Aihe: Sweeppaus onnistuu alottelijoilta?? Kaikki mukaan
1 2 3 4 5 6 7 810 11 12 13 14
Hammermul
22.12.2005 13:37:46

totta,hyvä bändi onko mikserissä näinki hyviä bändejä.itse en osaa ku kömpelösti 4 kielellä ja todella huonosti 5 kielellä.mutta kai se sieltä joskus tulee kun vaa jaksais reenata.pakko kai opetella ku soitan boodomii nii sit siinä tulee sweeppi ja vituttaa kun en osaa.

+

Aika hassu.
Mielipiteesi on väärä.
H-Diddy
26.12.2005 16:23:16
Olen soittanut yli 16 vuotta eikä swiipit lähde vieläkään. Olen keskittynyt aina mieluummin oleellisiin asioihin.
Chester
27.12.2005 23:28:37
EVVK!
Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta
saviz
28.12.2005 18:18:44
MIKÄ TOS SWEEPPAUKSES ON IDEANA KUN EN TIEDÄ KU OON VAST NOIN PARI KUUKAUTTA SOITTANU KITARAA.
leather rebel
28.12.2005 18:26:28
MIKÄ TOS SWEEPPAUKSES ON IDEANA KUN EN TIEDÄ KU OON VAST NOIN PARI KUUKAUTTA SOITTANU KITARAA.

Sweeppaamalla saa sellasia nintendosaundeja kitarasta.
"I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine
Humbucker
28.12.2005 18:37:06

http://video.google.com/videoplay?d … cid=6978301279905928183&q=mario
Elämä kallis, Harley Benton halpa.
Jzci
28.12.2005 21:05:42

säännöistä: (huom. viimeinen lause.)

6. Käytä välimerkkejä ja pitkässä kirjoituksessa muista kappalejaot. Älä paina enteriä tai pistä monia pisteitä/huuto/kysymysmerkkejä joka rivin loppuun sillä se tekee tekstistä sekavan. Älä kirjoita koko viestiä isoilla kirjaimilla sillä se tulkitaan huutamiseksi ja on epämiellyttävää lukea.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
Henkka Hevimies
28.12.2005 21:09:33 (muokattu 29.12.2005 12:22:26)

Edit. Mitn
I sold your dog to a Chinese restaurant.----HeWu METal PiiKkEjÄ Ha VERtA-
Jane
29.12.2005 01:16:51

http://video.google.com/videoplay?d … cid=6978301279905928183&q=mario

Aika jäpä. Ei ole mennyt eletty elämä hukkaan.
Jackson Dinky
29.12.2005 03:16:03
Huono juttu toi 'Olen soittanut yli ?? vuotta eikä swiipit lähde vieläkään.' Eihän ne lähe koskaan jos ei soita semmosta nintendo pilitystä -.- Eikä se kaikkien mesoama sweeppaus nyt niin kummallista ole. Olen keskittynyt aina mieluummin oleellisiin asioihin. = Tuskinpa niin paljosta "oleellisesta" olisit jääny paitsi jos harjoittelisit jonkun tekniikan.. Tietenkin se on oma asia jos ei ahkeruutta riitä. Ja jos ei semmonen musa kiinnosta niin mikäs siinä.. Eli morkkauksen kohde on aika neutraali ja turha: kitaratekniikka. Heheh...
._.
Jucciz
29.12.2005 04:08:46
Tuskinpa niin paljosta "oleellisesta" olisit jääny paitsi jos harjoittelisit jonkun tekniikan..

Kyllä siinä ajassa, missä sweeppaustaidon hioo todella huippuunsa, kerkeää oppia aika paljon ihan oikeasti hyödyllisiä asioita kitaransoitosta. Valinta on silti jokaisen oma.
kalamies#11 >-)))>
« OSTAKAA! · räpellystä »
Jackson Dinky
29.12.2005 04:10:59
Kyllä siinä ajassa, missä sweeppaustaidon hioo todella huippuunsa, kerkeää oppia aika paljon ihan oikeasti hyödyllisiä asioita kitaransoitosta. Valinta on silti jokaisen oma.

