Aihe: Kuunteleeko kukaan enää Nirvanaa? :D
1 2 3 4 5 6 7
Makuupussimies
30.07.2003 01:30:50
me puhutaan vittu boksista :)

Ja mitä tämä "vittu boksi" sisältää?
"It's better to burn out than to fade away" -Kurt Cobain
M.M.
30.07.2003 08:50:44
sen kun tietäis, varmaan kaikkee sälää, mitä nyt boksit voi sisältää.. olis ainakin mukavaa jos sille olis koottu kaikki julkaisematon materiaali ja b-puolet yms. sit jotain live keikkaa ehkä ja semmosta.
Ta Wicked G
30.07.2003 09:44:07
Totta kai. Tai siis grungee ihan vaan genrenä kannattaa kuunnella jos tykkää Nirvanasta. Harvempi ja harvempi nykyään kylläkään kuuntelee grungea ja ovat siirtyneet metal-alueelle, mutta on hauska kuulla että meitä on useampia.

PS: Älä tapa mielenkiintoos millään v***n Smells Like Teen Spiritillä. Kuuntele In Uteroa ja Bleachia Nevermindin sijaan.
Fuck the reality! I'm going home!
Ta Wicked G
30.07.2003 09:51:16
Miettikääs millaista olisi musiikki nykyään, jos Nirvanaa ei olisi ollutkaan. Jackson olisi jatkanut listaykkösenä ja kaikki kuuntelisimme poppia.

Ja kaikkihan muistaa kuin eilisen päivän tammikuun 1992 kun Jacko putos Billboard 200 -listalla ykköspallilta. Legendaarista...
pitkätukka
30.07.2003 11:08:34
Ja mitä tämä "vittu boksi" sisältää?

Juuri kopiopaskasin Dave Grohlin haastattelun asian tiimoilta. Silmä käteen.
Stain
30.07.2003 13:41:44
Nirvana on ollu mulle tähän mennessä se "suurin juttu"
Kolahti ihan helvetisti pari vuotta sitten.
Tosin tulihan sitä kuunneltua jo ala-asteella joltain kasetilta :D
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
juici
30.07.2003 20:40:39

Oho. Heppu osasi tehdä itse paremman Nirvana-levyn kuin Nevermind.

Siis se Nirvanan kokoelma täynnä rarebiisejä jonka julkaisuun Bitch Love ei ole anatanut lupaa. Siellä on holvit täynnä hyvää tavaraa. Useamman tosin olen niistä jo kuullutkin. Remasteroituja versioita odotellessa.
Myydään: Marshall 5210 -50W:n vahvistin, Jackson JS-20 -sähkis, Boss Mega Distortion MD-2, Marshall Supervibe Chorus SV-1 | Ostetaan basso ja vahvari (vähintään 100W)
Ta Wicked G
31.07.2003 13:28:05
Siis se Nirvanan kokoelma täynnä rarebiisejä jonka julkaisuun Bitch Love ei ole anatanut lupaa. Siellä on holvit täynnä hyvää tavaraa. Useamman tosin olen niistä jo kuullutkin. Remasteroituja versioita odotellessa.

Katoinkii just tossa eilen 2:n aikaan yöllä Kurt & Courtneyn kun löysin sen kasetin. Siinä kerrotaan siitä horosta ihan tarpeeks. Siinäkään ei annettu Kurtin tädin soittaa vanhoja nauhoituksia 70 -ja 80 -luvuilta kun biatch omistaa kaikki copyrightit kun ne kyllä oikeesti kuuluis Davelle ja Kristille. Voipa poikia hieman vituttaa...BBC:n dokkarin perusteella voikii arvella että Courtney tapatti Kurtin. Ei välttämättä kongreettisesti tappanu mutta ainakii ajoi sen itsariin että sais kaikki sen hynät. V***u mikä k**ipää!
Stain
31.07.2003 14:14:25
Katoinkii just tossa eilen 2:n aikaan yöllä Kurt & Courtneyn kun löysin sen kasetin. Siinä kerrotaan siitä horosta ihan tarpeeks. Siinäkään ei annettu Kurtin tädin soittaa vanhoja nauhoituksia 70 -ja 80 -luvuilta kun biatch omistaa kaikki copyrightit kun ne kyllä oikeesti kuuluis Davelle ja Kristille. Voipa poikia hieman vituttaa...BBC:n dokkarin perusteella voikii arvella että Courtney tapatti Kurtin. Ei välttämättä kongreettisesti tappanu mutta ainakii ajoi sen itsariin että sais kaikki sen hynät. V***u mikä k**ipää!

