Aihe: Vahvistinta 700 euroon
1 2
Niknak
29.12.2005 14:30:08
Luulisin että uudempi, koska tämä oli uusi laite Musamaailmassa tän viikon tiistaina. Mulla oli muistikuva että kirkkautta olisi tarvittaessa ollut tarjoolla, joten taisi se vanhempi olla mun korvaan kivemman kuuloinen.

Jep. Samankaltainen kuva on mulle muodostunut käyttäjäpalautteista: Vanha versio on aika neutraali, mutta uudempi Celestion värittää vähän liikaa soundia.Tech21:n edustaja kertoi tuon niiden oman kaiuttimen olevan full range, tiedä häntä onko tämä sen paremmuuden(?) syy.
juuso a
29.12.2005 18:50:50

Mites toi Hughes & Kettner Edition Tube.. Onkos siitä minkälaisia kokemuksia? EQ erikseen eri kanaville? Jossain luki että kanavanvaihtimen paukkamisen kanssa on ollut ongelmia. Harmony Centralista sain sen käsityksen että hyvästä vahvistimesta on kysymys ja että asiakastuki ja sen sellainen vähän kusee.
Ääh.. Emmie jaksa.
Aki
29.12.2005 22:16:58

Mites toi Hughes & Kettner Edition Tube..

Mainiosoundinen, joskin vähän yksulotteinen ja ykspuolinen. Säröt on aika rajut, ja pedaalisäröt kuulostavat poikkeuksellisen teräviltä. Tietysti, putkilla on tehtävissä paljon. Täyssatsi paksumpisoundista JJ:tä ni luulis toimivan mainiosti.

Muistan tosiaan kanavanvaihtoon joskus liittyneen poksahdusta, kun volume ja kanava vaihtuu hieman eri aikaan. Jos tuona hetkenä on soittamatta, ei poksunut.

Hintaisekseen mainio. Rinnakkaistestissä enemmän puhdasta ääntä kuin Craten VintageClub (tms) 30W:sesta. Ostaisin silti mieluummin Valvetronixin. :o)
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
juuso a
29.12.2005 22:24:26

Mainiosoundinen, joskin vähän yksulotteinen ja ykspuolinen. Säröt on aika rajut, ja pedaalisäröt kuulostavat poikkeuksellisen teräviltä. Tietysti, putkilla on tehtävissä paljon. Täyssatsi paksumpisoundista JJ:tä ni luulis toimivan mainiosti.

Muistan tosiaan kanavanvaihtoon joskus liittyneen poksahdusta, kun volume ja kanava vaihtuu hieman eri aikaan. Jos tuona hetkenä on soittamatta, ei poksunut.

Hintaisekseen mainio. Rinnakkaistestissä enemmän puhdasta ääntä kuin Craten VintageClub (tms) 30W:sesta. Ostaisin silti mieluummin Valvetronixin. :o)

Kiitos vaan tiijoista. Nyt alkaakin sitten helvetillinen testauskamppanja sitä mukaan kun noita styrkkareita alkaa löytymään.. Otanpa ton Valvetronixin myös syyniin vaikken oikein pidä siitä ajatuksesta että siinä on sisäänrakennettuja efektejä. Jotenkin pidän enemmän erillisten spedujen räpläilystä. :)
Ääh.. Emmie jaksa.
*Kitaristi*
29.12.2005 22:37:22
Niin ja Engl Thunder combo olisi halvempi kuin Screamer, ja ehkä jopa parempi :-).

Perustele!
Aki
30.12.2005 08:37:18

Jotenkin pidän enemmän erillisten spedujen räpläilystä. :)

Ei Valvetronix sitä mahdollisuutta poista, ei ne efektit sieltä hyppää itsestään päälle tms. Kun testaat vahvistinta, jätä kaikua lukuunottamatta kaikki efektit pois, testaa pelkästään manual-modessa, ei presettejä. Tällöin vältyt ajatukselta "en viitsi maksaa turhista efekteistä". Laite kun on myös ilman efektejä aivan mainio, ne nyt on vaan semmonen kaupanpäällinen.

En itse käyttäisi delayta, autowahia, phaseria, flangeria, compressoria yms ellei ne olisi tuossa kyytipoikina. Perussoundien maustamiseen ne ovat pienissä määrin monesti aivan kivoja. Delay etenkin yllätti käyttökelpoisuudellaan, ei olisi tullut aiemmin mieleen käyttää sitä nykyään käyttämälläni tavalla.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)