Wiitala 29.07.2003 19:05:47 | |
---|
Olipas varsin miellyttävä nettilevykauppa. Kannattaa käydä katsastamassa, sillä löytyy kyllä harvinaisempaakin materiaalia.. (Ja tämä ei ole mikään "kehunpa tässä pikkuveljen kaverin firmaa"-juttu, vaan olen oikeasti mielissäni.) Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä. |
R.Cooley 29.07.2003 19:19:19 | |
---|
No tuli kaikki muut levyt viikossa, blessed hellrideä odotellaan vieläkin. Voisivat edes ilmoittaa että se tulee myöhemmin tai jotain, mutta ei.. Ensin teknisesti huipputasolle sitten musiikillisesti |
Bonham 29.07.2003 19:51:41 | |
---|
Olipas varsin miellyttävä nettilevykauppa. Kannattaa käydä katsastamassa, sillä löytyy kyllä harvinaisempaakin materiaalia.. (Ja tämä ei ole mikään "kehunpa tässä pikkuveljen kaverin firmaa"-juttu, vaan olen oikeasti mielissäni.) Olen tilannut lafkasta useamman kerran ja kaikki on tulleet. Nythän niillä on taas postimaksuton kamppis päällä. Ero on huomattava, kun esim Swampin kulut on luokkaa 5-6€... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Kitaranraiskaaja 29.07.2003 20:01:14 | |
---|
Kylläpä oli kalliita kaikki Sepulturan levyt. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Anarkiapurilainen 29.07.2003 20:33:36 | |
---|
Ruåttalaisille menee tuostakin kaikki rahat, tukekaa paikallista levykauppaanne ja tilatkaa niiden kautta. Suurin osa hyvistä levykaupoista tilaa lähes mitä tahansa levyjä pyynnöstä, eikä hintaa tule paljoakaan lisää. Olen toki joskus tuolta itsekin tilannut, mutta mahdollisuuksien mukaan yritän tilata joko suoraan lafkoilta, pieniltä distroilta tai lähimmästä hyvästä levykaupasta. |
HaloOfFlies 29.07.2003 20:49:44 | |
---|
Ite oon käyttänyt tuota firmaa jo parin vuoden ajan tilatessani levyjä. Ja oon ollut tyytyväinen. Alice In Chainsin levy kolahti vastikään postiluukusta, tilaus kesti vajaan viikon. |
thomasdolby 29.07.2003 21:57:31 | |
---|
Moi! ruottalaisille menee tuostakin rahat tilatkaa Suomalaisilta... plaa plaa plaah... EIKÖ SE OLE SUOMALAISTEN LEVYKAUPPOJEN TYPERYYTTÄ ETTEIVÄT KEKSI VASTAANLAISTA LAFKAA KUIN CDON JOSTA NOIN HELPPO TILATA. vai meneekö sieltä rahat ruottalaisille...en tiedä... mutta menköön vaikka hevon p...een, minä ainakin tilaan levyni sieltä mistä helpoiten saa. |
Ulle 29.07.2003 22:35:19 | |
---|
Juu tuttu lafka on. Tilasin just GOTSAN pari levyä sieltä. En tiedä vaan tuleeko perille, kun olen alaikäinen ja valehtelin ikäni. |
LTD 29.07.2003 22:57:52 | |
---|
Mä tilasin Turbonegron neljä ensimmäistä levyä joku aika sitten. Hienostihan homma toimi. Yksi levyistä oli päässyt loppumaan varastosta. Sähköpostiin tuli asiasta ilmoitus. Levy saapui n.viikko muita myöhemmin ilman postimaksua. Upeeta! "Rock ei ole edes musiikkia. Se on instrumenttien pahoinpitelyä tunteiden purkamiseksi"-Mark Smith |
Speedy 29.07.2003 23:24:42 | |
---|
