Aihe: Mac/Digi002R ja UAD/Powercore
1
Mikael
27.12.2005 16:07:33

Onkos kellään käytössä Digi 002 Rack ja tuplaprossu G5 mäkkiä, jossa olis joko UAD-1 tai mikä tahansa Powercore? Mulla olis tarkoitus hankkia UAD tai Powercore ja kalastelen käyttäjäkokemuksia?
Ma ei tiedata. Ma oon Pahk.
Säätäjä
27.12.2005 19:10:04
Muakin kiinnostais. Kommentteja ihmiset.
"Nimimerkki tyhmältäkin tultuvalla kuluttajalla oikeuksia eikös?.."
hannu666
27.12.2005 21:57:22 (muokattu 27.12.2005 21:58:50)
Uad:stä en voi sanoa mitään muuta kun hyvää, on niin mahtavasaundisia vempaimia että huhhuh, mielestäni pesee kaikki muut plugarit mennen tullen ja palatessa, suosittelen lämpimästi.

Niin ja Powercore jää kyllä selkeästi kakkoseksi, vaikka hyvä on tuokin.

Nimim. 3 UAD:n korttia koneessa :o)
Mikael
27.12.2005 22:18:14

Uad:stä en voi sanoa mitään muuta kun hyvää, on niin mahtavasaundisia vempaimia että huhhuh, mielestäni pesee kaikki muut plugarit mennen tullen ja palatessa, suosittelen lämpimästi.

Mikä kone, mikä alusta?
hannu666
28.12.2005 10:42:20
Oon tehny Macillä jossa Protools HD2 Accel, kone oli joku G5. Nyt teen Pc:llä, WinXP ja Nuendo. Kummassakin toiminut moitteettomasti.
milcoin
29.12.2005 00:35:22

HD ja UAD:n kortti tuskin toimii yhdessä. Oisko ollu vaan UAD:n plugarit TDM-versiona.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
hannu666
29.12.2005 10:43:42
Voipi olla, ei ollu oma kone niin paha sanoa. Ainakin Nuendolla tehdessä käyttivät korttia (muistaa ku se Uad:n oma tehomittari pamahti aina siihen yläruutuun.)

Ja nyt omalla pc:llä toimii hienosti. Olisi outoa että ei toimisi niin mutta uskottava se on ku ite lukee :o)

Ps. Eikö toi Pro Toolssin touhu vituta ketään ku aina ongelmia yhteensopivuuden kanssa? Mua jotenki nyppii, yksi iso syy taas miksi käytän Nuendoa...
Säätäjä
29.12.2005 12:08:39
http://www.uaudio.com/products/software/RTAS/index.html

Toimii se korttikin hoodeessa, ainakin ton mukaan.

"The VST to RTAS Adapter is software that enables Pro Tools LE and TDM users to utilize the UAD-1 DSP card and Powered Plug-Ins in Pro Tools."
Kaupallinen=Paskaa
Säätäjä
29.12.2005 12:11:34
Ja luulis toimivan ihan moitteettomasti, kun ovat näköjään tehneet UAD:lle jonkun oman version FXpansionistakin.
Kaupallinen=Paskaa
Mikael
29.12.2005 15:58:49

Ja luulis toimivan ihan moitteettomasti, kun ovat näköjään tehneet UAD:lle jonkun oman version FXpansionistakin.

Jahas. Siis RTAS fudaa ja TDM not.
milcoin
29.12.2005 17:33:43
Ps. Eikö toi Nuendon touhu vituta ketään ku aina ongelmia toimivuuden kanssa? Mua jotenki nyppii, yksi iso syy taas miksi käytän protoolsia:)

Yhteensopivuus kaiken kanssa tarkoittaa useimmiten heikkoa toimintavarmuutta. Tästä on jokin aika sitten juteltu.
"Modulaatiot...mä inhoon niitä...kyllä sävellajista toiseen pääsee muullakin tavalla"
hannu666
29.12.2005 22:56:16
Yhteensopivuus kaiken kanssa tarkoittaa useimmiten heikkoa toimintavarmuutta. Tästä on jokin aika sitten juteltu.

No jos omasta kokemuksestani vertaan Pro Toolssia vaikka Nuendoon ja Logickiin niin ei ongelmia ole sen enempää tai vähempää niissäkään, mun mielestä Pro Tools yhteensopivuushässäkkä on ensisijaan rahasta kiinni, ne rahastaa, piste.
Mikael
29.12.2005 23:00:20 (muokattu 29.12.2005 23:01:13)

Ps. Eikö toi Pro Toolssin touhu vituta ketään ku aina ongelmia yhteensopivuuden kanssa? Mua jotenki nyppii, yksi iso syy taas miksi käytän Nuendoa...

Sä voit perustaa tälle ihan oman ketjun tai selailla huvikses noita vanhoja, missä tosta on jauhettu moneen kertaan.

Olisko jollain vielä varsinaisesta aiheesta jotain sanottavaa?
hannu666
30.12.2005 22:15:52
Sä voit perustaa tälle ihan oman ketjun tai selailla huvikses noita vanhoja, missä tosta on jauhettu moneen kertaan.

Olisko jollain vielä varsinaisesta aiheesta jotain sanottavaa?

Ehkä mä selailen noita vanhoja :o)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)