sagnakateih 25.12.2005 20:57:20 | |
---|
Crossover? Crossover. |
arppah8 25.12.2005 22:02:43 | |
---|
Oho, jopas wanhaan kysymykseen menin vastailemaan ja johan tuohon oli vastattu. Taitaa joku jouluväsymys painaa kun ei tuollaista huomaa. Sorry. ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
Disposable 26.12.2005 21:47:13 | |
---|
Täällä näkee paljon sekottamisia näitten genreiden välillä. Ottakaapa mallia meikän filosofiasta: Speedmetal = Thrashmetal (Megadethin Killing Is My Businessia lukuunottamatta, se on vain speediä koska siitä ne speedin tuntomerkit oikeasti erottaa.) Helpottaa paljon väärinkäsityksiä ja nyrkinpuimisia niissä tilanteissa kun joku älypää möläyttää että "Slayer on speediä ja Testament thrashiä". Ovat yhtä kuin. Eli ketjun aloittaja voi jatkaa etsintäänsä thrash-ketjussa, veikkaan että et tule thrashinkään tarjontaan pettymään. |
Antti1997 26.12.2005 21:52:05 | |
---|
Helpottaa paljon väärinkäsityksiä ja nyrkinpuimisia niissä tilanteissa kun joku älypää möläyttää että "Slayer on speediä ja Testament thrashiä". Ovat yhtä kuin. Eli ketjun aloittaja voi jatkaa etsintäänsä thrash-ketjussa, veikkaan että et tule thrashinkään tarjontaan pettymään. Mulla on itsellä ainakin selkeä ero noiden kahden genren välillä, mutta jokainen kai luokittelee musiikin omalla tavallaan. 8)
100€ hetero -kerho |
Moimies 26.12.2005 21:56:49 | |
---|
En nyt kyseenalaista kenenkään näkemystä, mut kertokaa nyt ihmeessä mitä ne erot sitten thrash ja speedmetallin välillä ovat? Itse en mitään riittävää eroa ole huomannut että nämä voisi kahdeksi eri genreksi jakaa... Heviä Perkele! Niijoo, moi. |
valtse 26.12.2005 22:01:41 | |
---|
En nyt kyseenalaista kenenkään näkemystä, mut kertokaa nyt ihmeessä mitä ne erot sitten thrash ja speedmetallin välillä ovat? Itse en mitään riittävää eroa ole huomannut että nämä voisi kahdeksi eri genreksi jakaa... Kuuntele ensin vaikkapa No Anaesthesia ja Rust In Peace läpi ja heti perään Reign In Blood ja Pleasure to Kill niin huomaat kyllä. |
Moimies 26.12.2005 22:27:51 | |
---|
Kuunneltu on Kreatoria, Slayeria, Megadethia, Metallicaa (tarkennetaan nyt tässä että vanhaa), Annihilatoria, Heathenia, Exodusta jne jne... En jaksa luetella, tulis liian pitkä lista....Mut juurikaan edes näitten perusteella ei se ero aukea mulle merkittävästi. No väliäkö sillä, kunhan on hyvää musiikkia. Heviä Perkele! Niijoo, moi. |
Antti1997 26.12.2005 22:42:56 | |
---|
Mä oon aina laskenut speedmetalliksi esim. Helloweenin ja Stratovariuksen, mutta olenkin ollut väärässä. :) 8)
100€ hetero -kerho |
Lutkare 27.12.2005 01:46:19 | |
---|
eikös Kreator (esim. Pleasure to Kill) oo aika spiidiä? Aadolf Virtanen: "Hevi on paskimmillaankin parasta musiikkia" |
Ben_D 27.12.2005 10:27:39 | |
---|
eikös Kreator (esim. Pleasure to Kill) oo aika spiidiä? Juu nopeeta on. |
Destructor 27.12.2005 12:45:10 | |
---|
eikös Kreator (esim. Pleasure to Kill) oo aika spiidiä? No kyllä tuostakin levystä huomaa Speed Metalin ja Thrashin eron. Vertaappa tuota levyä ja vaikka Exciterin Violence & Forcea ja mieti mitä se thrash onkaan suomeksi. I KNOW I'M GOOD BUT HEAVY METAL IS EVEN BETTER!!! |
pahala 28.12.2005 05:31:15 | |
---|
Stone oli spedemetallia. |
Ben_D 28.12.2005 11:54:34 | |
---|
Ei tää Pleasure To Kill tyyppinen matsku kyllä oikein enään sytytä. Ei tota kaahausta jaksa isoissa annoksissa. Extreme Aggressionilla ja Coma Of Soulsilla on 1000 kertaa enemmän ideaa. |
Ei tää Pleasure To Kill tyyppinen matsku kyllä oikein enään sytytä. Ei tota kaahausta jaksa isoissa annoksissa. Extreme Aggressionilla ja Coma Of Soulsilla on 1000 kertaa enemmän ideaa. Jätkä on tulossa vanhaksi. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Ben_D 28.12.2005 12:44:55 | |
---|
Jätkä on tulossa vanhaksi. Ei...olen vaan aina digannut vähän maltilisemmasta tavarasta. Pleasure To Killilla kaikki biisit kuulostavat lähes samalta. Niinkun sanoin niin Extreme Aggression ja Coma Of Souls ovat täyttä terästä. Ja Testament on täyttä timanttia korville. |
Destructor 28.12.2005 13:38:20 | |
---|
Jos ei huomaa thrashin ja speedin eroa kannattaa kuunnella muitakin bändejä kuin Metallicaa, Megadethiä ja Slayeriä. Monesti speedbändin biisit eivät ole niin rankkaa ja raskasta kuin thrash bändien. I KNOW I'M GOOD BUT HEAVY METAL IS EVEN BETTER!!! |
leather rebel 28.12.2005 14:26:06 | |
---|
Ei...olen vaan aina digannut vähän maltilisemmasta tavarasta. Pleasure To Killilla kaikki biisit kuulostavat lähes samalta. Niinkun sanoin niin Extreme Aggression ja Coma Of Souls ovat täyttä terästä. Ja Testament on täyttä timanttia korville. To each his own. Kyllä tuo maltillisempi osasto kolisee täälläkin, mutta joskus tekee mieli kuunnella täyttä mätinkiä. Pleasure to Killin kuuntelu antaa siinä määrin väkivaltaiset vibat, että oksat pois. "I really don't care about Kirk (Hammett) he stole my job, but at least I got to bang his girlfriend before he took my job how do I taste, Kirk?" - Dave Mustaine |
Aegis 28.12.2005 14:34:31 | |
---|
Jos se speed metal käsite on hämärä niin varmaan kannattaa ottaa kuunteluun Anthraxin Spreading the disease ja varsinkin kaksi ekaa Overkilliä. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
valtse 28.12.2005 14:59:13 | |
---|
Ei tää Pleasure To Kill tyyppinen matsku kyllä oikein enään sytytä. Ei tota kaahausta jaksa isoissa annoksissa. Extreme Aggressionilla ja Coma Of Soulsilla on 1000 kertaa enemmän ideaa. Juu vähän sama juttu mullakin. Paitsi että mulla ei ole oikein ikinä sytyttäny joitakin poikkeuksia lukuunottamatta. |
pehko 28.12.2005 18:36:38 | |
---|
Terror2000 "Thanks for paying attention,fuck you if you don't, eitherway buy a t-shirt and fuck off!" Devin Townsend @ Waldrock 2005 |