Tanssityttönen 08.03.2003 19:59:52 | |
---|
No niin arvoisat muusikot, kertokaapa hauskimmat/omituisimmat iskuyritykset. Millaisia tyyppejä on teitä yrittäny iskeä ja millä keinoin? |
Blue Note 08.03.2003 20:20:54 | |
---|
Kyllähän noista pinen kirjan kirjoittaisi jos vaan viitsisi.. |
KMT 08.03.2003 21:23:06 | |
---|
No niin arvoisat muusikot, kertokaapa hauskimmat/omituisimmat iskuyritykset. Millaisia tyyppejä on teitä yrittäny iskeä ja millä keinoin? Ei oo pahemmin ole ollut tunkua... SKP: Rahan vallasta kansan valtaan... |
kalmari 08.03.2003 22:41:42 | |
---|
No kertoopaaka myös te fanit miten joku artisti on yrittänyt teitä iskeä, millaisin tuloksin ;) |
Blue Note 09.03.2003 04:08:13 | |
---|
Tulee niin kaihoinen mieli kun käypi tällaisia muistelemaan... Olen itse muusikko, soittanu kitaraa ja laulanu, joissakin projekteissa yhtäaikaa ja joissakin erikseen. Ikää on 22 vuotta ja keikkoja on takana jotain hieman sadan paremmalla puolella. Kuitenkin mieleeni ryöppyää ainakin tekemieni keikkojen lukumäärän ylittävä määrä käytettyjä sekä myös käyttämättäjätettyjä tilaisuuksia, hyviä ja huonoja sellaisia. On tuotu paperilappuja joissa puhelinnumero tms, Aika yleistä on myös se että joka tauolla haetaan tanssimaan ja sitten sitä kautta, jokunen on vaan jäänyt keikan jälkeen siihen notkumaan ja häiritsemään roudausta pyydellen "kyytiä", näitä on OIKEESTI tosi paljon, yks tyttö tuli kertomaan että on jo monta vuotta seurannut "uraani" ja kysyi saako ruveta fan klubini pitäjäksi. keikan jälkeen että etkö tuukkaan mun viereen yöks.. Siis ei miulla oikeesti ainakaan vielä mitään "uraa" edes ole mutta jos otan huomioon naisten suhtautumisen minuun niin ehkä voipi joskus olla. Täytyy kyllä tähän väliin nyt sanoa että oikeasti olen erittäin vaatimaton tyyppi enkä halua kerskua mitenkään ja piiloudunkin nimerkkini taakse ettei kukaan vaan käsitä väärin ja heitä kohta jotain "omakehu haisee"- tai "tyhjä tynnyri eniten kolisee"- tyyppistä kommenttia. No niin, jatketaan. joo olen juuri keikalta nytkin kotiutunut ja tämän illan saldo oli että yksi tyttö tuli tarjoamaan sisua, ja yritti antaa sellaisen suusta suuhun- menetelmällä. Toinen tyttö ( tänä iltana) taas tuli vaan viereen seisomaan ja pitämään kädestä kiinni. (Ikinä nähnytkään koko tyttöä).Eräs tyttö tässä jo taannoin tuli vaan viereen istumaan tauolla ja valitteli kylmyyttä, jotenka herrasmiehenä tarjosin hänelle pukuni takkia lämmikkeeksi. Piti mennä takas soittamaan niin hän vain lupasi ettei häviä takkini kanssa minnekkään, käski vaan mennä soittamaan. Keikan jälkeen menin hakemaan takkiani ja tyttö kysyi että " missä se sun huone on?" Nää vaatis kyllä vähä yksityiskohtaisempaa kerrontaa, jotkut näistä jutuista on tosi hauskoja. Ei tästä kyllä nyt tuu oikeen mitään, mulla nimittäin vilistää satoja kuvia päässäni ja jos oikein rupean tässä patojani purkamaan niin tulisi montamonta A4- liuskaa kyllä tekstiä. |
Blue Note 09.03.2003 04:18:07 | |
---|
käski vaan mennä soittamaan. Keikan jälkeen menin hakemaan takkiani ja tyttö kysyi että " missä se sun huone on?" Tämä siis tapahtui hotellissa. |
Mikko T. 09.03.2003 15:02:39 | |
---|
