Kaneli 29.12.2005 22:55:29 | |
---|
Tarkoitatko DeinonychUsta? Joo. Deinonychus. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Deino 29.12.2005 22:55:43 | |
---|
semmonen kanan kokoinenkos se oli? En tiedä mistä puhut. Perkele! |
Kaneli 29.12.2005 22:55:49 | |
---|
semmonen kanan kokoinenkos se oli? Eei, se oli compsognathus. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
moderndrummer88 29.12.2005 22:55:58 | |
---|
En tiedä mistä puhut. en minäkään näemmä Zed is dead, baby... |
Deino 29.12.2005 22:56:12 | |
---|
Mites tämä ketju nyt näin riistäytyy käsistä? Perkele! |
Weetoz 29.12.2005 22:57:06 | |
---|
Käsittämätön ilmiö. Eipä ole. Se tuplabasarointi vaan useesti kuulostaa niin hämmästyttävän nopeelta semmosen korviin, joka ei itse harrasta soittamista. He ovat myös useasti sitä mieltä, että nopea rumpali on hyvä rumpali automaattisesti. Älkää muuten nyt tulkitko noita juttuja niin, että "kaikki ketkä ei soita rumpuja on ihan paskoja kuuntelemaan musiikkia", sitä kun en nyt tässä ollenkaan tarkota. Muistan vielä itekkin, kun hämmästyin ekaa kertaa kuullessani semmosta kunnon tukutusta muistaakseni Sonata Arctican Wolf & Raven veisussa. Kyllä se vaan jotenkin silloin kuulosti ihmeelliseltä kun en vielä ite soittanu rumpuja. Nyt kyseisen bändin musiikissa häiritsee ylivoimaisesti miuta eniten se ainainen tukutus. Mutta ei siitä sen enempää. Jatkakaa. BANANABANANABANANABANANABANANABANANA |
VeeKoo 29.12.2005 22:57:13 | |
---|
Mites tämä ketju nyt näin riistäytyy käsistä? Mun ansiota! Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Kaneli 29.12.2005 22:58:45 | |
---|
Mites tämä ketju nyt näin riistäytyy käsistä? EN TAJUA!!!1 Miten tässä aina käy näin? Joo: Kerran istuin taksissa naapurin kanssa. Radiosta soi Bomfunk MC:sin joku biisi. Yhtäkkiä naapuri sano: Kuunteles tää kohta! Tässä tulee rumpusoolo! Sit olin "okei". Biisissä tuli sit semmonen kohta että pelkät rummut soitti bittikomppia. Siihen mun naapuri kysy "Tiedätsä miten se pystyy noin nopeesti?" Sanoin: "No". "Sillä on pedaaleja rumpuihin joiden päälle se astuu!" "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
EN TAJUA!!!1 Miten tässä aina käy näin? Joo: Kerran istuin taksissa naapurin kanssa. Radiosta soi Bomfunk MC:sin joku biisi. Yhtäkkiä naapuri sano: Kuunteles tää kohta! Tässä tulee rumpusoolo! Sit olin "okei". Biisissä tuli sit semmonen kohta että pelkät rummut soitti bittikomppia. Siihen mun naapuri kysy "Tiedätsä miten se pystyy noin nopeesti?" Sanoin: "No". "Sillä on pedaaleja rumpuihin joiden päälle se astuu!" Aika kovis äijjä! Ruman ei oo varaa nirsoilla. |
Kaneli 29.12.2005 23:01:47 | |
---|
Aika kovis äijjä! On! Ja se oli sillon jo metri ysikymmentä, eli en sit suuremmin alkanu väittelemään. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Migo 29.12.2005 23:01:55 | |
---|
Hmm. Nyt sun on pakko virkistää mun muistia :D. Lievä dementikko oot :D. Se, kun olit törmännyt siihen yms. askan jauhantaa. I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING? |
Kaneli 29.12.2005 23:03:16 | |
