Aihe: Kitaran viritys vatuttaa..
1 2 3 4 5
lassemv
28.12.2005 08:35:22
Edit: Nyt on torstai...

Keskiviikko.

No niin asiaan.. itelläkin oli kauhunhetkiä kun 11-settiä vetelin vireeseen. Rullailin siinä kaikessa rauhassa ylä-e:tä vireeseen kun yhtäkkiä PAUKS -> silmät kiinni.. avasin silmät ja koitin ettiä lattialta sätkiviä sormia ja lihanpaloja.. ahem. Niin, ei se katkennut vaan asettu paikoilleen tallassa. :)
Mä tilutan niin nopeesti ettei kitarasta ehdi kuulua mitään.
Pumpuli
28.12.2005 09:35:06
Keskiviikko.

kun yhtäkkiä PAUKS -> silmät kiinni.. avasin silmät ja koitin ettiä lattialta sätkiviä sormia ja lihanpaloja... :)

ehahhehh :D

Noo, ei se ny nii hirveetä oo kuitenkaa se viritys ole. Raukka enää koske kitaraan kohta ollenkaa. Saadaan pian uus basisti joukkoomme.

ROHKEESTI vaa sitä kieltä vireeseen jos se paukahtaa niin se paukahtaa ja tosi harvoin se todellakin paukahtaa suoraan sormille. Jos kielen laittaa oikein paikoilleen niin paukahtamisprosentti on todella pieni. Kieli ei saa olla kierteellä ja tallapaloista kannattaa katsoa onko niissä teräviä reunoja jossa kieli lepää.
Suuri m-net toivelaulukirja valmistuksessa! http://tinyurl.com/9te63
KaRa
28.12.2005 17:04:40 (muokattu 28.12.2005 17:04:49)
Juu, juu. Olen jo saanut :D.
Ette uskokkaan millanen kammo mulla on ollut. Mun sormet ei ollut mitään heikkohermoisten katseltavaa silloin muutaman kerran.
Se on hyvä, että homma toimii ja saadaan palautetta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)