Eli onkos täältä kellään kokemuksia tästä Foxroxin efektistä? Kun pitäis noi efektit saada hankittua. Eli siis univibe, octavia ja fuzzface. Niin kannattaako hankkia kaikki tossa yhessä purkissa? Ja mikä kauppa Suomessa näitä myy? ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
Vilppu 30.07.2003 16:58:26 | |
---|
Custom Soundshan tuota tuo maahan, www.custom-sounds.com.Riffissä oli muistaakseni testi tuosta laitteesta joku kuukausi sitten, ja siinä ainakin kehuivat. Eli onkos täältä kellään kokemuksia tästä Foxroxin efektistä? Kun pitäis noi efektit saada hankittua. Eli siis univibe, octavia ja fuzzface. Niin kannattaako hankkia kaikki tossa yhessä purkissa? Ja mikä kauppa Suomessa näitä myy? |
HulluSimo 30.07.2003 17:15:27 | |
---|
Just tosta Riffistä luinkin tosta ja kyselenkin nyt jos jollain täältä on kokemuksia tästä laitteesta? ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
hemmo 30.07.2003 18:14:40 | |
---|
Nimim. Piirakkalla on sellainen. Kehui. Kysy siltä. Säröä beibi! |
HulluSimo 30.07.2003 18:28:09 | |
---|
Nimim. Piirakkalla on sellainen. Kehui. Kysy siltä. Joo, kiitti! Pistin pikaviestiä. ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
Piirakka 30.07.2003 20:37:05 | |
---|
Onhan tuo laite loistava, mutta tyyris myös!! Kauan mietin ostanko vai en, kun etsin uni-vibeä ja octaviaa, jotka olis yhdessä maksaneet lähes saman verran kuin tuon laitteen hinta, 660 euroa, jos danelectroja ei oteta huomioon, EIKÄ OTETA, mulla oli jaku Danon vibe, se kuulosti kohtuulliselta mut hajosi parissa kuukaudessa, lisäksi siitä puuttui true-bypass, eikä kestänyt juuri booster pedaalia edessään.. Itse laitteeseen: Soundit toimii sanotaan vaikka että:" happening; CC2 delivers!!!!!" Loistavat vintage soundit, aika hifit vielä, ei turhia mölyjä, surinoita eikä muutakaan paitsi TODELLISTA SOUNDIA.. Octavia: Tycobrahe Octavia-klooni, Olen testannut VoodooLabin Proctaviaa, en alkuperäistä, mutta soundi on todella toimiva, rujo octavia soundi, Mieti Band Of Gypsies: Who Knows! FuzzFoot: Loistava Dave Foxin oma viritelmä FuzzFacen pohjalta, soundi yllätti todella! Kuukausia käytin pelkästään tätä sooloissa, rakastelee putkietuastetta kuin unelma, laske kitaran volume 9 niin sulla on täysin clean soundi!! FuzzFoot piiri on irroitettava joten voit valita oman versiosi eri vaihtoehdoista tai tehdä omasi!! Kun hankin omani, niin Kosken Harrila Custom-soundsissa ei ollut kuin vakiopiiriä, mutta sanoi tilaavansa! Provibe: TÄMÄ VEHJE ON KOKO BOXIN HINNAN VEROINEN!! Täydellinen uni-vibe mukaelma UNI-VIBE soundilla! Muutamia osia alkuperäisen uni-viben piirissä on muutettu tai korvattu Foxin omilla jutuilla, tuloksena monipuolisempi, kestävämpi ja vakaampi laite. Soundit toimii, säädöillä pääsee lähemmäksi leslien soundia kuin alkuperäisellä, lisäksi alkuperäisten vibejen osissa oli niin paljon heittoja että joka laite oli yksilö, Proviben säädöillä voi hakea tiettyjen levytysten soundeja, niin pitkälle kuin yksi pedaali kokonaissoundiin vaikuttaa.. Ulkokuori on vahvaa metallia, muuntaja tulee messiin, sarjanumerot kirjoitettu käsin ja tekijän, David Foxin nimmari takakannessa.. Kyllä hirvitti pistää tuommoinen määrä rahaa pedaaliin, mutta kun sen pisti ekaa kertaa kitaran ja vahvistimien väliin, niin lähti kyllä pillu mielestä ja ekstaattisena soitin sormet verille.. Semmoinen laite se.. www.foxroxelectronics.com www.custom-sounds.com"Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
HulluSimo 30.07.2003 20:50:03 | |
---|
Kyllä hirvitti pistää tuommoinen määrä rahaa pedaaliin No tulis kuitenki kalliimmaks, jos ostais kaikki erikseen. Enkä usko, että noita pahemmin käytettynä löytyy. ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