---|
Lievä dementikko oot :D. Se, kun olit törmännyt siihen yms. askan jauhantaa. Niin, JONE!!!1 :D Mutta en silti ymmärtäny sun pointtia :D. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
Limbus 29.12.2005 23:04:56 | |
---|
Tottahan toki tuplilla myllytys on hienoa ja kuulostaa hienolta. Se pelkkä tukutukukin kuulostaa hyvältä sopivissa määrin, MUTTA! Niillä tuplilla saa paljon muutakin aikaiseksi kuin sitä tukutukua ja rollien pyörittämistä. Oma taitolajinsakin se on. Epätoivoisesti nousee hän yksin puolustamaan tuplien kunniaa, Animosity hjelppiä!! :) En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta. |
Migo 29.12.2005 23:07:54 | |
---|
Niin, JONE!!!1 :D Mutta en silti ymmärtäny sun pointtia :D. Mäkään en kyllä muista, että mitä mä hain takaa :D. No jatketaan I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING? |
Kaneli 29.12.2005 23:11:06 | |
---|
Mäkään en kyllä muista, että mitä mä hain takaa :D. No jatketaan Ok, hyvä idea! :) "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
ddrum54 29.12.2005 23:23:16 | |
---|
Tottahan toki tuplilla myllytys on hienoa ja kuulostaa hienolta. Se pelkkä tukutukukin kuulostaa hyvältä sopivissa määrin, MUTTA! Niillä tuplilla saa paljon muutakin aikaiseksi kuin sitä tukutukua ja rollien pyörittämistä. Oma taitolajinsakin se on. Epätoivoisesti nousee hän yksin puolustamaan tuplien kunniaa, Animosity hjelppiä!! :) Kyse oli vaan siitä, että kuinka vähän ns. yleisö ymmärtää rummuttamisesta yleensä. Tuplabasarit huomataan ehkä kaikkein selvimmin, koska ne, jos mitkä, aiheuttaa oikeita fyysisiä tuntemuksia ( matalat taajuudet tuntuu rintakehässä yms.). Oma taitolajinsa on tuplat kyllä. Täältä tulee nopsajaloille respectiä täysillä. 2`n 4 |
Kaneli 29.12.2005 23:25:54 | |
---|
Kyse oli vaan siitä, että kuinka vähän ns. yleisö ymmärtää rummuttamisesta yleensä. Tuplabasarit huomataan ehkä kaikkein selvimmin, koska ne, jos mitkä, aiheuttaa oikeita fyysisiä tuntemuksia ( matalat taajuudet tuntuu rintakehässä yms.). Oma taitolajinsa on tuplat kyllä. Täältä tulee nopsajaloille respectiä täysillä. Tottakai, eihän se helppoa ole. Mutta silti, tuplien nopea polkeminen on vaan aika.. noh, tylsää. Jos soitossa siis pelkästään turvaudutaan siihen tukutukseen. "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
ddrum54 29.12.2005 23:28:27 | |
---|
Tottakai, eihän se helppoa ole. Mutta silti, tuplien nopea polkeminen on vaan aika.. noh, tylsää. Jos soitossa siis pelkästään turvaudutaan siihen tukutukseen. Joo, tarkoitinkin muuta, kuin tukutukua. Tyylitajuinen tuplittelu on makoisaa. 2`n 4 |
Kaneli 29.12.2005 23:30:17 | |
---|
Joo, tarkoitinkin muuta, kuin tukutukua. Tyylitajuinen tuplittelu on makoisaa. On. Varsinkin kun ei ite osaa, voi nauttia kunnolla kun se "Miten se tekee ton"-tunne pääsee valloilleen :). "Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778) |
moderndrummer88 29.12.2005 23:30:31 | |
---|
olin ylpistynyt paska tai en meikä lähtee naputtamaan rudimentteja tyynyyn Zed is dead, baby... |