Aihe: Fillit, joita tietämättömät luulevat virheiksi
1 2 3 4 5 6
Kaneli
29.12.2005 20:16:30

Ole vaan nöyränä, niin minäkin olen. Säästynyt tulisateelta...toistaiseksi.

Sääh, mitä turhia nöyristelemään.
"Anything that is too stupid to be spoken is sung." -Voltaire (1694-1778)
Migo
29.12.2005 20:18:32
Sääh, mitä turhia nöyristelemään.

Äläs ny kyl se kannattaa. Jos muistat mitä meinas käydä Jonen kanssa?
I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING?
Paas
29.12.2005 20:23:33
älä välitä, moderndrummerilla muuttu jutut aika lailla uusien Pöörlien myötä..
Ihme homma sinänsä.

Hoho! Näin on näreet.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Mr. Morrow
29.12.2005 20:31:47 (muokattu 29.12.2005 20:33:11)
Hoho! Näin on näreet.

Huomasit siis myös? Mä pistin ainakin heti merkille!
Ei sillä, että mulla olis mitenkään parhaita kommetteja, mut "Export -aikaan" sen kanssa pysty vielä keskusteleenkin! Nyt on aika vaikeeta... =)

e:Ai, mut mullahan on vaan Exportit ja I.S.S. -ripustukset, eihän mun kans voi keskustella.
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
Kaneli
29.12.2005 21:05:59

Äläs ny kyl se kannattaa. Jos muistat mitä meinas käydä Jonen kanssa?

En?
Niq
29.12.2005 21:34:13

Palatakseni alkuperäiseen aiheeseen:

Kuunneltiin toissapäivänä treeninauhoituksia ja basisti kävi naureskelemaan erään fillarin keskivaiheilla kuultua vanteen kopsausta. Tietämätön moukka ei tajunnut että tarkoituksella sen sinne vetäisin, luuli hutilyönniksi. ;)
"I have a cunning plan" -Baldrick
sammakko54
29.12.2005 21:54:07
Liityy jotenkin aiheeseen: Kitaristikaveri näki tuplapedaalin: Pystyykö tuolla polkeen muka kaksi kertaa kovempaa(kovempi ääni) vai mitä?
päyväpäy
Kaneli
29.12.2005 21:57:12

Liityy jotenkin aiheeseen: Kitaristikaveri näki tuplapedaalin: Pystyykö tuolla polkeen muka kaksi kertaa kovempaa(kovempi ääni) vai mitä?

xd
Niq
29.12.2005 22:01:43

On muuten älytöntä, miten helposti saa tietämättömien kavereiden suut loksautettua auki. RLRL, ekat kaks basareilla, jälkimmäiset pitkin settiä, vauhtina tietysti niin lujaa kun jaksaa. Tuollainhan saa sellasta jytyä, mikä on ainakin hevimiehillä lähellä sydäntä ja näin ollen kunnioitus nousee kohisten. Mut ei ne millään tajua shufflekompin hienoutta, vaikka sehän on moninverroin vaikeampaa soittaa, kuin tuollaiset myllytykset.
"I have a cunning plan" -Baldrick
Migo
29.12.2005 22:03:57
En?

Tuolla dada topikissa...
I feel you glaring, WHY WON'T YOU STOP STARING?
ddrum54
29.12.2005 22:09:54
On muuten älytöntä, miten helposti saa tietämättömien kavereiden suut loksautettua auki. RLRL, ekat kaks basareilla, jälkimmäiset pitkin settiä, vauhtina tietysti niin lujaa kun jaksaa. Tuollainhan saa sellasta jytyä, mikä on ainakin hevimiehillä lähellä sydäntä ja näin ollen kunnioitus nousee kohisten. Mut ei ne millään tajua shufflekompin hienoutta, vaikka sehän on moninverroin vaikeampaa soittaa, kuin tuollaiset myllytykset.

