Aihe: Räkkimikseri
1
Leikari
30.12.2005 17:11:58
tässä välilomapäivinä on ollut hyvää aikaa järjestellä kotistudion piuhaviidakkoa

patchbayden kautta vetämisen sijasta aloin vähän miettimään edullisen lisäräkkimikserin hommaamista kiippareille. So. pelkästään submikseriksi.

Onko muita vaihtoehtoja kuin: Behringer RX 1602 16kan. räkkimikseri 105,- euroa.

Ko. mikserin kautta tulisi kytkettäväksi lähinnä todellisia lo-fi -vehkeitä, joten mitään huippulaatua ei mikseriinkään kannata hassata - - vaan onko tuosta mihinkään? Perustoimivuus riittäisi, mutta täyttä ritsaa en viitsisi hommata vaikka ei kallis olekaan.
Soitetaan jamia!
M.i.k.key
30.12.2005 17:13:47
Mulla on tuommoinen Behku ja hyvin toimii. Ei suhinoita eikä muita ongelmia. EQ:ta itse usein kaipailen mutta tuohon hintaan kun saa niin en valita.
Mä lopetan nää hommat!
Janus
30.12.2005 17:38:38
taitaapi asia olla tällä selvä - kiitos!

Mulle on tulossa kanssa tollanen.

Aiheeseen liittyen, tietääkö kukaan mistä voisi saada laadukkaan 10u kelluvan flight case -tyyppisen räkin, joka on avattavissa edestä, takaa ja päältä? Onko Transit Case ainoa järkevä vaihtoehto vai onko muita hyvää jälkeä tekeviä lafkoja? Ja missä hinnoissa tuollainen räkki suunnilleen pyörii?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)