korppi 20.05.2005 12:36:11 | |
---|
Moro. Omistan Danelectron Danecho -delayn ja Cool Cat -choruksen, ja mulla yksi ongelma niiden kanssa. Kitarassani on Seymour Duncanin Hot Rails ja Cool Rails -mikit, jotka ovat aika äänekkäitä. Ja juuri tuosta syystä kyseiset efektit särkevät. Ne eivät ilmeisesti siedä kovaa signaalia, koska jos laitan kitarasta volaa pienemmälle niin efut toimivat ihan hyvin. Mitä voisin tehdä?? Onko ne jotenkin korjattavissa tms.. Kiitos. |
Captain Farrell 20.05.2005 13:36:49 | |
---|
Kitarassani on Seymour Duncanin Hot Rails ja Cool Rails -mikit, jotka ovat aika äänekkäitä. Ja juuri tuosta syystä kyseiset efektit särkevät. Ne eivät ilmeisesti siedä kovaa signaalia, koska jos laitan kitarasta volaa pienemmälle niin efut toimivat ihan hyvin. Mä olen myös omistanut kyseiset pedaalit. Danecho toimi hyvin, mutta Coolcat särötti, jos sen laittoi efektiluuppiin. |
Doomer 20.05.2005 17:24:53 | |
---|
Jospa vaikka tekisit Danelectro-perheeseen lisäystä, ja hankkisit Danelectro Fish 'n Chips taajuuskorjaimen, jolla voi vaikkapa hiljentää kitaran signaalia. Toomannilla 38e, Suomessa tuskin paljoa kalliimpi. Manuaali kaivetaan esiin vasta sitten, kun savu nousee. |
-septimisti- 20.05.2005 17:26:51 | |
---|
Noita danin halpiksia on kyllä haukuttu todella paljon. En sitten tiedä kannattaako alkaa saman sarjan pedaaleilla korjailemaan. |
booster 20.05.2005 17:28:20 (muokattu 20.05.2005 17:28:54) | |
---|
Jospa vaikka tekisit Danelectro-perheeseen lisäystä, ja hankkisit Danelectro Fish 'n Chips taajuuskorjaimen, jolla voi vaikkapa hiljentää kitaran signaalia. Toomannilla 38e, Suomessa tuskin paljoa kalliimpi. Minusta tuossa ei ole oikein järkeä. Voihan sitä hiljentää volumepotikastakin, jos niikseen. Myy mieluummin ne Danelectrot ja osta kunnolliset tilalle. :) Myydään: käsintehty germanium-fuzz
Katso tori! |
jannu 20.05.2005 17:28:52 (muokattu 20.05.2005 17:29:23) | |
---|
Ainakaan DanEcho ei muuten ole analogiefekti. "Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005 |
Jormaz 20.05.2005 17:30:36 | |
---|
Minusta tuossa ei ole oikein järkeä. Voihan sitä hiljentää volumepotikastakin, jos niikseen. Myy mieluummin ne Danelectrot ja osta kunnolliset tilalle. :) Ei tuossakaan ole järkeä, soundi tumppuuntuu äkkiä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
booster 20.05.2005 17:31:27 | |
---|
Ei tuossakaan ole järkeä, soundi tumppuuntuu äkkiä. Joo, siksi pistinkin: "jos niikseen". Myydään: käsintehty germanium-fuzz
Katso tori! |
Dumb 20.05.2005 17:53:26 | |
---|
Noita danin halpiksia on kyllä haukuttu todella paljon. En sitten tiedä kannattaako alkaa saman sarjan pedaaleilla korjailemaan. Paitsi, että esim. Cool Cat ei kuulu tuohon "halpis"-sarjaan. Tai, ainakaan mini-sarjaan. Cool Cat on vähän isompi mötikkä eikä mitään muovia. |
slopez 20.05.2005 22:49:07 | |
---|
Mullakin kun pistää effect looppiin niin alkaa särisee, samoin MXR Phase 90 This road is unclear but it feels like I'm almost home Finest Our - Will Haven |
Härski 20.05.2005 22:55:21 | |
---|
Paitsi, että esim. Cool Cat ei kuulu tuohon "halpis"-sarjaan. Tai, ainakaan mini-sarjaan. Cool Cat on vähän isompi mötikkä eikä mitään muovia. Ja on muuten aivan helkkarin hyvä chorus. |
