R.Syke 23.12.2005 15:31:53 (muokattu 23.12.2005 16:33:10) | |
---|
Hanon. Baron. Hanon. Muista korostaa. Keu. Thompson oli tylsä. Puolivälin jälkeen pois. Siis kakkosen. |
leka 23.12.2005 16:28:16 | |
---|
Silloin kun mä olin Aaron-iässä, sanottiin, että kaikki pystyy soittamaan kakkosen loppuun asti. Sitten kun tarvitaan musikaalisuutta ja todellista innostusta, niin klaaraa jo kolmosen ja nelosen. Kolmonen oli vihreä ja nelonen ruskea. Mä en päässy kolmosta loppuun... mä oon soittanu kakkoseen saakka... pitäisköhä mennä taas tunneille? JAZZ OUT WITH YOUR ASS OUT! |
teroyk 24.12.2005 17:38:50 | |
---|
No mut esim Mikkey tekee yli 300keikkaa vuodessa tuolla metodilla. hoho Niimpä. Siis jos haluaa soittaa rahasta eikä nuoteista ;), niin komppaaminen on kova juttu, vaikka eihän se mitään taidetta olekaan. |
baron 24.12.2005 18:01:26 | |
---|
Niimpä. Siis jos haluaa soittaa rahasta eikä nuoteista ;), niin komppaaminen on kova juttu, vaikka eihän se mitään taidetta olekaan. No, mikki komppaa ja aina se joutuu takariviin. Mä taas aina oon eturivissä ja keskellä. My name is Baron, Sir Baron. |
Fuzzy Boner 25.12.2005 10:11:19 | |
---|
No, mikki komppaa ja aina se joutuu takariviin. Mä taas aina oon eturivissä ja keskellä. Note ei oo edes paikalla. Saapuilija |
teroyk 27.12.2005 13:21:31 | |
---|
No, mikki komppaa ja aina se joutuu takariviin. Mä taas aina oon eturivissä ja keskellä. Tässä taitaakin olla popin ja taiteen ero :) |
Jarvola-Sarmanto-Neuvonen: Vapaasti pianolla / Fritt fram på piano on hyvä opus. |
mack the knife 30.12.2005 00:27:59 | |
---|
Jarvola-Sarmanto-Neuvonen: Vapaasti pianolla / Fritt fram på piano on hyvä opus. Ai saatana, Jarvolan kanssa hyviä jameja 80-luvulla. "Älä hiplaa sitä pianoa ku pillua, soita sitä!" R.I.P. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
OsQu 02.01.2006 16:20:54 | |
---|
Jarvola-Sarmanto-Neuvonen: Vapaasti pianolla / Fritt fram på piano on hyvä opus. Eikös tuo ole jo vähän kokeneemmille suunnattu? Ja käsittelee vapaa-säestystä (rytmimusiikkia).. Korjatkaa, jos olen väärässä Ja itse suosittelen klassisesta lähtemistä, koska siitä on helppo siirtyä mille muulle alueelle tahansa. Ainakin omalla kohdalla sointujen opettelu ja muu (esim. jazz voisingit, sooloilu jne) on paljon helpompaa, kun osaa nuotit hyvin. |