Exhausted 28.12.2005 15:52:11 | |
---|
|
Vilhelmus 28.12.2005 16:30:48 | |
---|
Ei vitumman kuulosta, muttei ihmeellisemmänkään. Ihan kuin olisi makuuhuonevolilla äänitetty .. ei taida kuitenkaan olla täten? |
Exhausted 28.12.2005 16:34:20 | |
---|
kyllä se vaan on kerrostalovoimakkuuksilla soitettu. Treeneissä tuo kyllä aukeaa mukavasti kun sitä masteria kääntää sinne kello ysin-kympin tienoille. |
Vilhelmus 28.12.2005 16:36:51 | |
---|
kyllä se vaan on kerrostalovoimakkuuksilla soitettu. Treeneissä tuo kyllä aukeaa mukavasti kun sitä masteria kääntää sinne kello ysin-kympin tienoille. No sitten. Jotenkin se ns. eläminen nimenomaan noista uupuu. |
Ziggy Bubba 29.12.2005 10:50:07 | |
---|
Kyllähän tuo varsin asialliselta kuulostaa.. Tommosen hommaamista jonkun aikaa sitten mietin, korkea hinta vaan vähän vieroksutti. Suomessa kun tuntuu noissa Mesa/Boogien hinnoissa olevan vähän ilmaa.. Tai kai tämä on ihan yleis-eurooppalainen ilmiö :) www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet! |
Exhausted 29.12.2005 12:29:37 | |
---|
Itsellä ostopäätökseen vaikutti hyvä alennus jonka sain, kolmasosa hinnasta pois. |
rakula 29.12.2005 13:52:51 | |
---|
Itsellä ostopäätökseen vaikutti hyvä alennus jonka sain, kolmasosa hinnasta pois. Onko noita siis jossain kaupassa vielä tuolla alennuksella? Eat my ass and balls |
losli 29.12.2005 13:57:37 (muokattu 29.12.2005 14:00:29) | |
---|
Jos saa kolmasosan hinnasta pois niin hakkaa ainakin kaikki torin käytettyjen f-30:en pyyntihinnat. :) "Potilas huolissaan saundeistaan. Muuten terve." |
Exhausted 29.12.2005 15:17:58 (muokattu 29.12.2005 15:18:10) | |
---|
Ei ollut Torilla yhtään... Tampereen Musiikissa oli joku spesiaali-ale kun olivat vuoden paras Mesa-myyjä tai jotain. Kyllä sinne hyllyyn oli ilmestynyt jo uusi parin päivän päästä. Kannatta mennä kysymään jos saman tarjouksen saisi. |
Kjukka 29.12.2005 15:24:50 (muokattu 29.12.2005 15:39:21) | |
---|
F-50-nuppi vois olla ihan kiva, täytyypi katella sitte kesällä. Tai sitte Rockerverbi. Tai ehkä sitä dual rectoa pitää kokeilla kunnolla... :) Niin joo. Ihan ok saundit clipeissä, mutta jotain puuttuu. Hyvinkin mahdollista että "se jokin" löytyy kunnolla luukuttamalla. Ootko kokeillu keinokuorman kanssa, sa, vähentäis varmaan tota (mun makuun liian) terävää yläpäätä. Marsun kanssa on ainakin hunajata kun saa avata masteria hieman enemmän. |
kimurantti1 29.12.2005 15:33:20 (muokattu 29.12.2005 15:36:52) | |
---|
Ei ollut Torilla yhtään... Tampereen Musiikissa oli joku spesiaali-ale kun olivat vuoden paras Mesa-myyjä tai jotain. Kyllä sinne hyllyyn oli ilmestynyt jo uusi parin päivän päästä. Kannatta mennä kysymään jos saman tarjouksen saisi. Itseasiassa, ne voitti tosiaan vuoden myyjät-kisan ja sai kuukauden ajaksi Levytukulta 30% alennukset. Sieltä mäkin Laneyn VH100R-nupin ja Mesan 2x12 poikittaisen kaapin päädyin ostamaan kun niin "halvalla" sain. N. 100e vajaa sama hinta kun Guitar Bargainsilta, mutta kun tunnen myyjät vähän paremmin ja takuut ihan vieressä niin ei kauaa tarvinnut miettiä. Kun soitin Pasille pitkän testirundin jälkeen, että laita tilaukseen niin Pasi kertoi, että just meni kanssa Dual Recto. Edit: Ettei ihan OT:ksi mene, niin en kyllä tykännyt F-30:n soundista sitten yhtään. Itsekin sitä Tampereen Musiikissa testasin, ja siellä oli joku piikki yläpäässä molemmi(ssa kanavissa) jota ei vain sanut pois vaikka väänsi treblet nolliin. Attackia oli clean-kanavassa myös aivan liikaa. Mutta jos itse tykkäät, niin sehän on pääasia. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Antti1 29.12.2005 16:42:15 | |
