Aihe: Line-6 spider
1 2 3 4 5 6
karikko
29.12.2005 08:14:55
Kertokaas viisaammat oliskos otsikon mukainen vahvistin hyvä peli?Siis se 2x75w missä on 2 12-tuumaista kaiutinta.Toimiiko kaikki mallinnukset kunnolla,ja soiko muutenkin hyvin? Entäs säröosasto? Kiitos niille jotka tietävät.
karikko
29.12.2005 08:21:40
Niin ja vielä: kannattaako vaihtaa Fender Hot Rod 40w putkivahvistin Line 6 spideriin?
bluedevil
29.12.2005 08:31:07
Niin ja vielä: kannattaako vaihtaa Fender Hot Rod 40w putkivahvistin Line 6 spideriin?

Kyllä spideri kannattaa tuohon Hot Rodiin vaihtaa :) Mutta siis vastaus kysymykseen: EI!
Aki
29.12.2005 10:23:10

On tää kans. "Mulla on hirmu iso ja hieno kämppä Korkeavuorenkadulla, mutta saisin sen vaihdettua päittäin yksiöön Kontulassa. Kannattaakohan vaihtaa?"

Tällaisiin kysymyksiin hakukin kertoo vastauksen.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
McNulty
29.12.2005 10:26:22
Minä en ole KOSKAAN tykännyt Line6 Spider-sarjasta. Se eka Spider kun tuli, oli niin softabuginen louskus paskoilla soundeilla että ihan heikotti. Tämä Spider II ei ole kauheasti sitä parempi... EQ:n potikat ei vaikuta mihinkään, siitä on lähes mahdotonta saada luonnollisen kuuloista cleania ja järkevää säröä. Säröt on digimössöä parhaimmillaan (siis pahimmillaan) ja cleanit on munatonta ping-pong häsäkkää. Ja tosiaan, säätäminen ei auta mitään kun EQ:n potikoissa vasta viimeinen vartti oikeastaan vaikutti... ja sekin todella vähän.

En suosittele Line6 Spider II kenellekään. Jos on mallintava saatava, niin mielummin Tech21 Trademark 30 tai 60, VOX AD30VT tai AD50VT, Roland Cube 30 tai 60...
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
Takajeejee
29.12.2005 11:27:47

Joku trolli kuitenkin, mutta silti sanon että joo.
"Bad artists always admire each others work."
rytilahti
29.12.2005 11:40:33
No ei kannata vaihtaa. Osta mielummin lisäksi pari laadukasta purkkia lattialle jos jotain tiettyä efektiä tai säröä kaipaat. Tai jos haluat line 6 saundia niin joku podi siihen fenderin kylkeen..
JuhaR
PoLFus
29.12.2005 12:12:43 (muokattu 29.12.2005 12:12:51)

Ootko mahe?
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11
Landola59
29.12.2005 12:50:30
Siinä on sellainen, mutta se "särö" on digitaalista munatonta häiriösurinaa, joka ei kuulu edes kellopelin lävitse vaikka nupit olisivat kaakossa.

Kas, tätä en ole huomannu.
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
RekoS
29.12.2005 14:04:20

älä edes kuvittele. kokemuksesta paska peli. Tai jos ostat, osta edes kunnon säröpedaali mukaan niin saat jonkinmoiset soundit.

sen sijaan joku laneyn combo olis käsitykseni mukaan hyvä (sellaista olen itsekin hommaamassa ehkä tulevaisuudessa)
Jucciz
29.12.2005 15:17:29
Kai tämä nyt on joku vitsi?

"Kannattaako Fenderin putkivahvistin vaihtaa muovisen kuuloiseen mallinnuspaskaan, josta ei saa ainuttakaan käyttökelpoista soundia ulos?"
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
karikko
30.12.2005 15:18:29
Kiitos asiallisista (ja asiattomistakin) vastauksista.Jatkan siis Fenderillä.Tarttis vaan saada säröpuoli kuntoon kun Fenderin oma särö ei oikeen miellytä.
Landola59
30.12.2005 15:21:32
"Kannattaako Fenderin putkivahvistin vaihtaa muovisen kuuloiseen mallinnuspaskaan, josta ei saa ainuttakaan käyttökelpoista soundia ulos?"

No se on kyllä käyttäjästä kiinni jos et ulos saa käyttökelposta soundia. Meikäläisellä ole mitään vikaa ilmenny vahvistimessa, ja Line6 on ihan laatupelejä tehny, olkoot vaan miten avaruusaluksia tahansa.
"Ei se Dion keikka ole mikään festivaali!" - Pawe87 Punttisika #7 IMIK #36 IHFC #1 Perustajajäsen
superfly
30.12.2005 15:27:36
No se on kyllä käyttäjästä kiinni jos et ulos saa käyttökelposta soundia. Meikäläisellä ole mitään vikaa ilmenny vahvistimessa, ja Line6 on ihan laatupelejä tehny, olkoot vaan miten avaruusaluksia tahansa.