Ruåttalaisille menee tuostakin kaikki rahat, tukekaa paikallista levykauppaanne ja tilatkaa niiden kautta. Suurin osa hyvistä levykaupoista tilaa lähes mitä tahansa levyjä pyynnöstä, eikä hintaa tule paljoakaan lisää. Suomessa on niin kalliita levyt, että enpä juuri ole täältä levyjäni pitkilleen ostellu.. jonku "harvinaisuuden" ehkä, ja sit tietty käytettyjä..=I Ja paikallisesta (nimeltä mainetsemattomasta) kun tilasin Simon Phillipsin levyn, öö hetko.. abauttia vuos sitte, mitään ylimääräsiä kuluja ei tosin tullu, mutta eipä oo kyllä levyäkään vielä tullu.. niin ajattelinpa sitten jättää senkin homman..=I Ja se kyllä on totta, että hinnat suomessa nousee muutamassa vuodessa jos kaikki tilaa muualta/netistä, mutta mulle se on melkeimpä sama, mistä ne ostan, kunhan vaan saan halvemmalla, kun toisesta paikasta.. En ole niin hyvä sydämminen, että syytäisin vähiä rahojani kiskureille...=I "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Kitaranraiskaaja 29.07.2003 23:25:49 | |
---|
Suomessa on niin kalliita levyt, Kyllä meidän kylän kyläkaupassa ainakin on halvemmat levyt kun tuolla CDonissa. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Rikke 29.07.2003 23:27:29 | |
---|
Minäkin olen tuolta tilaillut jo useita levyjä. Aluksi levyt tulivat aina siinä 5 päivässä. Nyt niissä kestää aina parisen viikkoa! |
Speedy 29.07.2003 23:28:21 | |
---|
EIKÖ SE OLE SUOMALAISTEN LEVYKAUPPOJEN TYPERYYTTÄ ETTEIVÄT KEKSI VASTAANLAISTA LAFKAA KUIN CDON JOSTA NOIN HELPPO TILATA. Onhan suomessakin vastaavia paikkoja, joista voi tilata.. Mutta niissä on "suomen hinnat".. Ja se hinta taas ei oo levykauppojen vika, vaan verotuksen ja kaiken minkä lie.. Toki on semmosiakin levykauppoja suomessakin, joissa myydään normaalia halvempia levyjä, mutta nekin tilaa levynsä esim. ruotsin tukun kauttaa, eikä suomen tukusta.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Speedy 29.07.2003 23:31:38 | |
---|
Kyllä meidän kylän kyläkaupassa ainakin on halvemmat levyt kun tuolla CDonissa. Missä semmonen kylä kauppa on..?? Ja onks siellä KAIKKI levyt halvempia, vai jotkut tietyt, vanhat levyt vaan?? Ja mä puhuinki yleisesti, että suomessa on kalliimmat levyt, kun muualla.. kovin moni ei pääse hyödyntämään teidän kyläkaupan levyhyllyä yhtä hyvin, kun cdon.comin palveluja.. "All I think abaut is time and groove" J. Porcaro |
Anarkiapurilainen 29.07.2003 23:33:51 | |
---|
Oikeasti Suomessakin on paljon hyviä distroja joista saa indiekamaa aika halvalla. Esimerkkinä: http://www.firebox.fi (Metallia ) http://www.fastmusic.fi (Hardcore, punk, metal) http://www.fireinsidemusic.com (Punk/hardcore) Muissakin genreissä on vastaavia asiansa osaavia, ystävällisesti palvelevia levyliikkeitä/distroja joiden kautta voi tilata oudompiakin levyjä, usein cdon.comia nopeammin ja halvemmalla . |
Kitaranraiskaaja 29.07.2003 23:56:56 | |
---|
Missä semmonen kylä kauppa on..?? Ja onks siellä KAIKKI levyt halvempia, vai jotkut tietyt, vanhat levyt vaan?? Ja mä puhuinki yleisesti, että suomessa on kalliimmat levyt, kun muualla.. kovin moni ei pääse hyödyntämään teidän kyläkaupan levyhyllyä yhtä hyvin, kun cdon.comin palveluja.. No juu. Katselin uudestaan tuota cdonin hinnastoa ja kyllähän ne aikalailla samoissa hinnoissa pyörii. Uutuudet ehkä euron tai pari halvempia jopa. Mutta ne Sepulturan levyt oli niin kalliita tuolla, että aivan säikähdin. Minähän en uutuuslevyjä muutenkaan kovin usein osta. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Lonesome 30.07.2003 08:39:29 | |