rosberg 20.05.2005 23:17:46 | |
---|
fabtone ja danecho löytyy ja ovat aivan loistavia. uskoisin että säätöjä rukkaamalla saat sen särön katoamaan. keep on truckin! |
manto 20.05.2005 23:45:49 (muokattu 21.05.2005 00:02:55) | |
---|
Paitsi, että esim. Cool Cat ei kuulu tuohon "halpis"-sarjaan. Tai, ainakaan mini-sarjaan. Cool Cat on vähän isompi mötikkä eikä mitään muovia. Ja on muuten aivan helkkarin hyvä chorus. Jep, tästä olen samaa mieltä. Olen kyllä tykännyt. Metallia on kuoret, kohtuu iso kokonen, vähän väännettäviä hanikoita ja hyvä soundi, just niinkuin mulle pitää olla. -Nojoo- |
korppi 21.05.2005 15:32:54 | |
---|
Joo ei noi mitään halpisefektejä ole. Kunnon metallimöykkyjä ja hienon kuuloisia, enkä niistä luovu :D. Ja noi efuthan on analogidelay ja analogichorus... Pitää koittaa jos laittas eq:n sitte noiden efektien eteen... |
jannu 21.05.2005 16:14:21 | |
---|
Joo ei noi mitään halpisefektejä ole. Kunnon metallimöykkyjä ja hienon kuuloisia, enkä niistä luovu :D. Ja noi efuthan on analogidelay ja analogichorus... Pitää koittaa jos laittas eq:n sitte noiden efektien eteen... DanEcho ei edelleenkään ole analogiefekti. "Täydellisessä maailmassa ihmiset eivät tarvitse virastoja kertomaan milloin heitä kusetetaan taloudellisesti."
- jannu 7.5.2005 |
Feggy 28.12.2005 20:30:41 | |
---|
Nostanpas tämän ihan vaan kysyäkseni onko jollakulla kokemuksia tuosta Fish & Chips-eq:sta? Onkos siitä mihkään? Nimim. ostan sitten myöhemmin sen Ibanezin kun on enemmän rahaa... Less is more. |
Nostanpas tämän ihan vaan kysyäkseni onko jollakulla kokemuksia tuosta Fish & Chips-eq:sta? Onkos siitä mihkään? Nimim. ostan sitten myöhemmin sen Ibanezin kun on enemmän rahaa... Kyllä se mulla on ainakin toiminut, enpä usko että häviää esim. bossin vastaavalle mitenkään (bossissa on tosin metallikuoret). Ja vaikka pedaali onkin muovia, se on ainakin minulla kestänyt oikein hyvin. Ja hintahan on erittäin kohdallaan, eikä ulkonäössäkään ole valittamista. |
Feggy 28.12.2005 20:40:08 | |
---|
Kyllä se mulla on ainakin toiminut, enpä usko että häviää esim. bossin vastaavalle mitenkään (bossissa on tosin metallikuoret). Ja vaikka pedaali onkin muovia, se on ainakin minulla kestänyt oikein hyvin. Ja hintahan on erittäin kohdallaan, eikä ulkonäössäkään ole valittamista. Kiitos. Mulle tuon on tarkoitus toimia ihan vaan soolojen nostamiseen eli olennaisinta on suunnilleen se, että on/off-kytkin ja volyymisäätö toimii ;) Muihin säätöihin ei tule suuremmin koskettua. No, sittenhän sen käytännössä näkee miten kauan se kestää. Onko sulla ollut tuota keikkakäytössä? Less is more. |
juhakki 28.12.2005 21:47:46 | |
---|
Muuten hyviä, mutta jakit muovia, ja alkaa ajan kanssa paukkumaan ja rutiseen. Muuten tehty metallista, mutta nuo jakit on sitte mitä on "keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin" |
Jormaz 28.12.2005 22:18:50 | |
---|
Hyvin on fisutsipsi toiminut. Mä en tosin polje sitä, se on aina päällä joten kestävyydestä en silleen tiedä. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |