Aihe: seuraavana ostoslistalla?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
VR
13.11.2005 08:16:45
Uusi skeba pitäisi hankkia. Joku V-mallinen tai SG-tyyppinen olisi kiikarissa. Schecteriltä saattaisi löytyä sopiva malli, mutta en kyllä tiedä missä niitä pääsisi testailemaan.
Everything is a OK!
tommi_899
13.11.2005 09:39:57

Uusi skeba pitäisi hankkia. Joku V-mallinen tai SG-tyyppinen olisi kiikarissa. Schecteriltä saattaisi löytyä sopiva malli, mutta en kyllä tiedä missä niitä pääsisi testailemaan.

samassa veneessä ollaa. mulla seuraava tulee olemaan joku näistä

Tokai LS-sarja
Ibanez RG:itä (2570,???)
Esp-ltd-400/1000 sarjalaisia
Schecter c-1 classic
Gibsoneita (SG,Flying v,xplorer)
Bändi .:i:. Kitara .:i:. Kuuntelen shovi: eiks sua hävetä kuunnella himiä? -ota pastilli-
Jimi?
13.11.2005 11:16:07

Wahwah pedaali..
Line6 Distortion modeler
Tai sit vaan joku multi efekti laite..
Kaappi ja nuppi.
seventh son
13.11.2005 11:51:23
Nyt kun sain tuon tokaini, ei ensimmäistä kertaa haluta ostaa MITÄÄN musakamaa... Mukavaa. Tosin nyt on sitten hirveä himo ostaa uusi kännykkä ja tuollainen uusi video ipod :)
arc
25.12.2005 04:25:07
-Behkun halpa mikseri
-Joku kohtuullinen mikrofoni kitaran äänittämiseen (Shure 57 tms.)
-Perusmikki lauluun.
-Peruswahi (CryBaby tms.)

Seuraavaa palkkaa odotellessa :)

Sori offtopic:

Tosin nyt on sitten hirveä himo ostaa uusi kännykkä ja tuollainen uusi video ipod :)

Itse omistan moisen (siis jälkimmäisen) ja suosittelen. Tarkoituksena oli ostaa 30GB iPodi ihan pelkän musiikin vuoksi, mutta verkkokaupassa oli poistomyynnit niin sai tuon 30GB videoiPodin samaan hintaan.

Itse soitinhan tukee MPEG4 mediaformaattia, joten en aluksi edes odottanut mitään hyötyä tuosta video-ominaisuudesta. Löysin kuitenkin netistä convertterin, jolla saa divxit ja xvidit helposti tuohon muotoon, niin nyt on kyllä laatua katsella tuosta sarjoja :)

Kuvanlaatu on hämmästyttävän hyvä ja tosiaan tuosta on kiva katella bussissa tyyliin Simpsoneita, tai muita lyhyitä sarjoja, kun ei tuosta varmaan mitää leffaa jaksaisi katella.

Niin, ja se sisältää myös pelejä, kalenterin, herätyskellon ja muuta sälää.
azo
25.12.2005 07:41:32
ensisijaiset ostokset:
Ibanez Rg370dxbk
Gibson Explorer ´76

Tulevaisuudessa: O.o
Varmaan Englin Screamer ja Standard 4x12" kaappi sille
Kasa efektejä, etuaste, multiefektejä? saa nähdä mitä tuleva pitää tullessaan. jos rahaa riittää niin jatkuvalla syötöllähän noita kamoja ostaa
Eki79
25.12.2005 10:09:40
EQ mxr tai boss.

Joku lespan kopio. Tokai LS-70, Epiphone LP Custom... budjetti Epi/rispektiä Tokailla ;

Vajaan 300e hintaero. Rämpytelly molemmilla ja tuntus toimivan kummatki ihan ok. Ens viikolla selviää.

p.s. en uskalla ees harkita uuden threadin aloittamista "Kumpi Tokai va Epi" ;)
Hei......HÖH...i!!! Soitettaisko välillä Panteraa...?
Strutsi
25.12.2005 10:18:53
Nyt on tullut hommattua wahit ja delayt niin nyt enää olisi kunnon vahvistin kyllä saatava jossain välissä.
Pääsi tuossa isovelikin jo tokaisemaan että Fender Champion 30:ssä on melkoisen paskat säröt
"No onhan proge ihan mukavaa jos se on hyvää eli sopivan hevahtavaa"
Skebaristi
25.12.2005 11:00:10

Pitäs saada tuo Classic 30 huollettua. Ja basariin resokalvo ja 10" tomiin kans.

Sen jälkeen olisi tarkoitus hommata tuplapedaali. Ja kenties uusia vähän peltejä.
Sen jälkeen:
Caparison (Dellinger tai Apple Horn)
Uusi elementti Classicciin
plekuja
Teräskielinen akustinen
Uusi slide

Ei kait muuta. Nupit on tosin alkaneet gasittaa. Hmm, pitää taas välttää musakauppoja.

