juhakki 28.12.2005 18:32:52 | |
---|
Toisessa topicissa jo ohimennen tästä mainitsinkin jo, mutta otetaanpa vielä uudestaan esille. Eli voiko sen laudan vaan aukasta, ja vaihtaa uuden kytkimen rikki menneen tilalle? Näyttävät kyllä ihan peruskytkimiltä, mutta ovatko? Ja onko ne suoraan jossakin piirilevyssä kiinni. Kaikki _asialliset_ kommentit aiheesta tervetulleita "keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin" |
32788 28.12.2005 18:40:56 | |
---|
Olisko avaaminen ja tarkistaminen mitään? Ota vaikka kuva ja laita tänne jos et ite keksi. Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti |
Joel Harald 28.12.2005 18:48:56 | |
---|
Muistaakseni Floorboardeissa oli sellaset piirilevyllä olevat kalvokytkimet. Ulospäin ne näyttää ihan kestävältä mutta ei ne oo. Ostetaan telecasterin kaulamikki. |
Muistaakseni Floorboardeissa oli sellaset piirilevyllä olevat kalvokytkimet. Ulospäin ne näyttää ihan kestävältä mutta ei ne oo. Näinhän se on! Todennäköisesti mikään ei edes ole rikki, vaan piirilevyn kiinnitysmutterit on vain sen verran löystyneet, ettei kytkin enää yllä kalvolle. Näin ainakin omassani oli käynyt. Eli auki vain ja mutterit kireälle! |
Kielipuoli 28.12.2005 19:13:56 | |
---|
Näinhän se on! Todennäköisesti mikään ei edes ole rikki, vaan piirilevyn kiinnitysmutterit on vain sen verran löystyneet, ettei kytkin enää yllä kalvolle. Näin ainakin omassani oli käynyt. Eli auki vain ja mutterit kireälle! Juu, näin on käynyt omassakin kerran......... -KP Kyllä se tästä......vielä vituiksi menee.... |
juhakki 29.12.2005 12:47:17 | |
---|
Aukaisin laudan, ja kyse on todennäköisesti siitä, että se jousi ei vaan yltänyt siihen varsinaiselle kytkimelle. Laskin sitä alemmas ja kiristin. Samalla kiristin muutkin. Ei vaan itse vahvaria raahata treenikämpältä, että vois testata (3.kerros, ei hissiä :) ) "keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin" |
Fonisoul_ 30.12.2005 11:52:57 | |
---|
Itse avasin kans joskus ja varmistin että kytkin naksuu, mutta eipä siitä apua ollut. Noissa tuntuu tyypillisenä ongelmana olevan se, että meneekin joku ihan muu kanava päälle kuin minkä valitsee. Kitaraoppilaalla taas ei mene enää wah-pedaali päälle. Muutaman vuoden (2-4v) käytön jälkeen nuo boardit on järjestään pikkuvikaisia, ainakin minun tuttavapiirissä. Soul with the capital "S"... |
juhakki 30.12.2005 21:52:54 | |
---|
Sain fiksattua tuon boardin tänään. Nyt oon vähän kahen vaiheilla, että lähteäkö keikalle tuon line6:n kans, vai deltabluesin+efektilaudan kans. Ehkäpä tuo putkipeli ois kuitenki varmempi.. :/ "keskellä oleva hanurimainen tilutus on mielenkiintoinen ja intensiteetti kasvaa hyvin" |
janik 30.12.2005 22:49:30 | |
---|
Kitaraoppilaalla taas ei mene enää wah-pedaali päälle. Muutaman vuoden (2-4v) käytön jälkeen nuo boardit on järjestään pikkuvikaisia, ainakin minun tuttavapiirissä. Appiukolla sama vaiva, mikäköhän sieltä on menny paskaks? |
Skebaristi 30.12.2005 23:24:33 | |
---|
Appiukolla sama vaiva, mikäköhän sieltä on menny paskaks? heh :D |