Aihe: Fillit, joita tietämättömät luulevat virheiksi
1 2 3 4 5 6
moderndrummer88
29.12.2005 22:26:12 (muokattu 29.12.2005 22:29:20)
tarvitaan isompi bassari

ei tarvita, kun lähtee kuule niin hyvät soundit tosta mmx:n basarista! juu juu, kyllä tämä tästä kun pahin alkuvouhkotus on ohi :) ehkä noin puolentoista vuoden päästä

Sen kyllä uskon, mut ei ne nyt sentään maaaaaaaaaaaaaaaaailman parhaat ole.

on ne... muhahahah, kärvenny exporttiesi ja iss:iesi kanssa, meikäpoika hakee optimountit maanantaina!!!111 X)

E:lisätty hymiöiden ja ykkösten määriä huutomerkkien perään, väärinkäsitysten välttämiseksi
Zed is dead, baby...
Shitmanek
29.12.2005 22:36:51
Mitäs teet, jos haen viis Optimounttia huomenna ja pistän Masterworksit tilaukseen?!!!666

Sinulla menee 11 kuukautta ennen kuin saat nähdä ne Masterworksit ;)
Yarr! Seuraavaksi haluat varmaan yhden Rieseneistäni...?
Paas
29.12.2005 22:37:31
Joo, toi on aika erikoinen ilmiö. Kesällä, Wecklin keikalla seurasin yleisön reaktioita. Weckl soitteli isseikseen hemmetin makeita kuvioita. Sitten kun se pisti tuplat laulamaan, niin tuulipukuturakaiset hyppäs heilumaan ja hurraamaan täysillä. Kun palattiin "normaalikomppeihin" väki istui ryystämään kaljaa hiljaa.

Tällä turakaisväellä tarkoitan sitä porukkaa, joka oli kolmannesta rivistä taaksepäin. Eturivit oli täysmiehitetty rumpaleilla, he ( me) nauttivat joka iskusta.

Tuli tässä myös mieleen kun katsoin/kuuntelin joskus netistä jonkun(en nyt muista kenen) rumpusooloa. Kaveri pisti kaikenmaailman komppeja ja pyöritystä menemään mutta yleisö ei reagoinut mitenkään. Sitten lopussa pikkasen tuplabasaria niin johan yleisö kohahti ja hurja hurraaminen ja kannustus alkoi! :)

Yhteenveto: Tuplabasari on näköjään kova sana. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Mr. Morrow
29.12.2005 22:38:03
Sinulla menee 11 kuukautta ennen kuin saat nähdä ne Masterworksit ;)

No olispahan ainakin aikaa hehkuttaa!! =)
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
Kaneli
29.12.2005 22:40:13

Yhteenveto: Tuplabasari on näköjään kova sana. :)

Käsittämätön ilmiö.
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
moderndrummer88
29.12.2005 22:40:50 (muokattu 29.12.2005 22:43:03)
Juuri tätä tarkotan. Kirjotit ton, ainakin aluks, tosissas.
Mitäs teet, jos haen viis Optimounttia huomenna ja pistän Masterworksit tilaukseen?!!!666

Lisätty kutosia huutomerkkien perään jo ennen editointia.

eääh... en kirjoittanu sitä tosissani, en kirjoittanu sitä myöskään sillon kun jo mainostin että noi saan kun sanoin ihan samat rallit noista exporteista. sitäpaitsi, ei ne exportit niin huonot ole, sanoisin että on exporteissa parempi hinta-laatusuhde kuin noissa. Sit kun sulla on masterwörksit niin sun rispektipisteet nousee.... jep jep! Ja ei ne mun mielipiteet noista iss:istä ole mitenkään muuttuneet siitä kun noi ex:t omistin, silloin minä jo ne kirosin.

E: sori vaan morrow mut jos luulet et noi viestit oli tosissaan vittuilua sulla on aika heikko sarkasmintaju. mutta sovitaan että mulla on turhaa alkuvouhkotusta nyt noiden kanssa, niin ei tule tästä samanlaista pelleilyä kuin peicolla ja holmilla, ok?
Zed is dead, baby...
VeeKoo
29.12.2005 22:44:30 (muokattu 29.12.2005 22:46:38)

höpö höpö! aina mä oon nymphetaminelle vittuillu! kaiva vaikka vanhoja topikkeja :D
sitäpaitsi kyllähän ne uuet kannut on semmonen egonnoste että...

