Juhah3 21.07.2003 14:20:20 | |
---|
Ei välttämättä oo ihan oikee paikka tälläe mutta.. Onkos teille käyny koskaan niin, että ootte soitellu jotaki soitinta vaikka jo pariki vuotta ja sitte alakaakin kiinnostaa joku toinen soitin? Mulla on käyny niin, että soittelin muutaman vuojen bassoa (en kovin tosissaan) ja sitte yhtäkkiä lopetin kokonaan ja rupesinki soittaan kitaraa. No soitin sitte vuojen kitaraa ja nyt oon taas alottanu soittaan bassoa. Tuntuu että en oikeen ossaa päättää mitä soitinta haluasin tosissaan soittaa, tällä hetkellä bassoa. Kommenteja ja ehotuksia. |
noir 21.07.2003 15:43:13 | |
---|
- - Kommenteja ja ehotuksia. Soita molempia. Itse soitan useita instrumentteja, siskoni soittaa paria, ja pienempi siskoni ihan mitä vaan. Monipuolisuus tulee vastaan vain silloin, kun bändissä juuttuu yhteen soittimeen, vaikka voihan sitä kotonaan soittaa sitten muita. Biisien demoaminen muillekin helpottuu. Knowledge is power, France is bacon. |
SirElwood 21.07.2003 16:08:15 | |
---|
Jos tässä nyt lasketaan kaikki soittimet mitä olen joskus opetellut soittamaan, niin tässä on listaa: -Rummut -Kitara -Basso -Piano/urut -Haitari -5 kielinen kannel -Huuliharppu -Poikkihuilu -Joitain "pieniä" soittimia, kuten tinapilli, kazoo yms. Jousisoittimia en ole koskaan oppinut soittamaan. |
KMT 21.07.2003 23:06:16 (muokattu 22.07.2003 22:07:20) | |
---|
Tässä mun lista -Kitara -SähköBasso -Piano/urut -5 kielinen kannel -Kontrabasso basson ohella olen soittanut keikoilla kitaraa Mandoliini vielä... Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi... |
Bassballs 22.07.2003 20:33:59 (muokattu 22.07.2003 20:35:09) | |
---|
-Klassinen- ja sähkökitara. -Kontra- ja sähköbasso. -Mandoliini. Ja onhan sitä tullut soiteltua vaikka mitä erilaisissa kokoonpanoissa. Pitäisi seuraavaksi opetella jotain (puu)puhallinsoitinta, mutta niihin käsiksi pääseminen on niin hiton vaikeaa. EDIT: No ei minulla mikään soitin ole täysin hallussa(sähköbasso ja maniska ehkä lähimpänä), mutta olen soittanut/soitellut aktiivisesti mainitsemiani soittimia. Ei sekuntiakaan liian aikaisin. |
Juhah3 22.07.2003 21:16:44 | |
---|
No, taijan jättää sen kitaran semmoseen satunnaiseen sunnuntai soitteluun. |
noir 22.07.2003 23:42:03 | |
---|
No, taijan jättää sen kitaran semmoseen satunnaiseen sunnuntai soitteluun. Parempi sekin, kuin jättää kokonaan pois. Knowledge is power, France is bacon. |
Johannes_t 23.07.2003 09:56:11 | |
---|
Basso on ainoa jotaan osaan "aikuisten oikeesti" soittaa, mutta myös kitara, koskettimet, foni (+ osa muistakin puupuhaltimista) ja rummut menee, ainakin välttävästi. |
Zimi 23.07.2003 12:56:26 | |
---|
Tuntuu että en oikeen ossaa päättää mitä soitinta haluasin tosissaan soittaa, tällä hetkellä bassoa. Kommenteja ja ehotuksia. Sähän voit tehdä kuten minä; soittaa kaikkia soittimia samalla intensitiviteetillä. |
hemmo 23.07.2003 14:50:25 | |
---|
Zimi: intensitiviteetillä. Uudissana? Intensiivisesti? Säröä beibi! |
arancia 23.07.2003 14:50:48 | |
---|