Hei, oikeesti nyt. Tuommonen meillä pyöri kämpillä joskus ja aina kun se päälle laitettiin niin naurunremakka oli spontaani ensireaktio. Vaikka kuinka ruuvattiin. Totta kai sillä soittaa jos ei muuta ole tarjolla, mutta aika vaikea tuota huonompaa vahvistinta on löytää kaupasta. Tosissaan saa hakea kyllä.... Tämä vauhkoaminen vain siksi ettei nyt kukaan vauhtipää tuota testaamatta tilaa. Ja ettei kukaan ainakaan Fenderin putkivehjettä tuohon lähde vaihtamaan parempien säröjen toivossa :)
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Landola59
30.12.2005 15:31:25 (muokattu 30.12.2005 15:37:31)
Tämä vauhkoaminen vain siksi ettei nyt kukaan vauhtipää tuota testaamatta tilaa. Ja ettei kukaan ainakaan Fenderin putkivehjettä tuohon lähde vaihtamaan parempien säröjen toivossa :)

Jos fenderin rokkisärö ei kelpaa, ja etsii nu-metallimpaa? Ja minä kyllä oon testaillu useammin ku kerran tuota vahvistinta ennenku ostin sen, ja täysin tyytyväinen oon ollu. Jos ne diskovalot naurattaa jotka siinä alussa lähtee pörräämään, niin se sulle suotakoon. Minä en kyllä ymmärrä mitä vikaa tässä ko. vahvistimessa voisi olla!

e. http://line6.com/artists/

Jos joku epäilee line6 tuotteiden pätevyyttä, tai niiden suosiota, on hyvä ja tutustuu tuohon listaan. Kyllä se line6 käy vaan monille tunnetuille artisteille.

e2. Ja siinä Spider IIsta: http://line6.com/spiderii/artists.html
oiva tumpeloinen
30.12.2005 15:38:13 (muokattu 30.12.2005 15:42:15)
Jos fenderin rokkisärö ei kelpaa, ja etsii nu-metallimpaa? Ja minä kyllä oon testaillu useammin ku kerran tuota vahvistinta ennenku ostin sen, ja täysin tyytyväinen oon ollu. Jos ne diskovalot naurattaa jotka siinä alussa lähtee pörräämään, niin se sulle suotakoon. Minä en kyllä ymmärrä mitä vikaa tässä ko. vahvistimessa voisi olla!

Tämä on nyt kyllä niitä harvinaisia juttuja, mistä me ollaan Jucciz:n kanssa samaa mieltä. Siitä laatikosta ei oikeasti saa juurikaan mitään järkevää ulos. Jos se sun mielestä on ältsin ihq!!!!11, niin luulen, että ongelmana lienee enemmänkin sun kokemattomuus paremmista mölytoosista.

Spider-sarja on enemmänkin semmoinen "kiva yksin kotona soitettava avaruuslelu". Space-soundithan siinä on ihan omaa luokkaansa (ehkei se sitten niin huono olekaan ;)). Mutta bändikäytössä se on toivoton. Sen soundi ei leikkaa muun bändin seasta millään. Tai joku voi väittää, että leikkaa, mutta silloin se ennemminkin peittää kaiken muun.

e. http://line6.com/artists/

Jos joku epäilee line6 tuotteiden pätevyyttä, tai niiden suosiota, on hyvä ja tutustuu tuohon listaan. Kyllä se line6 käy vaan monille tunnetuille artisteille.

e2. Ja siinä Spider IIsta: http://line6.com/spiderii/artists.html

Tämä topichan ei kuitenkaan haukkunut kaikkia Line6 tuotteita.

Ja meinaatko tosissasi väittää, että noidenkin artistien levyiltä tai live-vedoistakaan löytyy yhtään klippiä tuosta niin mahtavasta Spider-sarjasta. Eiköhän niiden artistien nimet ja kuvat noiden vahvistimien yhteydessä ole juurikin sitä varten, että niitä voidaan helpommin myydä mielikuvien avulla.
Landola59
30.12.2005 15:42:28
Mutta bändikäytössä se on toivoton. Sen soundi ei leikkaa muun bändin seasta millään. Tai joku voi väittää, että leikkaa, mutta silloin se ennemminkin peittää kaiken muun.

Hohoh, anteeks vaan. Oon soitellu tuolla spiderilla useamman ku yhden orkestran kanssa, eri olosuhteissa ja mitään tämmöstä ei oo vielä tullu vastaan. Minä en ala luettelemaan niitä vahvistimia joilla olen soittanu, mutta voin sanoa sen verran että kokemusta jonkinverran löytyy, ainakin niin paljon että voin sanoa oman mielipiteeni tähän sarjaan kuuluvista, kuin myös muistakin vahvistimista. En sano että Line6 on paras, sanon että se on hyvä vahvistin.
Jucciz
30.12.2005 15:44:02
Spider saattaa olla "ihan kiva" efektilaite ensiostokseksi, mutta vahvistimena siitä ei ole kerta kaikkiaan mitään iloa. Esimerkiksi perus-PODilla saa huomattavasti siedettävämpää soundia. Spider on huono edes vitsiksi.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Landola59
30.12.2005 15:44:14 (muokattu 30.12.2005 15:44:51)
Ja meinaatko tosissasi väittää, että noidenkin artistien levyiltä tai live-vedoistakaan löytyy yhtään klippiä tuosta niin mahtavasta Spider-sarjasta. Eiköhän niiden artistien nimet ja kuvat noiden vahvistimien yhteydessä ole juurikin sitä varten, että niitä voidaan helpommin myydä mielikuvien avulla.

Ikävä kyllä en ole perehtyny line6 sivuihin tarkemmin, oon katellu vaan listoja. Spiderilla soittaa moni yhtye. Slipknot muunmuassa. Tuskin on aihetta arvostella line6 pätevyyttä spider sarjan suhteen.

Spider on huono edes vitsiksi.

Puhumme aivan eri hintaluokan vehkeistä. PODit on aivan eri asia kuin Spider.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)