Antsa 28.12.2005 21:41:52 | |
---|
Sophia on hyvä ralli. We were some where near Barstow on the edge of the dessert when the drugs began to take hold... |
Säätäjä 28.12.2005 21:56:46 | |
---|
Mä uskon, et The Rasmuksen jampat seisovat täysin nykyisen musiikkinsa takana ja se on musta tärkeintä. Mun mielestä toi nykyinen on aika perusteltua kamaa ja mun mielestä toimii, jos nyt arvioidaan musiikkia kategoriassaan, eikä oteta huomioon sitä, et diggaaks vai ei. Mä digailen sekä uutta että wanhempaa, enemmän kyl uudesta, joten lyömpä hide from the sunin soittimeen. Työntäkää muut vaik playboys ;-). "Nimimerkki tyhmältäkin tultuvalla kuluttajalla oikeuksia eikös?.." |
StoRBa 28.12.2005 21:58:07 | |
---|
Itseasiassa nuo "vanhan Rasmuksen" suurimmat hitit taisivat olla noilla kahdella ensimmäisellä levyllä, ja tuo myynnillisesti Hellofatester oli suoraansanoen floppi. Selvä. En noista myyntiluvuista tiedä, mutta nyt kun sanoit niin mustan kyllä nähneeni Playboysin videon pyörineen useampaankin otteeseen. |
t-termiitti 28.12.2005 22:05:24 | |
---|
....menevää funkrokkia. Vielä lujempaa mentiin....Pistääkin miettimään...yhtye meni muuttumaan massatuotteeksi.... Funkrokilla ei vain voi menestyä. Tästä hyvä esimerkki RHCP. Rasmuskin olisi samoissa lähtökuopissa tämän kalifornialaisen pikkupoppoon kanssa, mikäli ei olisi tajunnut iskeä kultasuoneen... Tulokset 1 - 10 noin 58 osuman joukosta haulle "meaning of life is 43". (0,09 sekuntia) |
Säätäjä 28.12.2005 22:55:56 | |
---|
Selvä. En noista myyntiluvuista tiedä, mutta nyt kun sanoit niin mustan kyllä nähneeni Playboysin videon pyörineen useampaankin otteeseen. Ai hellofatesterin yhteydessä? Tais ainakin Playboys -levyn aikaan pyöriä. Jyrkillä saattoi olla osuutta asiaan. Toisaalta, jos se jossain maikkarilla on tyyliin kolme kertaa pyörinyt, niin ei sillä neljää nälkäistä takkutukkaa ruokita kovin montaa päivää. MTV Europe on sit vähän eri homma. Tai siis muutama ihminen enemmän ehkä kuulee kyseistä musaa => lisää leipää. "Nimimerkki tyhmältäkin tultuvalla kuluttajalla oikeuksia eikös?.." |
Kilgore Trout 28.12.2005 23:06:10 | |
---|
Hmm...Rasmus ärsyttävää. The Rasmus sentään tarttuvaa, eli parempaan päin on menty. Raha ei tee onnelliseksi, mutta uusi soitin tekee. |
StoRBa 28.12.2005 23:11:30 | |
---|
Ai hellofatesterin yhteydessä? Tais ainakin Playboys -levyn aikaan pyöriä. Jyrkillä saattoi olla osuutta asiaan. Toisaalta, jos se jossain maikkarilla on tyyliin kolme kertaa pyörinyt, niin ei sillä neljää nälkäistä takkutukkaa ruokita kovin montaa päivää. MTV Europe on sit vähän eri homma. Tai siis muutama ihminen enemmän ehkä kuulee kyseistä musaa => lisää leipää. Tottahan tuo. En yritäkään väittää etteikö uudempi suuntaus toisi bändille lisää rahaa. Mutta eihän se saisi olla pääasia musiikin tekemisessä, eihän? |
ten 28.12.2005 23:13:12 | |
---|
Minä olen aina luullut, että basisti on bändin toinen keulakuva. Sen paremmin asiasta mitään tietämättä. Mutta bändin aivothan on Kitaristi Pauli, joka tekee kaikki biisit (tai ainakin näin olen käsittänyt). Taitaa herra tehdä aika paljon Kwaninkin biisejä ja teki Killerillekin. Vanhasta pidin kovasti. Juurikin tuon F-f-f-falling-biisin jälkeen on itselläni maku mennyt koko bändistä. KOVIN BIISI ON FUNKY JAM! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Mika Antero 28.12.2005 23:45:30 | |
---|
Mutta bändin aivothan on Kitaristi Pauli, joka tekee kaikki biisit (tai ainakin näin olen käsittänyt). Näin minäkin olen ymmärtänyt, mutta eikös tuo basisti ole aika usein haastatteluissa laulajan seurana? |
Säätäjä 28.12.2005 23:54:02 | |
---|
Tottahan tuo. En yritäkään väittää etteikö uudempi suuntaus toisi bändille lisää rahaa. Mutta eihän se saisi olla pääasia musiikin tekemisessä, eihän? Taidat olla kateellinen pojille. Itseäni lainaten: Mä uskon, et The Rasmuksen jampat seisovat täysin nykyisen musiikkinsa takana ja se on musta tärkeintä. Mun mielestä toi nykyinen on aika perusteltua kamaa ja mun mielestä toimii, jos nyt arvioidaan musiikkia kategoriassaan, eikä oteta huomioon sitä, et diggaaks vai ei. Mä digailen sekä uutta että wanhempaa, enemmän kyl uudesta, joten lyömpä hide from the sunin soittimeen. Työntäkää muut vaik playboys ;-). Eli jos itse tykkäävät hommasta, mulle se on aivan sama jos ne saa siitä enemmän fyrkkaa tai ei. Ei se oo kummassakaan tapauksessa multa eikä varmaan sultakaan pois. "Nimimerkki tyhmältäkin tultuvalla kuluttajalla oikeuksia eikös?.." |
