Aihe: Osta kaikkea mitä mieleen tulee v.2006
1 2 3 4 5
32788
26.12.2005 16:06:25
Tällainen Fenkun Customshop-strato olis aika ihQ:

http://www.kitarapaja.com/pics/gffmtstr1.jpg

Hintaa vaan 2500 euroa liikaa.

Sitten vielä Marsun JCM 800 + hyvä kaappi. Paitti että ei ole siihenkään rahaa. Mutta pitää nyt kattoa jos tuo hypetys laskee niin voi saada halvemmalla.
Ehei, Tiluman ei suinkaan tarkoita tiluttavaa miestä, vaan on lyhenne sanoista Tappelunhaluinen Iltatorimyyjä Lattajalkainen Uudistaja ja Monumentaalisen Aneeminen Nikotinisti
Pirkka
26.12.2005 19:33:53
Niskamies
26.12.2005 21:21:08
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0196208800

Mä haluun ton! Tahtoo!!!

Mulla oli tollanen pari vuotta. Vaihdoin Ibanezin Gary Willis nauhattomaan, enkä ole katunut hetkeäkään.
sirdickyj
27.12.2005 15:06:05
http://www.fender.com/products/search.php?partno=0196208800

Mä haluun ton! Tahtoo!!!

Toihan on rikki; ei nauhoja ollenkaan!
En ikinä liittyisi bändiin, joka ottaa minut jäsenekseen!
absqua
27.12.2005 15:13:16
Toihan on rikki; ei nauhoja ollenkaan!

Niinpä. Ja muutenkin varmaan joku halpis kun eivät ole pleksiäkään laittaneet.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Pirkka
27.12.2005 15:18:16 (muokattu 27.12.2005 15:20:41)
Mulla oli tollanen pari vuotta. Vaihdoin Ibanezin Gary Willis nauhattomaan, enkä ole katunut hetkeäkään.

No nii... Hyvä että taas pääsit sanomaan.
sirdickyj
27.12.2005 16:13:48
Niinpä. Ja muutenkin varmaan joku halpis kun eivät ole pleksiäkään laittaneet.

Mites tos muuten o noi nauhojen paikat kummiski merakttu? Olixe Jacon basso oikeesti alunperin nauhaton vai ottixe ne nauhat ite veks? Miten se on? Eiks tost oo joku reliikki-malli myös, mis on se tallan alkuperänen paikka ruuvinreikineen vielä mestoilla?
pardy
27.12.2005 16:16:43

Mites tos muuten o noi nauhojen paikat kummiski merakttu? Olixe Jacon basso oikeesti alunperin nauhaton vai ottixe ne nauhat ite veks? Miten se on? Eiks tost oo joku reliikki-malli myös, mis on se tallan alkuperänen paikka ruuvinreikineen vielä mestoilla?

No tehdastekosia nauhattomia ei siihen aikaan vielä ollut, joten... Itse taisi askarrella.'

Ja reliikkiversio on juu missä on kaikki alkuperäset "hienoudet" myös mukana.
Zarmo
27.12.2005 16:37:10

OStin jo mp3-soittimen
GAS ei kuole, GAS nukkuu!
Lukekaa runoutta
Ladatkaa Interspectionalin Demo#1
sirdickyj
27.12.2005 16:44:07
Mä taas ostin kahvinkeittimen.
2541
27.12.2005 17:02:43

No tehdastekosia nauhattomia ei siihen aikaan vielä ollut, joten... Itse taisi askarrella.'

Oli niitä, mutta ei Jazz Bassosta. Fenderillä tais mennä aika pitkään, ennenkuin tajusivat alkaa valmistaa Jazzistakin nauhatonta versiota.

Mikä oli sitten ensimmäinen tehdastekoinen nauhaton, oisko ollu nää Ampegin hurjannäköiset bassot, joilla mm. Rick Danko ja Boz Burrell soittivat? Ja Bill Wymanilla oli se omatekoinen nauhaton käytössä jo ihan Rolling Stonesien alkuaikoina.
Wil-J
27.12.2005 17:14:48
Ja ton viäl:

http://muusikoiden.net/dyn/tori/85738.jpg

Tosin toi kyllä pitää ostoo jo tän vuaren pualella.

Ostikko? Mahtavan näkönen se on ainakin jos ei muuta.
I'm your mama, I'm your daddy, I'm that nigga in the alley.
TommiW.
27.12.2005 22:49:50
Ostikko? Mahtavan näkönen se on ainakin jos ei muuta

Käyn ylihuamenna hakemassa, jos ei ole vielä sillon mennyt.
Pitää soittaa huomenna hetki ennen sulkemisaikaa, vieläkö se on paikoillaan.
M.netin virallinen GAS-kroonikko. "Sedät ja tädit, Tommi on opistotiluttaja :( *Kummelin iso kaveri -äänellä* Perrkele! Mää vedän sitä turpaan!" -Seer-O
TommiW.
27.12.2005 23:12:34
Pitää huomenna hakea toi pois kuleksimasta, just vähä ennen sulkemisaikaa... njähnjähnjäh...

Ei vaan. Ootko tzadiin päin tulossa vai?

Jos teet sen ni riapottelen sua pitkin Helzingin katuja!

Oon joo tulozza. Vaihaks viälä sen Stanleyn levyn kaljaan? :D
"Wasara on kävelevä GAS " -kaake
chief
27.12.2005 23:15:40 (muokattu 27.12.2005 23:16:35)
Jos teet sen ni riapottelen sua pitkin Helzingin katuja!

Oon joo tulozza. Vaihaks viälä sen Stanleyn levyn kaljaan? :D

Huj!

Aini, toki vaihdan. Pitääpä yrittää kuunnella se tuossa huomenissa vielä. Nii, ootko sä siis torstaina täällä? Vois käydä vaikka soundstoressa räpläämässä Markbasseja ja sit siinä yläkerrassa suorittamassa transaktion.
"It's the ear, not the gear. "
TommiW.
27.12.2005 23:17:36
Huj!

Aini, toki vaihdan. Pitääpä yrittää kuunnella se tuossa huomenissa vielä. Nii, ootko sä siis torstaina täällä?

Joo, varmaan aika aikasseen päeevästä. Voipi olla että uon aika pitkäänkin siälä. Vois träffata?
"Wasara on kävelevä GAS " -kaake
absqua
28.12.2005 00:17:38 (muokattu 28.12.2005 00:21:37)
Mites tos muuten o noi nauhojen paikat kummiski merakttu? Olixe Jacon basso oikeesti alunperin nauhaton vai ottixe ne nauhat ite veks?

Legendan mukaan repi itse nauhat svidduun ja veti epoksit perään.

Miten se on? Eiks tost oo joku reliikki-malli myös, mis on se tallan alkuperänen paikka ruuvinreikineen vielä mestoilla?

Talla on ihan orkkismallia ja orkkispaikallaan. Ne reiät mistä puhut on 60-l alkuvuosina jazzbassossa olleiden demppareiden kiinnitystä varten.

edit: tuollaiset
http://www.thebassplace.com/cgi-bin … emplate=Templates/SearchResult.html
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
sirdickyj
28.12.2005 09:48:45
Talla on ihan orkkismallia ja orkkispaikallaan. Ne reiät mistä puhut on 60-l alkuvuosina jazzbassossa olleiden demppareiden kiinnitystä varten.

Joo, vain täys pölvästi luulee että sitä tallaa on muka siirretty johki...noit vartenhan ne tietenki on!
Epämuusikko
28.12.2005 12:47:53

Joko tiedät mikä mies on Gary Willis?
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)