jami87 26.12.2005 23:17:39 | |
---|
Koitin katsoa haulla, josko löytyisi vanhempi topicci tästä aiheesta, mutta huppeli-duppeli-duu, haku ei kata pukeutumis-palstaa. Jos löydätte vanhemman topicin, laittakaa ihmeessä linkkiä. Eli siis.. sukat, nuo ihanuudet, joihin mulla lienee jonkinasteinen fetissi. Ensimmäisenä ihmisestä pyrin katsastamaan heidän sukkansa ja arvioin heitä niiden perusteella. Jos ei silmä-sukka-kontaktia pääse heti tapahtumaan, odotan kunnes uhri ottaa kenkänsä pois tai laittaa sukat paljaisiin jalkoihinsa ja tutkailen sukkia salaa arvostellen. Annan tyttösille aina jalkahierontaa, jotta pääsen kosketuksiin heidän sukkiensa kanssa. Äijjien sukat haisee, niihin en koske. Keneltäkään en ole vielä varastanut sukkia, mutta se voi vielä tapahtua kiusauksen noustessa tarpeeksi suureksi. Itse suosin kesällä ohuita sukkia, jotka sopivat muiden vaatteideni väriin. Syksyt, talvet ja keväät käytän ohuiden sukkien päällä villasukkia. Tällä hetkellä suosikkisukkani ovat punaiset ja vihreät villasukat, joita käytän sotkien eli oikeassa jalassa vihreää sukkaa ja vasemmassa punaista. Varvassukat ovat mielestäni hauskannäköiset, mutta en diggaile pitää niitä jaloissani. Millaisia sukkia sinä käytät yleensä? Mnetin karvaisimmat sääret! THV-Klubi #29 Romantikkoitkijät #17 :´-) |
Mustikkamuffinssi 26.12.2005 23:20:44 | |
---|
Aina jos mahdollista olen ilman sukkia. Kesä on ihanaa aikaa. Don't forget, kids... The faster you download, the bigger your penis is. |
papitsu 27.12.2005 00:06:43 (muokattu 27.12.2005 00:08:55) | |
---|
Jotkut ihan perus tennissukat yleensä jalassa. En pahemmin sukista välitä. Kesällä aika paljon ilman sukkia, talvella kylmimmillä pakkasilla villasukat. Edit. et minkäs värisiä sukkia tänään porukalla on jalassa? Tuommoiset tumman harmaat, melkein mustat. IHAN OIKEESTI PIKKU GEE ON COOL! MULLA ON SEN KAIKKI KOLME LEVYÄ JA SEN KAHEKSAN SINKKUA!! JA SITTEN VIELÄ SE ERIKOIS LEVY SE XXS!!
VÄHÄxx SE ON IHQ!!1
THV-Klubi #42 IHFC #5 |
elinaon 27.12.2005 00:06:47 | |
---|
talvella paksuja,kesällä ohuita. mulla on aina tapana kyselläihmisten sukkien väriä.. et minkäs värisiä sukkia tänään porukalla on jalassa? itselläni mustat. ei se määrä, vaan laatu. |
Jani The Rock 27.12.2005 00:09:49 | |
---|
Ihan tavalliset tennissukat on jalassa. Ja tiikeritohvelit lisäksi. Mä vihaan sukkia. Aina ne saatanat pyörii jalassa, ja niihin tulee reikiä. Mutta pakko niitä on pitää, kun jalat palelee alituiseen. Ja olen vielä hemmetin mustasukkainenkin. Vitun sukat. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
Cujo 27.12.2005 00:12:12 (muokattu 27.12.2005 00:12:39) | |
---|
Tummanruskeita suht' ohuita sukkia on tullut käytettyä useimmiten, kun sopivat noitten nahkakenkien väriin. City-marketeista saa niitä Blue-merkkisiä sukkia, jotka on oikeasti yllättävän hyviä; ruskeita vaan löytyy hirmu harvoin :-/ Sitten miulla on pari paria vähän värikkäämpiä sukkia, joita käytän kun tahdon olla nuorekas. Puna-harmaa-raidalliset ja ruskea-pinkki-violetti-sininen-purppura-raidalliset. Sitten on silkkiset, mustat hyvin ohuet ja koristellut sukat, joita käytän puvun kera. Ja villasukkia: mummoni neuloo hiton hyviä sopivan ohkaisia ja istuvia sukkia, eräs toinen sukulaistäti liian paksuja myttysukkia :) Ai niin, kesällä en käytä sukkia, koska kuljen puukengissä. "Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40 |
lethereberock 27.12.2005 00:32:22 | |
---|
Käytän, mutta en oikeestaan välitä minkälaiset. Yleensä yritän pitää samaa paria olevia. Kesällä ohuet, talvella paksut. Sukkien tarkoitus on lämmittää. "No pilluhan se on aina mielessä mutta soitetaan nyt ensin!"
