Aihe: Hyvä meininki Tunnelin levyssä.. 1 2 | |
---|---|
![]() 30.07.2003 15:00:37 | |
Tunnelin levyssä en muuten ole edes käynyt pariin vuoteen. Se oli joskus taannoin mun mielestä ihan hyvä "divari". Mutta eipä ole enää. Huono on anttilan levyosastokin ja Free Recordissa hirveät hinnat ja huono valikoima. Yhtään levyä en ole Suome Free Recordista ostanut. Voin kivutta siirtyä boikotoimaan sekä Tunnelin levyä että Free Record Shoppia (edellistä huonosta palvelusta johtuen, jälkimmäistä ylikansallisena hapatuksena). Parempia on tuo Jäänsärkijä, Viiskulman kaupat, Fennica ja vaikka jopa B&W, HippieShake sekä MusicHunter, ja mitänäitänyton. Ronnie Earl: 'Music is not a sport, there's no competition' | |
![]() 30.07.2003 15:19:02 | |
Vois vaik sanoo et ei kiinnosta mutta ei sitä nyt ruveta räyhäämään asiakkaille. Miksi sä sitten rupesit räyhään? Sehän oli sun asiakkaas. Jengi vaan valittaa. Jos ne on ostamassa, niin myyjistä ja jos myymässä niin ostajista. | |
![]() 30.07.2003 18:14:48 | |
Tunnelin levyssä en muuten ole edes käynyt pariin vuoteen. Se oli joskus taannoin mun mielestä ihan hyvä "divari". Mutta eipä ole enää. Huono on anttilan levyosastokin ja Free Recordissa hirveät hinnat ja huono valikoima. Yhtään levyä en ole Suome Free Recordista ostanut. Voin kivutta siirtyä boikotoimaan sekä Tunnelin levyä että Free Record Shoppia (edellistä huonosta palvelusta johtuen, jälkimmäistä ylikansallisena hapatuksena). Parempia on tuo Jäänsärkijä, Viiskulman kaupat, Fennica ja vaikka jopa B&W, HippieShake sekä MusicHunter, ja mitänäitänyton. Ennen en minäkään ostellut Free Recordista, mutta nyt ovat ajat toisin: Kaksi levyä kahteenkymppiin on ihan hyvä tarjous ja sieltä onkin tullut osteltua kaikennäköistä yleissivistävää.. Mm. Radioheadin puuttuvat albumit on tullut kaapattua. Tarkoitus olis vielä ostaa Björkit. "Normaalihintaiset" ovat siellä liian kalliita. "-Har du en cigarett komppis? -Not for you." | |
![]() 30.07.2003 18:58:33 (muokattu 30.07.2003 19:00:25) | |
Tunnelin Levyn ainoa ongelma on liian pienet tilat. Jo kolme asiakasta saa liikkeessä aikaan tungoksen ja tuon vuoksi siellä ei tule käytyä kovin usein. Eikäpä tämä boikotti pienentää asiakaskuntaa niin, että liikkeessä tulee jatkossa vierailtua useammin. | |
![]() 30.07.2003 19:48:33 | |
Joo mullakin on ainoastaan huonoja kokemuksia Tunnelin levystä. Kaikki myyyjät siellä on yhtä v..un nihkeitä ja ankeita. Sitäpaitsi se on suhteellisen kallis kauppa kaiken lisäksi. Katot sieltä jonkun uutuuslevyn niin stupidolta saa melko varmasti 5 euroa halvemmalla. Boikottiin Tunnelin levy. | |
![]() 30.07.2003 19:56:09 | |
Jännä ajatella, miten vaikuttaisi hommaan jos kyseisen kaupan väki kävisi lukemassa tämän topicin... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) | |
![]() 30.07.2003 22:32:29 | |
Ostin pari vuotta sitten Princen Emancipation 3cd:n boksin freerecord Shopista 40 markalla. Satuin siinä sitten samalla matkalla käymään myös Tunnelin levyssä, jossa huomasin että siellä käytettyjen levyjen rivissä oli sama triplacd 150 markkaa. Huomautin sitten ystävällisyyttäni myyjälle et voi olla vaikee saada tota kaupaksi tohon hintaan kun sitä saa tästä läheltä uutena melkein 4 kertaa halvemmalla. Äijä vaan katto vihasena ja sano et "mitä sitten, kyllä sen joku urpo kuitenkin ostaa." | |
![]() 31.07.2003 01:18:47 | |