Joo, toi on aika erikoinen ilmiö. Kesällä, Wecklin keikalla seurasin yleisön reaktioita. Weckl soitteli isseikseen hemmetin makeita kuvioita. Sitten kun se pisti tuplat laulamaan, niin tuulipukuturakaiset hyppäs heilumaan ja hurraamaan täysillä. Kun palattiin "normaalikomppeihin" väki istui ryystämään kaljaa hiljaa.

Tällä turakaisväellä tarkoitan sitä porukkaa, joka oli kolmannesta rivistä taaksepäin. Eturivit oli täysmiehitetty rumpaleilla, he ( me) nauttivat joka iskusta.
2`n 4
Kaneli
29.12.2005 22:11:31

Tuolla dada topikissa...

Hmm. Nyt sun on pakko virkistää mun muistia :D.
Kaneli
29.12.2005 22:18:10

Tuo tuplien kohautusominaisuus nähtiin myös Chaka Khanin keikalla rumpalin soolossa.

Musta tuntuu vähän että ne tuplakurimukset laitetaan sooloihin vähän siks, että jengi ymmärtää alkaa taputtaa. Siis että se toimii vähän samalla tavalla ku esim. kumartaminen.
Jaska
29.12.2005 22:20:14
Musta tuntuu vähän että ne tuplakurimukset laitetaan sooloihin vähän siks, että jengi ymmärtää alkaa taputtaa. Siis että se toimii vähän samalla tavalla ku esim. kumartaminen.

Niin siis sehän se pointti oli, että tavalliset pässit ei tajua rumpusooloista muuta kun ne tuplabasarijutut.
moderndrummer88
29.12.2005 22:20:37 (muokattu 29.12.2005 22:25:04)
älä välitä, moderndrummerilla muuttu jutut aika lailla uusien Pöörlien myötä..
Ihme homma sinänsä.

höpö höpö! aina mä oon nymphetaminelle vittuillu! kaiva vaikka vanhoja topikkeja :D
sitäpaitsi kyllähän ne uuet kannut on semmonen egonnoste että...

E: ja ettei ihan paskanjauhamiseksi mene: kesällä wecklin keikalla oli aika hyvä: jätkä vetää ihan uskomattomia juttuja ja kaikki rumpalit lavan eessä on suut ammollaan, sitten kun hetki semmosta tukutukua ei millään tosiaankaan ihmeellisellä temmolla, kaikki nämä firmoiltaan liput sinne saaneet nousevat hurraamaan ja taputtamaan

E456789: jaaha meikä on tulessa... ddrum54 jo tossa kaiken sanokin.
Zed is dead, baby...
Jaska
29.12.2005 22:21:37
sitäpaitsi kyllähän ne uuet kannut on semmonen egonnoste että...tarvitaan isompi bassari
Kaneli
29.12.2005 22:23:23

Niin siis sehän se pointti oli, että tavalliset pässit ei tajua rumpusooloista muuta kun ne tuplabasarijutut.

Eikä näköjään edes niitä, kun niin innostuvat.
Jaska
29.12.2005 22:25:12
Eikä näköjään edes niitä, kun niin innostuvat.

No tuo on hyvä pointti.

Meni sillon jazzeilla piknik-väelläkin valkosipulipatonki ja punaviini väärään kurkkuun. Toivoin että ne olis sillon kaikki tukehtunu mutta kyllä niitä oli vielä viime kesänäkin.
Mr. Morrow
29.12.2005 22:25:31
höpö höpö! aina mä oon nymphetaminelle vittuillu! kaiva vaikka vanhoja topikkeja :D
En nyt tarkota pelkästään tätä topicia. Enkä ihan tosissanikaan sitä kirjottanu, eli ei millään pahalla! ;)

sitäpaitsi kyllähän ne uuet kannut on semmonen egonnoste että...
Sen kyllä uskon, mut ei ne nyt sentään maaaaaaaaaaaaaaaaailman parhaat ole.
Yhteinen kohtalomme on verinen, mutta veri on vieraan...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)