Caparison houkuttelisi minuakin, tosin pitää uusi vahvistin ostaa ensin...
tomukka
28.12.2005 12:32:10
Ehdottomasti seuraava hankinta on Fenderin Jazzmaster (CIJ)
Heavymies
28.12.2005 12:34:04
Laneyn GH50L nuppi tuli tossa vähän aikaa sitten ostettua ja nyt pitäisi siihen saada delayta/kaikua.

Ehdotuksia??
Jumala ei vähennä elämästäsi soittamiseen käytettyä aikaa.
Prog
28.12.2005 12:42:05
Sitten kun jostakin saan tarpeeksi rahaa joskus, niin ostan Deanin FBD:n.
Artist
28.12.2005 12:46:05
Olisi kiva hommata seuraavaksi joku power scalingillä varustetu hyvä putkivahvari. Siinä olisi oiva vahvari loppuiäkseen, kun ei tarvitsisi sitten kotisoittoon mitään muuta peliä. Mieli tekisi ostaa Bassman ja asentaa siihen Power Scaling Box. Joku tämmöinen olis tosissaan tarkoitus ostaa ensi vuoden aikana.

Sitten, jos ylimääräistä rahaa on vähäsen jossain vaiheessa, niin olisi kiva löytää vaikka joku erikoisempi skeba. Halpa tietty. Vaikka non-reverse Firebird kopio. Tai sitten joku coral sitar kopio.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
ReBeat
28.12.2005 13:10:09

Räkki pitäisi hommata. Thomannilta oon katellu pyörällistä Millenium Studio Rack -tuotetta. Pelkästään kotiin tulisi ja vaikuttavat kohtuullisen hintaisilta ja jykeviltä. En tiedä sitte.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Jani The Rock
28.12.2005 13:17:12

Mulla ei enää ole ostoslistaa. Kattelen vaan mitä mielenkiintoista tulee m.netin torilla vastaan. Vaikka tämmösiä sais tulla:

Fender `69 Tele Thinline
Fender Mustang
Fender Jaguar
Hagströmit
Hofnerit
Rickenbackerit
Washburn HB-35
Washburn J9
Gretsch Bo Diddley
Vox teardrop
Gibson Blueshawk
De Armond T-400
De Armond Jetstar
Wanhat Guildit
2-kaulanen Danelectro tms.
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Invader
28.12.2005 13:26:37
USA-Carvin olisi kiikarissa tällä kertaa, joku DC-sarjalainen tai vaikka California Carved Top. Lähtee ihan pilkkahinnoilla jenkki-eBay:sta.
Tai sitten ei..
Artist
28.12.2005 14:01:59
Gretsch Bo Diddley

Electromatic sarjan Bo Diddley keppi on aika halpa. Jotain alle neljäsataa guitar24.de:ssä. Jos olisi rahaa niin poistaisin itselleni moisen. Tosin ei tuota raaskisi keikalla soittaa, kun ei ole Bo Diddleyn veroinen soittaja. Mutta eipä mulla keikkaa olekaan.
Some folks like water, some folks like wine, but I like the taste of straight strychnine!
Feggy
28.12.2005 15:39:45

Electromatic sarjan Bo Diddley keppi on aika halpa. Jotain alle neljäsataa guitar24.de:ssä. Jos olisi rahaa niin poistaisin itselleni moisen. Tosin ei tuota raaskisi keikalla soittaa, kun ei ole Bo Diddleyn veroinen soittaja. Mutta eipä mulla keikkaa olekaan.

Toi on kyllä makee, mutta mulle liiaksi signature-malli, jotta viittisin ite julkisesti soittaa. Sen sijaan niitä puoliakustisia halpis-Gretchejä meinaan vakavasti harkita, kunhan joskus töihin taas menen.

Ajankohtaisempaa on kuitenkin uuden Eq-pedaalin hankkiminen, kun edellinen hajosi, bändikaverit tietämättömän valittavat kun sooloja ei kuulu (sitä ne vielä katuvat kunhan saan uuden pedaalin remmiin) ja keikka lähestyy. Myykääs joku mulle sellainen!
Lockman (Hki) hakee basistia. Bo Diddley/Garage/Television/Clash. 30 biisiä ja kämppä Kaapelilla. Sulla perustaidot, bändikokemusta ja kamat. Soita Taito 050-545 4165 tai Heikki 050 431 4963
Jani The Rock
28.12.2005 16:34:49

Toi on kyllä makee, mutta mulle liiaksi signature-malli, jotta viittisin ite julkisesti soittaa.

Onhan se näinkin, mutta hei - se on sentään BO DIDDLEYn signature! Ja kelpaisi mulle se Billy Bokin...
Cheap tequila and too much Seconal, but I`m still alive and well! * Bella Italia #1 * MegaMan Club #002 - Quiff Man * ASHC #1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)