Dimmie 28.12.2005 12:04:36 | |
---|
Aloittelijana harkitsen otsikossa mainitun puoliakustisen kitaran ostamista. Osaisko joku kertoa tästä tarkemmin, vaikka käyttökokemuksia, hyviä ja huonoja puolia..? Helsingin Bändikeskuksen nettisivuilla hinta on 225 €, vaikuttaa mielestäni tosi edulliselta? Vielä en oo käynyt itse soittelemassa. Kiitos jo etukäteen! PS. Laitoin saman aiheen eilen tuonne Aloittelijat-osastoon, mutta tännehän se kai kuuluisi, vaikka itse aloittelija olenkin. |
Jani The Rock 28.12.2005 12:07:50 | |
---|
Onkoos se noin halapa? Oho... HB-kolmikymppistä en oo kokeillut, mutta ainakin HB-35 oli tosi jees. Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1 |
rytilahti 28.12.2005 12:39:22 | |
---|
No vähän aiheen ohi, mutta oma HB-35 on yksi parhaita kitaroita mitä olen soittanut, Alkuperäiset mikit oli hieman liian kuumat omaan käyttöön. Nyt on soundi kohdallaan kun mikkeinä on Gibsonin P-94:set ja kaikukoppa on tungettu täyteen sukkia.. Jos tuossa kitarassa on mitään samaa kun kolmefemmassa niin osta pois, varsinkin tohon hintaan. |
Osta ihmeessä pois. Itselläni on ollut tuollainen vuodesta 1999 maksoi n. 5000mk uutena silloin. Kaulan profiili on mielestäni tässä mallissa oikein onnistunut, sellainen loiva V. Vakio mikit on mitä on, mutta esim. gibsonin p94, kent armstrongin p90 tai seymor duncanin phat cat saavat kitaran heräämään kunnolla henkiin. Kielitä paksuilla kielillä ja nauti. |
Aki 28.12.2005 16:10:53 | |
---|
Mulla oli HB35. Hyvähän se kait oli, mutta jotenkin hirvittävän paljon kömpelömmän tuntuinen kuin esim Ibanezin Artcore-sarjan vastaava. Artcore AS73 noin 340€. Ostakaa mun Ibanez Roadstar II RG200 '86!! |