Alkuaikoijen avatar, setin koko, roto-octo sekoilu, tuplapedaali-nopea..... Näitähän riittäis.

Jepu, sä et taida pitää miusta..
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Mr. Morrow
29.12.2005 22:44:38
eääh... en kirjoittanu sitä tosissani, en kirjoittanu sitä myöskään sillon kun jo mainostin että noi saan kun sanoin ihan samat rallit noista exporteista. sitäpaitsi, ei ne exportit niin huonot ole, sanoisin että on exporteissa parempi hinta-laatusuhde kuin noissa. Sit kun sulla on masterwörksit niin sun rispektipisteet nousee.... jep jep! Ja ei ne mun mielipiteet noista iss:istä ole mitenkään muuttuneet siitä kun noi ex:t omistin, silloin minä jo ne kirosin

Noni, noni... Kyllä se sieltä tulee kun vähän potkii! =)
Ja nyt aletaan hieroon "sopua": Kyllähän noi sun kannut hyvät on. Just tossa männäviikolla tuollasilla soittelin ja pidin kyllä soundeista! On ne kuitenkin Ex:ien kanssa vähän eri luokkaa. ;)
moderndrummer88
29.12.2005 22:45:44 (muokattu 29.12.2005 22:46:52)
Alkuaikoijen avatar, setin koko, roto-octo sekoilu, tuplapedaali-nopea..... Näitähän riittäis.

Jepu, sä et taida pitää miusta..

noni sieltä se tuli! ei musta tullu mulkkua vasta noiden mmx:ien jälkeen, aina mä oon ollu...

E: tai morrow voidaan me jatkaa pikaviestien kanssa sotimistamme mutta ei hommata lukkoon tätä
Zed is dead, baby...
Mr. Morrow
29.12.2005 22:48:16 (muokattu 29.12.2005 22:48:50)
noni sieltä se tuli! ei musta tullu mulkkua vasta noiden mmx:ien jälkeen, aina mä oon ollu...

Ai niin, sori mä unohdin! ;)

E: tai morrow voidaan me jatkaa pikaviestien kanssa sotimistamme mutta ei hommata lukkoon tätä

Äääh, mitä sitä suotta. Keskustellaan asiallisesti.
Turha näistä on väitellä. Etsäviitsisitsä antaa mulle anteex?
Niin ja lukkoon tää menee jo, joka tapauksessa...
Kaneli
29.12.2005 22:48:22

Vois olla järkevää, ottaen huomioon kuinka lukkomiehet on mellastanu täällä viime aikoina.
moderndrummer88
29.12.2005 22:49:50
Vois olla järkevää, ottaen huomioon kuinka lukkomiehet on mellastanu täällä viime aikoina.

ei kyllä ne on sen vuotuisen tarkistuskäyntinsä täällä jo tehneet
Zed is dead, baby...
Kaneli
29.12.2005 22:51:03

ei kyllä ne on sen vuotuisen tarkistuskäyntinsä täällä jo tehneet

Voipi olla.

No, jatkakaa sit.
Mr. Morrow
29.12.2005 22:52:31
Voipi olla.

No, jatkakaa sit.

Yöllä on hyvä mellastaa! =)
Deino
29.12.2005 22:52:57

Yöllä on hyvä mellastaa! =)

http://uncutohh.ytmnd.com/
Perkele!
Kaneli
29.12.2005 22:54:07

Deinonychius, hyvin laastaat tossa videossa.

Ja Deinonychius on mun all-time lempidino.
Mr. Morrow
29.12.2005 22:54:37 (muokattu 29.12.2005 22:54:52)

Tästä on taas näköjään joku villitys meneillään.
Deino
29.12.2005 22:54:48

Ja Deinonychius on mun all-time lempidino.

Tarkoitatko DeinonychUsta?
Perkele!
moderndrummer88
29.12.2005 22:55:19
Tarkoitatko DeinonychUsta?

semmonen kanan kokoinenkos se oli?
Zed is dead, baby...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)