---|
Tästä(kin) nettikaupasta on esitetty vaihtelevia mielipiteitä. Samoin soitinpuolella siitä T-kaupasta. Todettakoon nyt vielä, että sinä aikana, kun olen ko. mestasta kohta kolme vuotta tilannut, on palvelu koko ajan parantunut ja toimitusajatkin lyhentyneet. Viimeksi taisi tulla melkein viikossa kaikki kerralla. Aluksi homma toimi miten sattui. Nyt siis paremmin. Lisäksi hinnat ovat Euron myötä halventuneet, toisin kuin esim. Anttilassa, jossa lisäksi valikoimakin on nyttemmin lähellä normaalia markettitasoa. Oma maahantuonti lienee myös vähissä. Cdon.com:in valikoimiin vaikuttaa tietysti se, että kyseessä on todellakin ruattalaisten firma. Toisaalta siitä on joskus etuakin, koska sieltä saattaa saada sellaista mitä ei esim. Englannissa ole julkaistu. Ongelma on tietysti laajemmin se, että yllättävän moni levy levy on jäänyt vaille eurooppalaista julkaisua ja jenkki/japsi-painokset ovat nykyään sikahinnoissa. Toisin oli vielä vajaa 5 vuotta sitten. Siinä ei nykyiset edukkaat valuuttakurssitkaan auta. Lieneekö EU:n kaupparajoitteita? Uutuudet tietysti tulee ulos globaalisti, ainakin isoilla merkeillä/artisteilla. Kyllähän tässä tietysti harmittaa ladukkaan levykaupan pitäjän puolesta, kun rock-klassikoita myydään netin kautta 4,45 Eur/kpl. Olen kuitenkin sen luokan suurkuluttaja, että ilman sponsoria tällainen hintatason alennus on suorastaan pakollinen, jos meinaan osankin kiinnostavista jutuista hankkia. Addiktioni ei nimittäin taida ilman hoitoa parantua. Taas lähti tilaus: Ramones, Santana, Mountain, Ian Hunter, Taj Mahal, Spin Doctors ja Motörhead. Kahdeksan levyä ja 39,10 E. Ei mielestäni paha. "Cities on flame, with rock and roll; Marshall will buoy, but Fender control" (BÖC) |
cdonista on kyllä tullut tilattua levyjä. En suostu maksamaan levystä 24 Euroa, jos sen saa järkevämpäänkin hintaan muualta. Näin ainakin joskus on ollut pahimmillaan paikalliset hinnat. I'm a whiskey rock'n'roller. |
Ussr 30.07.2003 09:03:06 | |
---|
Olen tilannut tuolta monta kertaa ja aina olen ollut tyytyväinen. Toimitusaika nyt voisi olla lyhyempi mutta kyllähän sen ymmärtää, kun levyt sentään tulevat Ruåtsista saakka... Hinnat ja valikoima on iso plussa, esimerkiksi viimeksi tilaamani Turbonegron Ass Cobra maksoi Cdonissa 12,95, paikallisesta levykaupasta olisin kantanut sen kotiin "vaivaisella" 21,90 eurolla. Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra- |
Chemo 30.07.2003 09:17:13 | |
---|
http://www.fastmusic.fi (Hardcore, punk, metal) http://www.fireinsidemusic.com (Punk/hardcore) Kiinnostavia! Pari lisää: http://woimasointu.cjb.net/ (Ramopunk, omia erikoisia Ramonesin ex-jäsenten julkaisuja) http://hiljaiset.sci.fi/suomi/myyalku.htm (omia ja muiden julkaisuja) Noista olen itse tilannut, ja meininki on miellyttänyt kovastikin. Joskus voi bongata sellaista, mitä ei helposti muualta löydy... Ihan äskettäin kaipailin Rehtorien ekaa pitkäsoittoa, ja Hiljaisilta Levyiltä löytyi, hintaan € 6,90. Postikuluja veloittivat alle sen, mitä postimaksu itsessään oli - ja samaan pakettiinhan kannattaa tilata muutakin... |