Aihe: Line 6 Spider II HD 150W
1 2
adretlan
28.12.2005 22:12:46
Joo, toki. Mutta katselen tässä vielä jos sattuisi löytymään käytettynä joku pikkuisen parempi tai jos sattuisi ilmestymään enemmän rahaa niin voisin ostaakkin sitten paremman. Ja jos ei mitään löydy niin todennäköisesti tilaan tuon.

Jos on rakentelutaitoa yhtään, ja innostusta, niin tuolla parillasataa saa jo hyvät elementit. 2kpl. Tosin sitten en tiedä että paljoko puut maksaa yms. Jos kiinnostaa niin soitinrakennus ja elektroniikka osastolle. Löytyy varmasti topikkeja.
Periaatteessahan tuollaisen rakentaa todella helposti, sillä kaapin rakennus on maailman yksinkertaisin toimenpide.
On kivaa olla kalamies#35 >-)))>
bodom
29.12.2005 17:55:18
Noni, nyt nuppi tuli perille. Päällehän tuo menee ilman että kärähtää, turhaan olen pelännyt... Mutta tuolla takana on noi kohat johon laitetaa ne piuhat niin siitä tää varmaa kärähtää varmasti jos käyn sinne stereoista piuhan tähän vetämässä. Mutta, olen ennen käyttäny pedaalia noissa stereoissa, eikö tässä voisi käyttää samaa periaatetta? Jos mä laitankin sen piuhan tohon "phones / direct out" kohtaan, ja vedän sen piuhan stereoihin, siihen stereoittin inputtiin, niin varmaan toimis? Eihän tuo siitä voi kärähtää?
MIS KAIKKI PIUHAT ON!?
Carpenter
29.12.2005 20:26:10
Jos mä laitankin sen piuhan tohon "phones / direct out" kohtaan, ja vedän sen piuhan stereoihin, siihen stereoittin inputtiin, niin varmaan toimis? Eihän tuo siitä voi kärähtää?

Juu kyllä pitäis toimia. Mutta älä vaan vedä sitä piuhaa kaiutinulostulosta, koska muuten kärähtää stereot. :D
Sovittele puheesi kukkarosi mukaan.
32788
29.12.2005 20:31:42 (muokattu 29.12.2005 20:31:59)
Noni, nyt nuppi tuli perille. Päällehän tuo menee ilman että kärähtää, turhaan olen pelännyt... Mutta tuolla takana on noi kohat johon laitetaa ne piuhat niin siitä tää varmaa kärähtää varmasti jos käyn sinne stereoista piuhan tähän vetämässä. Mutta, olen ennen käyttäny pedaalia noissa stereoissa, eikö tässä voisi käyttää samaa periaatetta? Jos mä laitankin sen piuhan tohon "phones / direct out" kohtaan, ja vedän sen piuhan stereoihin, siihen stereoittin inputtiin, niin varmaan toimis? Eihän tuo siitä voi kärähtää?

Ei tuo nuppi ainakaan kärähdä, mutta stereot ei välttämättä (riippuu kajareitten tehonkestosta) tykkää jos soitat kovin lujaa.
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
SH1THEAD
30.12.2005 00:08:49
Jos on rakentelutaitoa yhtään, ja innostusta, niin tuolla parillasataa saa jo hyvät elementit. 2kpl. Tosin sitten en tiedä että paljoko puut maksaa yms. Jos kiinnostaa niin soitinrakennus ja elektroniikka osastolle. Löytyy varmasti topikkeja.

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=31&t=108558&co=90

Siinä esikuva mitä käy kun ei kaupan halvat 4x12" kaapit miellytä ja hinta/laatusuhde on haluttu pakata yksinkertaiseen, toimivaan ja ennen kaikkea komeaan pakettiin. Hintaa kaapilla n. 250e, tunnearvo mittaamaton.
äsh :/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)