Mä uskon että Courtney ajoi Kurtin itsariin. Tai no olihan siinä varmaan muitakin tekijöitä. Siitä olen varma et Kurt itse vetäisi liipaisimesta.
Melko hauskoja on siinä dokumentissa ne "early-nirvana" pätkät jossa Kurt karjuu joskus 3-vuotiaana :)
Koulu on harjoitusta tulevaisuutta varten. Harjoitus tekee täydellisen. Kukaan ei ole täydellinen joten miksi vaivautua harjoittelemaan?
Lennu
31.07.2003 17:34:57

Teitä vaan harmittaa, kun Courtney on vaan niin paljon parempi muusikko ja näyttelijä. Ja ihminen.
Ta Wicked G
31.07.2003 18:45:58
Mä uskon että Courtney ajoi Kurtin itsariin. Tai no olihan siinä varmaan muitakin tekijöitä. Siitä olen varma et Kurt itse vetäisi liipaisimesta.
Melko hauskoja on siinä dokumentissa ne "early-nirvana" pätkät jossa Kurt karjuu joskus 3-vuotiaana :)

2-vuotiaana. Eikä niin paljon heroiinia ottaneena oikeestaan ees voi nostaa koko asettakaan...tiedä häntä. Mutta se on varma että imutan joskus El Ducen ja the Mentorsin Sex Slaven. Kova äijä näytti olleen tuo El Duce... tulee ihan mieleen Butt-Headin isä Beavis & Butt-Head Do Americasta.
Stain
01.08.2003 00:37:30
Teitä vaan harmittaa, kun Courtney on vaan niin paljon parempi muusikko ja näyttelijä. Ja ihminen.

Ai parempi muusikko.. hmm.. jostain kuulin et Billy Corgan olisi tehnyt osan niiden "hittibiiseistä"
Beelsebub
01.08.2003 08:23:37
Heh... YleX:n aamussa Juuso ja joku puhui Guns n' Rosesista jotenkin tähän malliin.

"... oli maailman suosituin bändi ja sitten yhdessä yössä tuli Nirvanan Nevermind ja tuhosi kaiken"
Pilot_B612
01.08.2003 16:54:32
Ai parempi muusikko.. hmm.. jostain kuulin et Billy Corgan olisi tehnyt osan niiden "hittibiiseistä"

Ihan faktaahan tuo on. Tsekka itse allmusicista:
http://www.allmusic.com/cg/amg.dll? … SS80307301413&sql=A1p851va1zzha

Billy ownz!
Lennu
01.08.2003 16:59:29

Kunhan nyt kiusasin, en mä tosissani.
Ta Wicked G
01.08.2003 19:56:52

Courtney on kyllä oikeesti ihan vaan wanna-be. No offence. Ainoa asia missä se käyttää aivoja on kun se annostelee heroiininsa jonka on ostanu Kurtin rahoilla. Toivottavasti en sanonu mielipidettäni liian suoraan...
mikko1
04.08.2003 10:55:27
Teitä vaan harmittaa, kun Courtney on vaan niin paljon parempi ihminen.

käytti heroiinia raskaana?
Mullon kans tele.
Makuupussimies
04.08.2003 15:00:38
käytti heroiinia raskaana?

Jep, se tekee siitä paremman ihmisen. Jostain luin että Kurt olis huhujen mukaan kirjottanu pari laulua Courtneyn bändille...
"It's better to burn out than to fade away" -Neill Young
pitkätukka
04.08.2003 15:46:56
Jep, se tekee siitä paremman ihmisen. Jostain luin että Kurt olis huhujen mukaan kirjottanu pari laulua Courtneyn bändille...

Old Age on yksi kappaleista, jonka Courtney on yrittänyt omia itselleen.

Tuossa teille täydellisin Old Agen studioversion mikä on surfaced (mikä on hyvä suomalainen sana tälle?):

http://koti.welho.com/mkreande/oldage.ra
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)