Niskamies 29.07.2003 12:11:37 | |
---|
olen nyt hommaamassa uutta settiä thunderin tilalle. joku premierin cabria, tama rockstar yms. Sillä ei nyt ole niin väliä kun tulee heti uudet kalvot ja osaan virittää, niin eiköhän ne ole aikalailla yhtä hyviä. sitten tulee virveliprobleema. Mulla on nyt Yamahan Stage Custom virveli, mutta etsin jotain vähän laadukkaampaa. Mieluiten metallivirppaa. Hintahaarukkaa 300-400 €. Joku Ludvigin Acrolyte olis varmaa kiva, mutta pistäkää muitakin ehdotuksii. Olisko kenelläkään äänifaileja acrolytesta tai supraphonesta? Jos on mahdollista nii kertokaa kans missä niitä vois kuulla. ai nii, kuinka korkeella dimensions on paisteen sisällä? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Humppapoliisi 29.07.2003 12:15:54 | |
---|
Kannattaa varoa mitä saa. Huomasin n. kuukausi sitten että oma virvelini on ihan juosten kustu. Otin kalvot pois, pistin sisään taskulampun ja virvelin tasaista lattiaa vasten. ja kas, sieltähän sitä valoa tulee milloin mistäkin- vanne on sahattu miten sattuu, "aaltoilee". siis reunasta, ei koko vanne. PERKELE. On premierin sininen setti, en muista setin nimeä. kalvo ei meinaa pysyä vireessä kirveelläkään, kun vielä yksi virityskomponenteista irtoilee liimastaan.. aTANA |
Paas 29.07.2003 12:16:51 | |
---|
ai nii, kuinka korkeella dimensions on paisteen sisällä? Ammattitasoa, siellä kärkikastissa se on, kuitenkin edullisempi kuin signature ja traditionals sarjat. |
grayhaven 29.07.2003 13:04:27 | |
---|
Jassoo... On premierin poijjaat tehny semmosen. Mulla ittellä on kans toi cabria sarjan virppa(myynnissä), mut ei siinä tommosta vikaa oo ilmestyny. Hyvä siin on soundi vaikka onki ns: halpis sarjaa:-) No taitaa olla hyvä yksilö kyseessä,,,,,,,,,,,,,,.....,,,,,,,,,,,, |
Mikael 29.07.2003 14:40:22 | |
---|
Kannattaa varoa mitä saa... Ystävälläni on myös uusi Premier-setti ja siinä oli aivan sama vika. Jäbä nysväs muutaman kuukauden sen vireen kanssa, kunnes asetimme virpan peilin päälle ja sehän oli ihan vitun kiero. Maahantuoja "ystävällisesti" myi tilalle vähän kalliimman virpan kun ko. mallin valmistus oli kuulemma lopetettu ja postikulutkin jäivät ystäväni maksettavaksi... Ai niin se kiero virppa oli maahantuojalla/valmistajalla ensin "tutkittavana" useita viikkoja. Asiakspalvelua. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Niskamies 29.07.2003 15:13:59 | |
---|
siis mä en meinaa pitää sitä cabrian virppaa, jos mä sen setin ostan. haluisin tiätää vähän paremmista virveleistä... Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Bacchus 29.07.2003 20:36:30 | |
---|
siis mä en meinaa pitää sitä cabrian virppaa, jos mä sen setin ostan. haluisin tiätää vähän paremmista virveleistä... Kannattaa kokeilla Pearlilta tota Ian Paice signaturea. Ian Paicehan oli pitkään Ludarin mannekiinina, joten virvelissä on selvää Ludwig yhdennäköisyyttä. Muistaakseni makso 400 € Musamaailmassa, kannattaa käydä testailemassa. Itsekin harkitsin sen ostamista... Tosi onnistunut virveli. Sopii moneenlaiseen musaan, ja niinku on jo monasti tullut todettua, mainia all-round-snare. "Functionless art is simply tolerated vandalism. We are the vandals." - Type O Negative |
Blitz 29.07.2003 20:38:37 | |
---|
Kannattaa kokeilla Pearlilta tota Ian Paice signaturea. Ian Paicehan oli pitkään Ludarin mannekiinina, joten virvelissä on selvää Ludwig yhdennäköisyyttä. Muistaakseni makso 400 € Musamaailmassa, kannattaa käydä testailemassa. Itsekin harkitsin sen ostamista... Tosi onnistunut virveli. Sopii moneenlaiseen musaan, ja niinku on jo monasti tullut todettua, mainia all-round-snare. Perkele Taman Swingstar perusvirppa sen olla pitää. No joo, myönnän että olen harkinnut uutta virveliä. Kaikki ajallaan. Kyllä mä olen saanut tuohonkin virveliin tarpeeksi hyvän rätsähdyksen, ja olen ihan tyytyväinen siihen ainakin vähän aikaa. Ensin nyt jotain peltiä ja sitten ehkä se virveli. :) Rumpalilla on rytmi veressä. Basistilla veressä on lähinnä alkoholia. |
DimensionZ 29.07.2003 23:47:58 | |
---|
Yamahalta löytyy esim. Dave Weckl-signature snaret jotka ovat ehdottomasti ammattilaistasoa ja sopivat kaikenlaiseen musiikkiin. |
Niskamies 30.07.2003 00:52:44 | |
---|
paljonkos dave weckellillä on hintaa? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 30.07.2003 01:21:00 | |
