Keppiheikki 06.11.2005 01:14:39 | |
---|
Mistä saisimme tilattua bändimme demo-cd:lle sellaisen litteän pahvikotelon (painatuksineen), joka on yhdeltä sivulta auki? Ei siis mitään aukeavaa kantta, vaan ihan yksinkertainen ratkaisu. Olisi hyvä, jos olisi pääkaupunkiseudulla ja kohtuullisen hintainen. Parhaat soolot lähtevät G-kieltä venyttämällä. |
Kukkis 77 06.11.2005 15:27:50 | |
---|
Mihi est propositum in taberna mori |
porcupine 09.11.2005 13:57:25 (muokattu 09.11.2005 13:58:08) | |
---|
Olisi hyvä, jos olisi pääkaupunkiseudulla ja kohtuullisen hintainen. Paikkakunnallahan tuossa ei ole mitää merkitystä, kusti polkee jne., mutta mikä on mielestäsi kohtuullisen hintainen, onkin toinen juttu. Yleensähän noista saa maksaa (heitto->) tuplasti kuin tavallisesta CD-R slimcasella -paketista. Hinta riippuu tietty painosmäärästäkin. Pienen määrän (50-100) liimaa-leikkaa-askartelee itsekin kasaan valmiiksi tulostetuista kartonkiarkeista, jolloin säästää pitkän pennin. EDIT: http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=12&t=104849&o=0&co=30 "Liity Teostoon, ni ei tarvii ryhtyy punkkariks." - meidän basisti (hieno mies) |
Caizer Zalaat 28.12.2005 10:17:28 | |
---|
Ei varmaan haittaisi olla yhteydessä tänne: http://www.vasb.fi Itse vaikutan täällä: www.turunmusaic.com , ja vaikka pääsääntöisenä tehtävänämme ei ole hommata bändeille treenikämppiä, olemme kuulolla ja ilmoittelemme jatkossa sivuillamme, jos sellaisia eteemme ilmenee. |
Caizer Zalaat 28.12.2005 10:19:44 | |
---|
oho, meni väärään paikkaan. älkää olko moksiskaan. |
Pienen määrän (50-100) liimaa-leikkaa-askartelee itsekin kasaan valmiiksi tulostetuista kartonkiarkeista, jolloin säästää pitkän pennin. No oma bändi teki juuri näin n. 150kpl demoja. Käytiin kysymässä paikallisesta kopioliikkeestä, ymmärsivät heti mitä tarvittiin. Loppujen lopuksi yhdelle a4-pahvikotelolle (täysin samanlainen kuin mitä kuvailit) jossa molemmilla puolilla mustavalkopainatukset, sisälehtiselle (molemmat siis mv-painatuksella ja värillisiä) tuli yhteishintaa (100kpl) joku 38e. siihen cd-r:ät n.45e, niin euron myyntihinnalla meni kyllä kaupaksi. |
Exhausted 29.12.2005 16:07:57 | |
---|
Juuri näin. Itse tehtiin promolevyä tällä menetelmällä, että tilattiin ihan kopiofirmasta pahvikansi. Taidettiin vielä itse taitella ne. |