
Zakk 02.01.2006 09:23:28 | |
---|
+ VAT vai ilman? Kyllä tossa kaikki verot on mukana, toi on paikan päällä kysytty hinta, että en mistään netistä vetäny. Mitään varsinaisia lisäverojahan tuohon ei tule näin eu:n sisällä. "Where there's a whip there's a way" |
MarkoA 02.01.2006 09:49:21 | |
---|
Niin. Tuli vain mieleen, kun juuri UK:ssa tahtoo jotku liikkeet ilmoittaa hinnat ilman veroja (VAT - paikallinen ALV) ja vasta maksutilanteessa VAT lyödään laskuun. Tosin mulla nämä kokemukset muualta kuin soitinostoissa, mutta kuitenkin. - I´m so glad, I´m so glad, I´m glad - I´m glad - I´m glad - |
Zakk 02.01.2006 10:04:57 | |
---|
Niin. Tuli vain mieleen, kun juuri UK:ssa tahtoo jotku liikkeet ilmoittaa hinnat ilman veroja (VAT - paikallinen ALV) ja vasta maksutilanteessa VAT lyödään laskuun. Tosin mulla nämä kokemukset muualta kuin soitinostoissa, mutta kuitenkin. Joo, kylhän se noin saattaa olla. Mutta mun käsittääkseni tohon ne on sisällytetty, täytyy nyt kuitenkin sitten tarkistaa vielä. "Where there's a whip there's a way" |
Zakk 04.01.2006 15:09:33 | |
---|
Tulin siihen tulokseen että hankin Classicin, kyllä se senverta sopivalta vaikuttaa. Ja hintaankin sisälty kaikki kulut, joten menoksi vaan! Pistän sitten kuvia ja kokemuksia kun keihäs löytää kotiin. "Where there's a whip there's a way" |
Zakk 11.01.2006 17:40:42 | |
---|
Nyt on Classic kotona, ja täytyy sanoa että aivan mahtava keppi! Treenikselle pääsen vasta myöhemmin testaa, eli näkee sitten miten mikit skulailee kovilla volumeilla. Mutta pidän todella paljon tosta 60's kaulasta, ja kaikki säädöt aivan kohdallaan :) http://muusikoiden.net/dyn/members/5782.jpg"Where there's a whip there's a way" |
Eqi 12.01.2006 07:32:12 | |
---|
Nyt on Classic kotona, ja täytyy sanoa että aivan mahtava keppi! Treenikselle pääsen vasta myöhemmin testaa, eli näkee sitten miten mikit skulailee kovilla volumeilla. Mutta pidän todella paljon tosta 60's kaulasta, ja kaikki säädöt aivan kohdallaan :) http://muusikoiden.net/dyn/members/5782.jpg Oliko kitara lopulta minkä hintainen. Oliko tuossa 999 £ ne verot yms? Itse jos syssyllä englantiin pääsisi niin kitara olisi mielessä sieltä tuoda. http://www.ekinet.com/~eki/ |
MarkoA 12.01.2006 08:01:20 | |
---|
Nyt on Classic kotona, ja täytyy sanoa että aivan mahtava keppi! Treenikselle pääsen vasta myöhemmin testaa, eli näkee sitten miten mikit skulailee kovilla volumeilla. Mutta pidän todella paljon tosta 60's kaulasta, ja kaikki säädöt aivan kohdallaan Mahtavaa! Onnittelut!!! 60´s kaula on miellyttävä soittaa, jos semmosesta tykkää (kuten allekirjoittanut). Hienon sävyinen näyttää kuvassa olevan. Ei näyttäis pahalta jos ois nikkeli kantiset humpparit, mutta todella siisti näin myös. Ja soipahan hieman kirkkaammin kun ei ole niitä kuoria. Mikä tuon sävyn nimi on? - Rockin' in the evenin' when the sun goes down
Mean guitar, that's a swingin' old town
Rockin' and a-rollin' just a little while
Ain't got no rollin', ain't got no holdin'... |