"tekeminen on teennäistä, näkeminen on näennäistä mutta oleminen, se on olennaista" |
aarghto 27.12.2005 03:36:32 | |
---|
Villasukat jalassa. Mmh. Karheansuloinen kosketus. Tennissukat ovat muussa tapauksesa varsin sopivia. päteminen ja ruikutus. |
Rakkikoira 27.12.2005 08:43:32 (muokattu 27.12.2005 08:43:57) | |
---|
Käytän enimmäkseen valkoisia sukkia. Sellaisia (yleensä mustia) sukkia joista irtoaa sitä nukkaa hemmetisti en käytä. Niitä on aina joka paikassa ja ärsyttävää kun huomaan sellaisen jossain lattialla, se pitää nostaa ja viedä roskiin. Vaihdan sukat parin päivän välein, ei ne haise. |
tigrushka 27.12.2005 08:57:41 | |
---|
Joko mustia tai hyvin värikkäitä, puuvillaisia tai villaisia. Heikkoutena myös raidat tai höpsöt kuviot (kuten esim. Ressu tai Tikru nilkassa...) Kotona lampsin paljain jaloin. Ns. iltakäyttöön Wolfordin sukat. I got stripes ^..^ |
Mirrinsane 27.12.2005 11:12:15 | |
---|
Jos sukat on rumat, on päivä pilalla. Niiden kuuluu olla raidallisia, pilkullisia, kuviollisia ylipolvenmittaisia ja värikkäitä. Villasukissa kanssa joku juju. Kesällä ei sukkia. |
hannaya 27.12.2005 13:01:05 | |
---|
Vaikka minkälaisia sukkia omistan. Yksivärisistä tavallisista sukista en pidä, kuva tai edes joku hökötys pitää ainakin varressa olla, mitä hassumpi/söpömpi sen parempi. Talvella pidän lähes aina villasukkia. Niidenkin pitää mielellään olla iloisen värisiä. Kesällä käytän sukkia mahdollisimman vähän, uloskin menen aina kotona varsinkin paljain varpain. Ich bin die Osternhase ;) |
jami87 27.12.2005 14:00:04 | |
---|
Mnetin karvaisimmat sääret! THV-Klubi #29 Romantikkoitkijät #17 :´-) |
arancia 27.12.2005 21:57:27 (muokattu 27.12.2005 21:58:04) | |
---|
Sukkia omistan jos jonkin värisiä. Tavalliset tennissukat ovat varmaan ainoat sukat, jollaisia ei kaapissani ole koskaan ollut. Väri ym. seikat tulevat kuitenkin vasta perässä, sillä tärkeintä on, että sukat pysyvät jalassa, eivätkä kävellessä valu. Mikään ei liene ärsyttävämpää kuin sukka, joka on puoliksi jalassa ja puoliksi kengän kärjessä, kantapäänpaikka jalkapöytää vasten. Talvisin polvisukat ovat mainiot sääriä lämmittämässä. Tavallaanhan basso ikäänkuin kuuluu tuohon rockmusiikkiin. -Toni Wirtanen |
Joq 28.12.2005 00:10:28 | |
---|
Itse käytän lähinnä pääkallosukkia - ruskeat oransseilla kalloilla ja mustat valkoisilla ovat yleisimmät. Hennesiltä noita aikoinaan sai, viime aikoina ei ole ikävä kyllä näkynyt. Ja sitten tietenkin ihan perus mustia sukkia silloin kun pääkallot ovat loppu. |
Veikko 28.12.2005 05:19:16 (muokattu 28.12.2005 05:19:35) | |
---|
Mahdollisiman lämpimiä. Jostain syystä mulla on iso kasa varvassukkia. Ne on vaan niin pirulliset laittaa jalkaan, varsinkin jos on kiirus. Bono Estente! |
kirjoittelija 28.12.2005 10:07:55 | |
---|
Itse käytän lähinnä pääkallosukkia - ruskeat oransseilla kalloilla ja mustat valkoisilla ovat yleisimmät. Hennesiltä noita aikoinaan sai, viime aikoina ei ole ikävä kyllä näkynyt. Ja sitten tietenkin ihan perus mustia sukkia silloin kun pääkallot ovat loppu. Sama, tosin ei ole kuin 3 paria eli nuo ruskea-oranssit, sitten pinkki-mustat ja musta-punaiset. Niitä saa sitten olla kokoajan pesemässä. Lisää pitäis saada. Ja sopivan kokoisia kans, mikä ihmeen juttu että pääkallosukkia saa vaan miesten koissa? (kokoissa? koissa? koossa?) On kivaa olla kiva. |
HailFall 28.12.2005 13:26:41 | |
---|
Pörrösukat on mukavia talvella. Minulla on sellaiset valko-harmaa-mustaraidalliset. =D Muuten olen lähes aina ilman sukkia. |
Basement 28.12.2005 15:44:54 | |
---|
Sukat kun sukat. En itse ostele oikein sukkia mutta äiti lahtaa niitä kotiin joistain alelaareista niin ei pääse loppumaan. Joskus on eripari sukat kun ei ole puhtaita. Tietenkin juhlavammassa tilaisuudessa pitää katsoa ettei ole mitkä tahansa patalaput jalassa. Varrettomat sukat ovat varsin verrattomat kesällä, talvella lähes poikkeuksetta sukka + villasukka -yhdistelmä. Nyt jalassa tädin kutomat violetit villasukkat joissa pörröpallo varressa (Oli niissä kulkusetkin mutta ne irtosivat). Nämä on vakituiset kotisukat talvella. |
Varrettomat sukat ovat varsin verrattomat kesällä. Ne ovat kyllä loistava keksintö, tennarit ja muut tossut tuppaavat hankaamaan jos ne panee paljaisiin jalkoihin, varrettomat sukat suojaavat räpylöitä rakoilta. Mutta ns. avokassukat ovat karseat!!! Niitä en käytä suurin surminkaan. I got stripes ^..^ |