---|
olen nyt hommaamassa uutta settiä thunderin tilalle. joku premierin cabria, tama rockstar yms. Sillä ei nyt ole niin väliä kun tulee heti uudet kalvot ja osaan virittää, niin eiköhän ne ole aikalailla yhtä hyviä. sitten tulee virveliprobleema. Mulla on nyt Yamahan Stage Custom virveli, mutta etsin jotain vähän laadukkaampaa. Mieluiten metallivirppaa. Hintahaarukkaa 300-400 €. Joku Ludvigin Acrolyte olis varmaa kiva, mutta pistäkää muitakin ehdotuksii. Olisko kenelläkään äänifaileja acrolytesta tai supraphonesta? Jos on mahdollista nii kertokaa kans missä niitä vois kuulla. ai nii, kuinka korkeella dimensions on paisteen sisällä? Hep! Osta ihmeessä Acrolyte jos hinta on sopiva (ei ymmärtääkseni ole kovin kalliita)! Se on aivan saakelin hyvä, parempi kuin supraphonic mun mielestä. Kuluneen kuukauden aikana hommasin nuo molemmat, ensin soittelin Supralla ja aattelin että ei tästä enää virveli parane, mutta sitten kun ostin Acrolyteen paremman kalvon (siinä oli pinstripe!) ja tesmasin sitä niin oli muuten vielä parempi. Niinkuin joku tässä vähän aikaa sitten sanoi niin Acron soundi on vähän "läskimpi" kuin Supran. Uskomattomia vehkeitä kyllä molemmat. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
grayhaven 30.07.2003 09:22:21 | |
---|
Yamahalta löytyy esim. Dave Weckl-signature snaret jotka ovat ehdottomasti ammattilaistasoa ja sopivat kaikenlaiseen musiikkiin. Mitähhä semmotti maksaa???? Mistä saa lisätietoa kyseisestä hässäkästä? |
Niskamies 30.07.2003 12:18:35 | |
---|
Hep! Osta ihmeessä Acrolyte jos hinta on sopiva (ei ymmärtääkseni ole kovin kalliita)! Se on aivan saakelin hyvä, parempi kuin supraphonic mun mielestä. Kuluneen kuukauden aikana hommasin nuo molemmat, ensin soittelin Supralla ja aattelin että ei tästä enää virveli parane, mutta sitten kun ostin Acrolyteen paremman kalvon (siinä oli pinstripe!) ja tesmasin sitä niin oli muuten vielä parempi. Niinkuin joku tässä vähän aikaa sitten sanoi niin Acron soundi on vähän "läskimpi" kuin Supran. Uskomattomia vehkeitä kyllä molemmat. olisko sulla jotain äänifailei tosta acrolytestä? olis kiva kuulla, ku 300 € ei oo kumminkaa mikää pikkuraha. Miten kaikiss rummuiss mitä sä ostat on valmiiks pinstripet? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
onkos se acrolyte sit semmonen ettei heti tarvii ruveta vaihtaan? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 30.07.2003 13:49:50 | |
---|
olisko sulla jotain äänifailei tosta acrolytestä? olis kiva kuulla, ku 300 € ei oo kumminkaa mikää pikkuraha. Miten kaikiss rummuiss mitä sä ostat on valmiiks pinstripet? Sanoppa se =) Ei oo äänifileja ku ei oo mikrofonia, millä vois nauhottaa tietokoneelle. Ei varmasti tarvi heti tai ikinä vaihtaa jos Acron ostat. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Niskamies 30.07.2003 13:56:36 | |
---|
kävisit ostaa mikin. ei oo ku joku 10 euroo jossakki citymarketissa. tai emmätiiä, ehkä siel lapiss on enemmän? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |
Mikko A 30.07.2003 16:34:21 | |
---|
kävisit ostaa mikin. ei oo ku joku 10 euroo jossakki citymarketissa. tai emmätiiä, ehkä siel lapiss on enemmän? En osta mitään Kitumarketin muovilelumikkirapiopuhelinta. Kaverilla on joku semmonen ja se on ihan paska. Eikä millään mun lompakolle sopivalla mikillä ees sais aidon kuulosta soundia tallennettua. Ensin huvi, sitten nukkumaan. |
Alpha 30.07.2003 17:01:44 | |
---|
En osta mitään Kitumarketin muovilelumikkirapiopuhelinta. Kaverilla on joku semmonen ja se on ihan paska. Eikä millään mun lompakolle sopivalla mikillä ees sais aidon kuulosta soundia tallennettua. No sehän on helposti ratkaistu... Solmit vain suhteita sopiviin tyyppeihin tai yhtyeisiin...kyllä joltain löytyy mikit pönttöihin. Ilmaiseksi... Näin kävi mulle. Tama drums, Paiste cymbals & Vic Firth sticks forever... |
bluesman86 31.07.2003 11:59:33 | |
---|
nii ei joku viisas ihminen wiittis kertoo sen weckl virpan hintaa. ja miks siin on kahet matot. Rock Rock |
Niskamies 31.07.2003 12:31:45 | |
---|
jenkeissä öbaut 600 €, Suomessa varmaan tuplasti... eix mun uus avatar oo aika sexy? Rules are meant to be broken; especially stupid ones like this.
-David Shandley |