Piirakka 30.07.2003 20:57:49 | |
---|
Eipä ole käytettynä näkynyt.. Keikkakäyttöönsuunniteltu laite, manuaali on loistava, siinä on lopussa varoitus laitteen ylikäytöstä kun kuulostaa niin hyvältä, vaikeaa kyllä alkuun oli.. Lue Harmony-Centralin arvostelut myös, kuulostaa hehkutukselta, mutta osta tuo laite ja katso mitä sen jälkeen sanot! Boutique-vehkeet on eri vehkeitä, ei siitä mihinkään pääse, sanoi Boss miehet mitä tahansa.. Itse soitan kaikella mikä kuulostaa hyvältä, mm. muutama nipponin Boss.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
HulluSimo 30.07.2003 21:02:28 | |
---|
Lue Harmony-Centralin arvostelut myös, kuulostaa hehkutukselta, mutta osta tuo laite ja katso mitä sen jälkeen sanot! Täytyy käydä lukemassa. Ostaisinkin varmaan jos ois rahaa. Täytyy varmaan alkaa säästää. ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
Vilppu 30.07.2003 21:45:28 | |
---|
Tuolla musictoyz:ssa tuo on 400$. Nykyisellä kurssilla sen hinnaksi tulisi sieltä tilattuna n. 460 € (alv + tulli+ posti), mikäli laskut nyt ei hirveän pahasti kuse. Esim. pelkkä Roger Mayerin Voodoo Vibe maksaisi Custom Soundsilla 425€ + posti (on itse asiassa tuolla halvempi kuin vaikka musictoyzilla) joten tuo alkaa houkuttelemaan kyllä jo sen pelkän uni-viben takia (kun sellaista olen etsimässä). Voitkos kertoa tuon laitteen fyysiset mitat. Pystytkö vertailemaan sitä joihinkin muihin vermeisiin soundiltaan, niin saisi vähän parempaa kuvaa laitteesta. |
Joees 30.07.2003 23:50:12 | |
---|
Tuolla musictoyz:ssa tuo on 400$. Nykyisellä kurssilla sen hinnaksi tulisi sieltä tilattuna n. 460 € (alv + tulli+ posti), mikäli laskut nyt ei hirveän pahasti kuse. Esim. pelkkä Roger Mayerin Voodoo Vibe maksaisi Custom Soundsilla 425€ + posti (on itse asiassa tuolla halvempi kuin vaikka musictoyzilla) joten tuo alkaa houkuttelemaan kyllä jo sen pelkän uni-viben takia (kun sellaista olen etsimässä). Voitkos kertoa tuon laitteen fyysiset mitat. Pystytkö vertailemaan sitä joihinkin muihin vermeisiin soundiltaan, niin saisi vähän parempaa kuvaa laitteesta. Eihän toi fyysisesti miltään isolta tuntunut. En siis omista joten en osaa sanoa mitään tarkkaa. Mulla on tuo Koch Pedaltone ja se on ISO. Myös soundeiltaan, mutta niin. Itse olen myös tuota CC2:sta miettinyt, eikä se hintakaan hirvitä koska tiedän laitteen laadun ja soundin. Ainut vain on että mulla ei ole juuri rahaa ;D Kyllä tuota käytettyjen palstalta aina joskus löytää hyvää tavaraa. Fulltonen Deja Viben aikoinaan sieltä itselleni bongasin. Jos pelkkää "vaippia" haluaa niin siinä on myös hyvä vaihtoehto, tosin maksaa jonkin verran. Hendrixit ja Trowerit irtoaa tosi hyvin. Mutta CC2:lla saa loistavan fuzzin ja octaverin myös. Groooove is in heart! |
Piirakka 31.07.2003 15:24:40 | |
---|
Voitkos kertoa tuon laitteen fyysiset mitat. Pystytkö vertailemaan sitä joihinkin muihin vermeisiin soundiltaan, niin saisi vähän parempaa kuvaa laitteesta. Tarviiko noita soundeja muihin laitteisiin verrata kuin alkuperäisiin.. Kuuntele levyjä.. Kooltaan laite on Width = 10 1/8" Depth = 6 1/2" Height = 3" Eli jotain noiden Line6 pedaalimallintimien luokkaa, käykää FoxRoxin sivuilla! Laite toimii mielestäni parhaiten yksikelaisilla mikeillä, varsinkin fuzz ja octave. Pedaalia ennen ei saisi laittaa mitään Bosseja joissa ei ole kunnon bypassia! Fuzz ei välttämättä toimi wahin jälkeen, Voxiani muutin siten että toimii.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Joees 31.07.2003 21:49:36 | |
---|
