ondy 28.07.2003 21:54:05 | |
---|
niin kumpi kortti kannattaisi hankkia? tulisi tukemaan minun uutta Triton Studio-työasemaani. käyttöjärjestelmäni on Windows 98 SE. Soittimessani on optikaalinen S/PDIF.. kertokaa hyviä puolia jommastakummasta jos ette tiedä toisesta.. Kiitos vastauksista! |
sami_sumea 29.07.2003 13:50:02 (muokattu 29.07.2003 13:51:00) | |
---|
niin kumpi kortti kannattaisi hankkia? tulisi tukemaan minun uutta Triton Studio-työasemaani. käyttöjärjestelmäni on Windows 98 SE. Soittimessani on optikaalinen S/PDIF.. kertokaa hyviä puolia jommastakummasta jos ette tiedä toisesta.. Kiitos vastauksista! Käytännössä varmaan melko sama kumman ottaa.. Miassa on balansoidut sisäänmenot, jos sellaisia sattuu tarvitsemaan.. Eli periaatteessa se on "hieman parempi". Itse ottaisin noista ehkä Audiophilen koska se on halvempi ;) ... |
miten paljon sitten vaikuttaa nämä balansoidut sisäänmenot? onko äänenlaadussa mitään valittamista kummassakaan? |
sami_sumea 30.07.2003 22:52:11 (muokattu 30.07.2003 22:54:05) | |
---|
miten paljon sitten vaikuttaa nämä balansoidut sisäänmenot? onko äänenlaadussa mitään valittamista kummassakaan? Jos aiot kytkeä vaikkapa aktiivimonitorit suoraan äänikorttiin niin sitten balansoinnista on periaatteessa etua... Kohinataso laskee kyllä jonkin verran. edit Niin ja sisäänmenoissa balansoinnista on hyötyä vain jos sisäänkytkettävässä laitteessa on myös balansointi (esim. mackien pikkumiksereissä on).. Muuten ei tuolla ole käytännössä juuri mitään väliä. Hemmetin hyvälaatuisia äänikortteja molemmat.
... |