Ehkä kaikkein, siis ihan kaikkein surkein, sattui Pieksämäen Savonsolmussa pari-kolme viikkoa sitten. Tai on ainakin vielä tuoreessa muistissa. Hevosen ja burmansimpanssin risteytyksen näköinen, noin neljäkymppinen akka, käveli luokseni tauon alkaessa kun laitoin taukomusaa soimaan. Hän hymyili minulle leveästi niin että poistamattomien viisaudenhampaiden amalgaamit vilkkui, osoitti sormella pöydässä yksin istuvaa noin nelikymppistä miestä ja kysyi: "Tuukko sie meille yöksi ettei miun tarvitte antaa tuolle noin?" Sanoin: "Vastaan porilaisittain yhdellä kirjaimella: E." Akan ilme oli sellainen että ottaa kaaliin ettei ollut kamera hollilla. Onhan näitä. Niin, tämäkin on hassu juttu. Haukiputaan Samanttassa sattui vuosi sitten: ihan nätti parikymppinen mimmi tuli tauollamme siinä pubin puolella (ei taatusti tiennyt että ollaan soittajia) sanomaan: "Mennäänkö nopeasti käymään meillä kun mun jätkäkaveri sammui just äsken tohon pöytään?". Suorasukaisuudesta sille kimulille pisteet. Pieru naurattaa aina. |
Le Haba 11.03.2003 23:26:36 | |
---|
, Aika yleistä on myös se että joka tauolla haetaan tanssimaan Eräs tyttö tässä jo taannoin tuli vaan viereen istumaan tauolla ja valitteli kylmyyttä, jotenka herrasmiehenä tarjosin hänelle pukuni takkia lämmikkeeksi. . Missä hemmetissä te vietätte niitä taukojanne, semminkin kun on kyse hotellikeikasta? |
Ossi 12.03.2003 00:14:25 (muokattu 12.03.2003 00:15:34) | |
---|
Itseni kaltaista viisiis-kuusiiskymmenis olevaa lähestyvä feminiini kuuluu yleensä siihen kansanosaan, joka kulkee päivittäiset kauppareissunsakin potkukelkalla. Kesät talvet. Toisaalta lämmittää se, että nämät menevät jutuissaan suorasukaisesti heti ns. pintaa syvemmälle ja asian ytimeen. "2001 lankesin syysliukkailla ja vasen lonkkanivel meni vaihtoon. Vatsa sitävastoin on kyllä pelannut." "Toi oli hyvä, briljanttia. Mutta otetaan vielä kerran." |
Teemu Tee 12.03.2003 11:26:33 | |
---|
Itseni kaltaista viisiis-kuusiiskymmenis olevaa lähestyvä feminiini kuuluu yleensä siihen kansanosaan, joka kulkee päivittäiset kauppareissunsakin potkukelkalla. Kesät talvet. Toisaalta lämmittää se, että nämät menevät jutuissaan suorasukaisesti heti ns. pintaa syvemmälle ja asian ytimeen. "2001 lankesin syysliukkailla ja vasen lonkkanivel meni vaihtoon. Vatsa sitävastoin on kyllä pelannut." Toi oli tosi jees!!! Repeämää... Tyhjän saa pyytämättäkin |
humppahanuristi 28.12.2005 11:26:42 | |
---|
Vastataan tosi vanhaan viestiin Huom! Olet kirjoittamassa yli 1021 päivää vanhaan ketjuun! Ei minua ole keikalla kukaan yrittänyt iskeä, missään mielessä. Mistä se johtuu? Pitäisiköhän hymyillä enempi niinkuin joku on sanonut. No vaimohan ei tykkää taas siitä ajatuksesta ehkä yhtään eli ei kyllä varmaan jatkossakaan hymyillä. Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
mack the knife 28.12.2005 11:29:58 | |
---|
Vastataan tosi vanhaan viestiin Ei minua ole keikalla kukaan yrittänyt iskeä, missään mielessä. Mistä se johtuu? Pitäisiköhän hymyillä enempi niinkuin joku on sanonut. No vaimohan ei tykkää taas siitä ajatuksesta ehkä yhtään eli ei kyllä varmaan jatkossakaan hymyillä. Joo, tuskin se antaa sun laittaa deodoranttiakaan saati sitten partavettä. Haisis liian hyvälle ja naiset jopa vilkaisis. Mä tunnen oikeasti kaksikin sellaista soittajaa, joiden vaimot katsoo tarkkaan vaatetuksenkin keikalle lähtiessä. Ei liian hyvän näköisiä, ja hajusteet kielletty täysin. Tukka pitää olla vähän ylikasvanut viimeisestä kornista parturoinnista. Ottaisin eron. Karhu karvat kapsahutti, hukka huulet humpsahutti, kettu kielen kepsahutti. Se oli vitun synty. |