No jos lahjoja on niin kyllä sen nyt ihan hyvin oppii suhteellisen lyhyessä ajassa. Ja en sitä epäile etteikö sulla olis lahjoja siihen jos päättäisit tulla nintendomieheks.
._.
Jackson Dinky
29.12.2005 04:36:22 (muokattu 29.12.2005 04:38:47)
Jucciz hei.. Puhuit tosta sweeppauksen huippuuntreenaamisesta. Ethän sä keskity mihinkään muuhunkaan tekniikan huippuunsahiomiseen ainoastaan? Esim. bendailet päivät pitkät. Sama asia. Aistin vaan näissä jengien kommenteissa sarkasmia kun eivät muutenkaan tilua kuuntele jne.. "mieluummin oleellisiin asioihin" Valinta on silti jokaisen oma. = Eli tehdä huono ratkaisu(opetella sweeppausta) tai hyvä ratkaisu(jättää ne tyystin pois)?
._.
McNulty
29.12.2005 09:00:16
Abban "Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)" on hyvä biisi reenailla sweep-tekniikkaa. Muistaakseni se p*ska Sinergy-niminen bändi teki tuosta coverin.
Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk!
skebajaba
29.12.2005 09:35:16
Abban "Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight)" on hyvä biisi reenailla sweep-tekniikkaa. Muistaakseni se p*ska Sinergy-niminen bändi teki tuosta coverin.

toinen hyvä on nakke nakuttajan tunnari:D
- WWW.CRANIUMBAND.COM -
jayster
29.12.2005 10:51:36
Käykääs muuten Ultimate-guitar.com:issa tsekkaamassa sweeppivideo, joka löytyy muistaakseni täältä (vaatii käsittääkseni rekisteröitymisen) http://www.ultimate-guitar.com/colu … teal_this_video_sweep_picking.html. Hemmetin hyvä alku sweepin harjoittelemiselle. Hyvä opettaja ainakin!

Itse olen soittanut kolme vuotta. Sweeppiä olen alkanut huvin vuoksi nyt harjoittelemaan ja totuushan on se että jos sen haluaa oppia niin tarvitaan ns. hyviä perslihaksia. Eli harjoitteluun menee aikaa jotta hallitsee tekniikan ja osaa sitten myös käytännössä soveltaa. Tämähän pätee kaikkeen kitaransoitossa. Esim niinkin yksinkertaiselta asialta kuulostava juttu kuin bendaaminen on hemmetin hankala oppia kunnolla. Eric Clapton mainitsi jossakin haastattelussa että vaikein tekniikka oppia oli juuri bendaus. Nojoo... kaikki riippuu siitä mistä tykkää ja mitä soittaa. Sweeppi nyt on henk.koht. sellainen "juttu" joka olisi ihan jees hallita edes jotenkin...
Wahi
29.12.2005 11:02:27
Eric Clapton mainitsi jossakin haastattelussa että vaikein tekniikka oppia oli juuri bendaus....

Eikös se ollut bendin vibrato? Vai tarkoititko juuri tätä?
"Just take a deep breath and blast" -Jimmy Page
BenGlenton
29.12.2005 11:06:29
Kyllä siinä samalla, kun sweeppaustaidon hioo todella huippuunsa, kerkeää oppia aika paljon myös muitakin asioita kitaransoitosta. Valinta on silti jokaisen oma.
www.supremecourtband.fi
jayster
29.12.2005 11:25:04
Eikös se ollut bendin vibrato? Vai tarkoititko juuri tätä?

Niinpä muuten olikin, ja itse asiassa toi juttu taisi mennä niin että äijä kertoi siitä kuinka vaikeaa oli oppia vibrato ja varsinkin bendin vibrato. Aamu-unisuus haittaa kirjoittelua :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)