Voin sanoa osaavani soittaa seuraavia soittimia: -basso -viulu -alttoviulu Äskeisten soittimien lisäksi osaan rummuilla jokusen kompin ja kitaralla perus sointuja. Asenteella siitä selvitään.. |
Aimo 24.07.2003 15:03:56 | |
---|
Rumpu Kitara Passo Kosketin elikkäs pianot ja flyykelit Kazoo Ennen osasin trumpettia mutta en enää Aika pienellä harjoituksella saa uusia soittimia. Pieru on perseestä ja homous on miesten juttu |
coffeemaker 24.07.2003 18:56:57 | |
---|
Basson lisäksi kitaran soitto onnistuu. Rumpuja ois kiva osata :) 'I am too lazy to live and too afraid to die' |
Late 25.07.2003 12:04:18 | |
---|
Sello, sähköbasso, rummut, kitara Ja siinä järjestyksessä. Pianoakin olen joskus soitellut. Kunniahan tässä menee, mutta maine toisaalta kasvaa. |
Prome 30.07.2003 12:35:48 | |
---|
Kitara, basso, rummut.. noi menee sujuvasti. Viulu, piano... no melko hakusessa. Pianoa pitäis harjotella enemmän. Mandoliini menee jotenkin. Samoin kontrabasso. Nojoo.. vittu kazoo,triangeli, RYTMIKAPULAT.. pitääkö noita nyt edes mainita? |
JE 30.07.2003 15:17:10 | |
---|
Piano/Urut Basso Kitara Rummut ---------- Ja joitan pikkusälää, mutta nokkahuilulla osaan soittaa jopa "Ostakaa, makkaaraa"... O Ain Raum |
- - triangeli - - pitääkö noita nyt edes mainita? Soitettiin kaverin kanssa pari vuotta sitten triangelia koulun joulujuhlassa. Me ruletettiin. Meni tämä ketju sitten näemmä brassailuksi. There have been mixes and dancetracks, put together in the past. But none can outrun or equal the power of Megablast! |
dgdg Basisti 30.07.2003 23:40:09 (muokattu 30.07.2003 23:41:53) | |
---|
Ei välttämättä oo ihan oikee paikka tälläe mutta.. Onkos teille käyny koskaan niin, että ootte soitellu jotaki soitinta vaikka jo pariki vuotta ja sitte alakaakin kiinnostaa joku toinen soitin? Mulla on käyny niin, että soittelin muutaman vuojen bassoa (en kovin tosissaan) ja sitte yhtäkkiä lopetin kokonaan ja rupesinki soittaan kitaraa. No soitin sitte vuojen kitaraa ja nyt oon taas alottanu soittaan bassoa. Tuntuu että en oikeen ossaa päättää mitä soitinta haluasin tosissaan soittaa, tällä hetkellä bassoa. Kommenteja ja ehotuksia. pelkästään mulla ei oo vaa meillä: - basso - rummut - bongo-rummut - piano - kitara - ja sitte noita pieniä puhallus soittimia esim. huuliharppu ja nokkahuilu... |
Kitaranraiskaaja 31.07.2003 00:04:46 (muokattu 31.07.2003 00:05:32) | |
---|
Nelisen vuotta sitten aloin kitaraa soittamaan. Noin kaksi vuotta kitaraa soiteltuani hommasin basson ja rupesin sitäkin soittelemaan, en kyllä sitä kovin aktiivisesti soita, mutta silloin tällöin kuitenkin. Ja tänä vuonna ostin syntikan. Ja nokkahuilua tulee puhalleltua välillä. Kiinnostaisi soittaa vaikka mitä, mutta kun ne perkeleet on niin kalliita. Rumpuja paukuttelen bänditreeneissä aina jonkin verran. Osaan vähän. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Incarnation 31.07.2003 09:33:07 | |
---|
Vähän kaikkea osaan soittaa, siis ihan vähän. Bassoa kaikkein parhaiten. Rummut ovat sen jälkeen ehkä parhaiten hallussa. Minustahan PITI tulla alunperin rumpali, muttei tullut.. *sniff* "Ei setä pahaa tee... setä ottaa silimän pois!!" |