Aihe: Washburn HB-30 -puoliakustinen
1
Dimmie
28.12.2005 12:04:36
Aloittelijana harkitsen otsikossa mainitun puoliakustisen kitaran ostamista. Osaisko joku kertoa tästä tarkemmin, vaikka käyttökokemuksia, hyviä ja huonoja puolia..?
Helsingin Bändikeskuksen nettisivuilla hinta on 225 €, vaikuttaa mielestäni tosi edulliselta? Vielä en oo käynyt itse soittelemassa.

Kiitos jo etukäteen!

PS. Laitoin saman aiheen eilen tuonne Aloittelijat-osastoon, mutta tännehän se kai kuuluisi, vaikka itse aloittelija olenkin.
Jani The Rock
28.12.2005 12:07:50

Onkoos se noin halapa? Oho...

HB-kolmikymppistä en oo kokeillut, mutta ainakin HB-35 oli tosi jees.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
rytilahti
28.12.2005 12:39:22
No vähän aiheen ohi, mutta oma HB-35 on yksi parhaita kitaroita mitä olen soittanut, Alkuperäiset mikit oli hieman liian kuumat omaan käyttöön. Nyt on soundi kohdallaan kun mikkeinä on Gibsonin P-94:set ja kaikukoppa on tungettu täyteen sukkia.. Jos tuossa kitarassa on mitään samaa kun kolmefemmassa niin osta pois, varsinkin tohon hintaan.
Aki
28.12.2005 16:10:53

Mulla oli HB35. Hyvähän se kait oli, mutta jotenkin hirvittävän paljon kömpelömmän tuntuinen kuin esim Ibanezin Artcore-sarjan vastaava. Artcore AS73 noin 340€.
Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)