uruttaja 28.12.2005 11:34:14 | |
---|
Joo, tuskin se antaa sun laittaa deodoranttiakaan saati sitten partavettä. Haisis liian hyvälle ja naiset jopa vilkaisis. Mä tunnen oikeasti kaksikin sellaista soittajaa, joiden vaimot katsoo tarkkaan vaatetuksenkin keikalle lähtiessä. Ei liian hyvän näköisiä, ja hajusteet kielletty täysin. Tukka pitää olla vähän ylikasvanut viimeisestä kornista parturoinnista. Ottaisin eron. Joskus on yritetty minuakin iskeä. Ulkonäköskaala kauniin ja susiruman väliltä. |
ninmari 28.12.2005 11:47:34 | |
---|
Hoh hoi..saapi sannoo jotta hoh hoiii......;) En laula nuoteista.Laulan rahasta! |
vanhami 28.12.2005 11:51:39 | |
---|
Ollaan väännetty nykyisen orkesterin kanssa 5 vuotta ja jonkunsen sata vetoa. Viime syksynä tuli joku eka kerran pyytämään treffeille. Kieltäydyin kohteliaasti ja hämilleen mennen vedoten, että olen perheellinen mies. Ja kiroten salaa mielessäni, että olet muutaman vuoden myöhässä. Sit on taas ollu vähän hiljasempaa. Jos seuraavan viiden vuoden päästä taas sitte. |
humppahanuristi 28.12.2005 12:09:46 | |
---|
Joo, tuskin se antaa sun laittaa deodoranttiakaan saati sitten partavettä. Haisis liian hyvälle ja naiset jopa vilkaisis. Mä tunnen oikeasti kaksikin sellaista soittajaa, joiden vaimot katsoo tarkkaan vaatetuksenkin keikalle lähtiessä. Ei liian hyvän näköisiä, ja hajusteet kielletty täysin. Tukka pitää olla vähän ylikasvanut viimeisestä kornista parturoinnista. Ottaisin eron. Ei tietenkään deodoranttia eikä partavettä. Haluaisiko kukaan ostaa VOX PF10:n? Ostin kotiharjoittelua varten mutta eihän siitä mitään tule:"mulla särkee päätä, et viiti nyt vinguttaa... Sen kerran kun telkkaria katon, niin täytyy pitää tuollaista mekkalaa..." |
R.Syke 28.12.2005 12:14:00 (muokattu 28.12.2005 12:16:43) | |
---|
Jaaa. Nyt tulee helppo. Sama ko baronilla. Mun ei koskaan tarvinnu iskee ketään naisiia. Niitä parveilee siinä, yritän olla vaatimaton, mikä kyllä onnistuu, toki. Sit ne vaan kyseleet,et onks sulla yksinäinne kotimatka ja miten meet?Ja mihin meet? Siihen oon vastannu aina, että Kulosaareen olen menossa. No ne lähtee siitä saatteleen ja kyseleen, tommosta, että onks se kiva paikka asua, ja mitä sun vanhempas tekkee & muuta löpinää. Siin vaiheessa ilmoitan aina, että asun ilman vanhempiani, tosin avoliitoss, mutta avovaimo on matkoilla, jote voimme mennä meille kyllä. Ja siitä sitten menemme meille. Otamme drinkit ja seurustellemme normaaliin nuorison tapaan. Ei tää sen kummosempaa oo.. |
"- Mä muuten tiedän, kuka sun vaimo on! - Ai? - Se ei varmaan ymmärrä sua." Siitähän se lähtee. My name is Baron, Sir Baron. |
R.Syke 28.12.2005 12:18:40 (muokattu 28.12.2005 12:19:01) | |
---|
"- Mä muuten tiedän, kuka sun vaimo on! - Ai? - Se ei varmaan ymmärrä sua." Siitähän se lähtee. Onhan se kipee paikka toi Ai, mutta siitä se useimmin lähtee. Mun saateltavat on tosin niin fiksuja, että sijaa pedin, tiskaa turhat astiat, pesee hampaansa ja sitten vasta kysyy...tulisko sulle jotain. No varmasti. |
uruttaja 28.12.2005 13:47:52 | |
---|
Hoh hoi..saapi sannoo jotta hoh hoiii......;) No onko sua yritetty iskee? Vai onko noin hiljaista??? Naaman perusteella vois olla jono.. |