Aihe: Jimi Hendrix -kamaa?
1
Vasenniplaaja
19.11.2005 20:22:30
Kiinnostaisi kovasti ostaa Jimi Hendrix -tyylinen otsanauha. Mistään "the ultimate authentic Jimi Hendrix official store" paikoista ei moista löydy. Onko kukaan muu törmännyt tällaiseen? Vai oliskohan helpompi tehdä itse..

Samoin muuta Henkka-kamaa. Hapsutakkeja, hattuja halvalla.
Minä: "Voi vittu, meidän kaikki biisit menee C:stä!" Rumpalimme: "Mut eihän se haittaa kun meillä on vasta kaks biisiä."
Kärpäsruoska
19.11.2005 20:57:46
HOho! Voin jo nähdä tulevaisuuteen!
Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi. THV-klubi #28 Romantikkoitkijät #34
Cujo
19.11.2005 21:07:11
Leikkaat äidin kesämekon liepeestä palan?

Siis itsehän en mikään alan asiantuntija ole, mutta onkos tuo nauha muka pelkkää kangaspalaa ihmeellisempi?
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Hassel
19.11.2005 21:37:11
Ompele kaksi tollasta perus jenkkihuivia yhteen ja Vola, siinä sulle hieno hippihuivi.
Vasenniplaaja
21.11.2005 15:02:44
Niin, eihän tuossa muuta ongelmaa ole mutta ns. solmuvärit, joilla siis oikeaoppinen hippihuivi värjätään, maksaa kuulemma aika perkeleesti. Voisi tulla jopa halvemmaksi ostaa jos haluaa kunnon tie-dye-huivin.
Minä: "Voi vittu, meidän kaikki biisit menee C:stä!" Rumpalimme: "Mut eihän se haittaa kun meillä on vasta kaks biisiä."
Mirrinsane
21.11.2005 21:20:08

Niin, eihän tuossa muuta ongelmaa ole mutta ns. solmuvärit, joilla siis oikeaoppinen hippihuivi värjätään, maksaa kuulemma aika perkeleesti. Voisi tulla jopa halvemmaksi ostaa jos haluaa kunnon tie-dye-huivin.

mhääh. eikä maksa. jauhepurkki on siihen nähden halpa, että parin kilon kankaan värjäämiseen tarvitaan n ruokalusikallinen jauhetta.
Vasenniplaaja
28.12.2005 18:14:13
Huivi on jo hankittu, parilla eurolla jostain nurkkabasaarista. Olen onnellinen.
Jos proge on progressiivista musiikkia, niin onko reggae regressiivistä musiikkia?
jerry_field
28.12.2005 18:17:21
Huivi on jo hankittu, parilla eurolla jostain nurkkabasaarista. Olen onnellinen.

kantsuu silti tutustua tie dyen ihmeelliseen maailmaan:)
"Vituttaa niin paljon että voisin heittää telkkarin ulos tosta ikkunasta!".."Mut hei, toi ikkunahan on kiinni."-Arttu Keskinen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)