---|
Edit: Ettei ihan OT:ksi mene, niin en kyllä tykännyt F-30:n soundista sitten yhtään. Itsekin sitä Tampereen Musiikissa testasin, ja siellä oli joku piikki yläpäässä molemmi(ssa kanavissa) jota ei vain sanut pois vaikka väänsi treblet nolliin. Attackia oli clean-kanavassa myös aivan liikaa. Mutta jos itse tykkäät, niin sehän on pääasia. F-sarjalaisista puheenollen, toi F-50 on vielä räikeämmän kuuloinen. Siitä saattaisi saada nauhoitellessa hyvän pomppuhevisoundin, mikäli etsisi pari piikkiä parametrisella ja leikkaisi ne pois. Siis juurikin sieltä yläpäästä. Hirveän räikeän ja pistävän kuuloinen peli mun mielestä. "Paskat soundit bändikäyttöön, hyvät soundit sängynlaitasoittoon." -Fortune |
kimurantti1 29.12.2005 18:32:08 (muokattu 29.12.2005 18:32:58) | |
---|
F-sarjalaisista puheenollen, toi F-50 on vielä räikeämmän kuuloinen. Siitä saattaisi saada nauhoitellessa hyvän pomppuhevisoundin, mikäli etsisi pari piikkiä parametrisella ja leikkaisi ne pois. Siis juurikin sieltä yläpäästä. Hirveän räikeän ja pistävän kuuloinen peli mun mielestä. Mä tykkäsin kyllä F-50:stä paljon enemmän. Se on kuitenkin jo ihan eri peli kun F-30. F-30:ssä on EL84 päätteessä kun taas F-50:ssä on 6L6:t. Siinä ne piikit ei olleet yhtä pahoja, tosic clean-kanavassa oli vieläkin liikaa attackia joka lähti pois vain vääntämällä treblet lähes nolliin ja kitarasta volaa ja tonea hillitsemällä. Vaikka 2 kanava on siinä aika kovilla säröillä varustettu, niin ei se mun mielestä yhtä selvästi hevipeli ollut kuin esim. Rectot. "Olen oppinut että tämän jutun pääpaino on jossain aivan muualla kuin mediassa ja julkisuudessa."
-Antti Tuisku (Nokian Uutiset 1.8.2005) |
Jucciz 29.12.2005 19:32:58 | |
---|
Aika yläpäävoittoinen soundi. Tarkoituskin vissiin? Monesti putkivehkeiden ääninäytteiden tekemisestä putoaa vähän pohja, jos niitä joutuu tekemään kerrostalossa, varsinkin ilman keinokuormaa. Koko soundi syntyy tällöin lähinnä etuasteessa ja herkullisimmat (lue: munakkaimmat) soundit jäävät saavuttamatta. Vähemmän kirskuvia äänipätkiä odotellessa... :) |
Mutta eikös Mesan saundi muutenkin perustu etuastesäröön? Mulla nyt on saundi vielä vähän hukassa, mutta asia korjaantuu vielä tänä iltana varmaan kun saan SG:hen uudet oikeanlaiset volumepotikat. Katsotaan sitten uudestaan. |
Swan 29.12.2005 20:35:56 | |
---|
Mutta eikös Mesan saundi muutenkin perustu etuastesäröön? Mulla nyt on saundi vielä vähän hukassa, mutta asia korjaantuu vielä tänä iltana varmaan kun saan SG:hen uudet oikeanlaiset volumepotikat. Katsotaan sitten uudestaan. Pienillä volumeilla pääteputket ja elementit eivät avaudu samalla tavalla kuin suuremmilla. Luukutus tasoittaa piikikästä saundia kummasti. |
Exhausted 30.12.2005 00:38:49 | |
---|
|
Jucciz 30.12.2005 01:56:13 | |
---|
|
Exhausted 30.12.2005 02:34:34 | |
---|
Teen kyllä huomenna uudet näytteet mikitettynä nyt kun kitarassa on kunnon potikat. |
Exhausted 30.12.2005 21:10:09 | |
---|
|