Niin no ei mikään ihme että vastaa tuolla lailla tollaseen kommenttiin, itse ainakin ottaisin tuon ihan vittuiluna. Kuuluu varmaan sarjaan "olis voinu jättää sanomatta". Toisaalta myyjä olisi voinut vastata ammattimaisemmin. Itse olen todistanut monta kertaa tapahtuman musakaupoissa jossa muusikko on kovaan ääneen toitottanut ostavansa thomanilta kun sieltä saa niin paljon halvemmalla ja myyjät ovat hoitaneet tilanteen todella asiallisesti. Mutta itse olen n. 10 kertaa paikassa käynyt ja nihkeetähän tuo vähän on, kallista touhua myös. Itse suosin helsingin päässä juuri jäänsärkijää. Ei suotta elämys. | |
![]() 31.07.2003 09:34:25 | |
No, kyllä 40 mk:ssa ja 150 mk:ssa on kuitenkin semmoinen hintaero, että siitä vähän sietää huomauttaakin. | |
![]() 31.07.2003 15:28:57 | |
Jännä ajatella, miten vaikuttaisi hommaan jos kyseisen kaupan väki kävisi lukemassa tämän topicin... Niinpä. Jos itse olisin kaupan pitäjä ja lukisin tämän, niin lähettäisin kaikille tähän topikkiin kirjoittaneille ilmaisen levylahjakortin, että pääsivät tsekkaamaan palvelun uusiksi pienen säädön jälkeen. On se niin arvokasta saada sitä niin vaikeasti saatavaa aitoa palautetta. Mulla ei kyllä ole mitään negatiivistä sanottavana puljusta. Palvelu on aina ollut asiallista ja nopeaa. Kun pyytää tilaamaan jotain levyä mitä niillä ei ole, niin toinen äijä on jo puhelimessa oottamassa linja auki, kun toiselle vielä yritän muistella haluamani levyn nimeä. Ja en ole mikään massaostaja todellakaan :) | |
![]() 31.07.2003 15:41:52 | |
Mulla ei kyllä ole mitään negatiivistä sanottavana puljusta. Eipä oo muuten mullakaan. Onpa sieltä löytynyt joskus joku semmoinenkin levy mitä ei oo myyty ihan kaikkialla. FRS oli mun mielestäni joskus se kallis paikka, jokaisessa levyssä oli niin maksimihinta kuin vaan voi laittaa. Tai siis tuommoinen kutina oli. Ehkä ovat muuttaneet toimintaansa vähän, nyt tuntuu että sieltä voi joskus tehdä kohtuuhintaisiakin ostoksia. Mutta ennemmin mä käyn vieläkin jossain muualla kuin tuolla. Oskulla käyn ihan liian harvoin, Stupidolla sentään toisinaan, Jäänsärkijässä en oo käynyt todella pitkään aikaan - noissa levykaupoissa pitäisi käydä useammin. | |
![]() 20.10.2003 21:11:47 | |
Kolmeen vuoteen en ole TL:ssä käynyt, enkä näe tarvetta juuri käydäkään. Syynä tähän vittumainen ärinä, jonka sain osakseni puhuteltuani myyjää ystävällisesti. Ja kuten sanottu, Helsingistä saattaa optimaalisissa sääolosuhteissa löytää jonkun muunkin levykaupan, ettei tuollaista tarvitse sietää. "Uniikki unikorni olikin korni koni" | |
![]() 21.10.2003 09:40:25 | |
silloin tällöin junaa odotellessa on tullut Tunnelin levyssä käytyä (...ei sitä anttilaakaan aina jaksa) & yleensä olen jotain ostanutkin. Homma vaan on jotenkin niin nihkeän oloista so. vieraampi asiakas ei tunnu kiinnostavan & irrottavan minkäänlaista positiivista tunnetta puolin tai toisin - että mitäpäs sitä sitten toisia kiusaamaan. Muualla ostokseni sentään ovat tuottaneet iloa myyjälle - kuin myös itselleni eli on ollut hauska asioida. Tunnelin levy on tainnut taantua jonkilaiseksi junasta jääneiden hevikörmyjen keskinäisen kaveruuden kerhoksi. | |
![]() 03.11.2003 18:25:12 | |
Lisään itseni näihin vittuilun uhreihin Tunnelin Levyn tiskin takana.En tajunnut oikein että mistä kaikki hypetys tästä liikkeestä johtui kun siellä poikkesin ja todella töykeää oli palvelu meikäläisen kohdalla...ihan sellanenkin asia kun tervehtiminen oli sille äijälle turhan ylivoimaista ja valikoimakin oli aika valitettavan suppea.Elämälleen katkeroituneita ihmisvihaajia mitä ilmeisimmin, suosin Helsingin liikkeistä lähinnä Music Hunteria juuri palvelun ja rentouden,en niinkään liikkeen puitteiden vuoksi. Popparienkelikin on kova vaikka sielläkin tuntuu olevan lähinnä pahanhajuista ilmaa =) | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)