Tarviiko noita soundeja muihin laitteisiin verrata kuin alkuperäisiin.. Kuuntele levyjä.. Kooltaan laite on Width = 10 1/8” Depth = 6 1/2” Height = 3” Eli jotain noiden Line6 pedaalimallintimien luokkaa, käykää FoxRoxin sivuilla! Laite toimii mielestäni parhaiten yksikelaisilla mikeillä, varsinkin fuzz ja octave. Pedaalia ennen ei saisi laittaa mitään Bosseja joissa ei ole kunnon bypassia! Fuzz ei välttämättä toimi wahin jälkeen, Voxiani muutin siten että toimii.. Eikös tuossa ollut semmoinen mahdollisuus, että ensin voit laittaa vaikka fuzzin kiinni, sen jälkeen vaikka wahin ja jonkunmuun, ja sitten takaisin CC2:een ja laittaa vaikka octaver kiinni jonka jälkeen muut pedaalit ja sitten viimeiseksi iskeä vibe. Muistanko aivan väärin? Jos joku viitsisi kertoa myös sen Riffin missä tuosta oli. Itsellä on se jossain mutta en muista numeroa ja ei joka lehteä viitsi käydä läpi. Groooove is in heart! |
HulluSimo 31.07.2003 22:26:24 (muokattu 31.07.2003 22:28:43) | |
---|
Jos joku viitsisi kertoa myös sen Riffin missä tuosta oli. Itsellä on se jossain mutta en muista numeroa ja ei joka lehteä viitsi käydä läpi. Just tän numeron kadotin itekin. Täytyypä alkaa etsimään. Edit: Puhuit Riffistä, mutta netistä löytyi ainakin toi Rytmin juttu: http://www.rytmi.com/rytmi702/702foxrox.html ...or still alive! Katsokaa Wanted! |
Joees 01.08.2003 00:25:10 (muokattu 01.08.2003 00:37:06) | |
---|
Just tän numeron kadotin itekin. Täytyypä alkaa etsimään. Edit: Puhuit Riffistä, mutta netistä löytyi ainakin toi Rytmin juttu: http://www.rytmi.com/rytmi702/702foxrox.html Jompikumpi, en nyt muista kumpi se oli. Mutta kiitoksia! Tuohan se juuri olikin. Groooove is in heart! |
Piirakka 01.08.2003 14:38:43 (muokattu 01.08.2003 14:41:15) | |
---|
Eikös tuossa ollut semmoinen mahdollisuus, että ensin voit laittaa vaikka fuzzin kiinni, sen jälkeen vaikka wahin ja jonkunmuun, ja sitten takaisin CC2:een ja laittaa vaikka octaver kiinni jonka jälkeen muut pedaalit ja sitten viimeiseksi iskeä vibe. Muistanko aivan väärin?
Onhan siinä, mutta mun ja lähes kaikkien muidenkin kitaristien, soundimiesten etc. wahin pitää olla ennen säröä, muuten kuulostaa ei-hyvältä.. Jimi Ei juurikaan käyttänyt wahia ja Fuzzia yhtäaikaa.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Joees 01.08.2003 15:45:14 | |
---|
Onhan siinä, mutta mun ja lähes kaikkien muidenkin kitaristien, soundimiesten etc. wahin pitää olla ennen säröä, muuten kuulostaa ei-hyvältä.. Jimi Ei juurikaan käyttänyt wahia ja Fuzzia yhtäaikaa.. Minäkin käytän wahia ennen fuzzia, tuo vain oli esimerkki miten tuota pedaalia voi käyttää jos haluaa laittaa fuzzin ennen. Mulla on korkeintaan Hot Cake wahin edessä, sekin harvoin. Mutta takaisin asiaan. Groooove is in heart! |
Piirakka 04.08.2003 13:04:13 (muokattu 04.08.2003 13:36:19) | |
---|
Heitin mikseri.nettiin muutaman klipin CC2:sta jotka otin meidän livejaminauhalta nauhoitettu pari kuukautta sitten.. Mul oli mun strato jossa Fenderin Custom Shopin Fat 50's mikit, Voxin wah, CC2 ja vahvistimena toi marsun nuppi ja 4*12 alakaappi.. www.mikseri.net/jukjamsan Kuulehan noissa etten vuosiin ole jaksanut harrastaa sormijumppaa, töiden takia olen viimeaikoina koskenut kitaraan lähinnä treeneissä.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Piirakka 04.08.2003 23:06:36 | |
---|
Mitä pidätte soundeista? Soittohan noissa kusee aina enemmän tai vähemmän mutta hyvä on meininki ja se riittää.. Ilmoitelkaa fiiliksiänne jos hankitte laitteen.. "Marshall Valvestatet suosiolla verkonpainoiksi."-Matti, Tehosekoitin |
Straton 04.08.2003 23:59:43 | |
---|
Hyviltähän nuo klipit kuulosti. Octavian soundista pidin erityisesti, mutta saisko tuosta laitteesta siihen päälle enemmän fuzzia? Siis tyyliin Roger Mayer Octavia jossa fuzz kaakossa on soundit jotain mieletöntä minun mielestäni. Ite oot!!! |