jonsku1 28.12.2005 23:55:07 | |
---|
Mutta kuka muistaa vielä Rasmuksen Ghostustersin? |
StoRBa 29.12.2005 00:02:06 | |
---|
Taidat olla kateellinen pojille. Varmasti itse kullekin kelpaisi tilanne missä voisi elättää itsensä musiikilla. Sillä, että olen tai en ole katellinen, ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä tämän topicin kirjoittamiselle. Harmittelin vain, että tekevät nykyään musiikkia, josta en itse niin välitä mutta tekivät ennen mielestäni oikein hyvää tavaraa. |
Varmasti itse kullekin kelpaisi tilanne missä voisi elättää itsensä musiikilla. Sillä, että olen tai en ole katellinen, ei kuitenkaan ollut mitään tekemistä tämän topicin kirjoittamiselle. Ei niin. Esitit vain provosoivan kysymyksen, johon olin tavallaan jo aiemmin vastannut. Kirjoituksistasi aistii perinteisen suomalaisen kaupallinen=paskaa -asenteen (korjaa, jos olen väärässä), joka mua jostain syystä huvittaa. Ei millään pahalla. Rauhaa veli. edit. poistin turhan lauseen lainauksesta. "Nimimerkki tyhmältäkin tultuvalla kuluttajalla oikeuksia eikös?.." |
StoRBa 29.12.2005 00:44:34 (muokattu 29.12.2005 00:45:08) | |
---|
Ei niin. Esitit vain provosoivan kysymyksen, johon olin tavallaan jo aiemmin vastannut. Kirjoituksistasi aistii perinteisen suomalaisen kaupallinen=paskaa -asenteen (korjaa, jos olen väärässä), joka mua jostain syystä huvittaa. Ei millään pahalla. Rauhaa veli. Voihan sen näinkin tulkita. Tässä tapauksessa - kun kaupallinen tarkoittaa sitä että kuullostetaan samalta kuin 90% poprock bändeistä mitä raidio tyrkyttää - olen juuri tuota mieltä. Saahan musiikki olla kaupallista ja siihen yleensä tähdätäänkin. Rasmuksen kohdalla on käynyt niin että se musiikki mistä pidin - ja pidän edelleen - on jäänyt taakse ja tämä uudempi kaupallisempi on juuri sitä mistä en pidä. Luonnollisesti olen provokatiivinen. |
Capman 29.12.2005 01:24:20 | |
---|
Rasmuksen suomenkielinen "Rakkauslaulu" on ehkä se kaikkein kovin... :-D Vetääköhän ne sitä livenä... |
Läpistö 29.12.2005 01:42:19 | |
---|
Sophia on hyvä ralli. Komppaan "Treenaatteko te paljon" - No ei me oikeestaan koskaan. "Ai onko se niin että lahjattomat harjottelee?" - No joo. |
okoranta 29.12.2005 01:59:35 | |
---|
Helllou.. sattupa sopivasti, ku eilen siivosin levyhyllyä, niin löytyi tuo Peep levy, joka oli ollut hukassa parisen vuotta. Laitoin soimaan ja kyllähän se kuulosti hyvälle. Jätkät tehnyt tuommoista matskua, mitä 16 vuotiaina? Hakkaa kaikenmaailman ripsipiirakat 100-0! Harmittaa sinällään, koska itse basson varressa heilun, niin uudemmassa tuotannossa bassolinjat on niin taka-alalla verrattuna tuohon vanhaan matskuun, josta diggaan...kerrassaan muikean hyvää bassottelua PEEPillä ja PLAYBOYSilla. Säro EI_OLE efekti -Lasimestari - |
Diablero 29.12.2005 07:22:11 | |
---|
"goottimoloilu.." Hoho. Nimenomaan. Kyllähän ne jätkät varmasti osais vaikka mitä mutta tietty sitä pitää elääkin.TOsin tää nykyinen rumpali on kyllä pirun paljon parempi mielestäni kuin se eka. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
Diablero 29.12.2005 07:23:24 | |
---|
Helllou.. sattupa sopivasti, ku eilen siivosin levyhyllyä, niin löytyi tuo Peep levy, joka oli ollut hukassa parisen vuotta. Laitoin soimaan ja kyllähän se kuulosti hyvälle. Jätkät tehnyt tuommoista matskua, mitä 16 vuotiaina? Hakkaa kaikenmaailman ripsipiirakat 100-0! Harmittaa sinällään, koska itse basson varressa heilun, niin uudemmassa tuotannossa bassolinjat on niin taka-alalla verrattuna tuohon vanhaan matskuun, josta diggaan...kerrassaan muikean hyvää bassottelua PEEPillä ja PLAYBOYSilla. Niinpä se eerohan on varsinainen funkkihai, mutta eipä oo funkista ollu tietookaan moneen vuoteen räsmuksen biiseissä Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua VIELÄKIN joka päivä |
Rattata 29.12.2005 09:23:56 | |
---|
Ai että niitä aikoja kun Funky Jam ja Blue soivat ja lujaa! Siinä oli meininkiä, iloisuutta, ideoita... Eikä tarvinu suotta synkistellä, niinkuin nykyään. blaa blaa blaa THV-klubi #8 |