Aihe: Rumpujen suojaus?
1 2
Limbus
27.12.2005 17:07:42

Elikkä miten Te hyvät ihmiset suojaatte rumpujanne treeniksellä iskuilta,kaljalta,pölyltä ja kännisiltä ihmisiltä?

Oma treeniksemme muuttuu aika ajoin kaupunkimme kolmanneksi kievariksi, ja silloin olen minä paskat housuissa, kun ihmiset riehuvat rumpujeni ympärille monen promillen tuiskeessa. Puhetta ei ymmäretä, että rumpuihin ei kosketa ja niitä ei oikein saisi soittaa niin vahvasti humaltuneena. Mitään hardcaseja en omista, ja settini on muutenkin liian kookas siihen, että joka kerta sen purkaisin kun siellä juhlitaan.

Mikä siis neuvoksi? Armeijan ylijäämävarastosta miinoja ja asettelen ne kauniiksi ympyräksi rumpujeni ympärille?
En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta.
hollmi-5
27.12.2005 17:10:39
Paha paha... Iso kangas tai kevytpeite päälle. Telamiinoja ympärille.
http://www.vistalites.com/collection/mikahollstrom.htm
KoRn88.
27.12.2005 17:11:28
Joku pressu tai vastaava siihen päälle ja pellit ruodaat aina mukanas. Vaikka en tiedä, minkälaista porukkaa siellä käy, että otetaanko se pressu pois siitä.
iha homoo kyl mä nussin mun tyttöystävää iha nii paljo ku huvittaa ja oon 15. tarkottako se sitä et olen rikollinen? -lucbass
metallia Kemistä: UNIC
Youni
27.12.2005 17:17:09
Sitten pitää soittaa sen pressun alla :D
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. [Kuva setistä profiilissa] http://koti.mbnet.fi/hafol/muuta/cabriat
Paas
27.12.2005 17:18:48
Tässä vaiheessa haistattaisin paskat porukoille ja häätäisin porukat pois silmäteriäni vahingoittamasta. Jos se ei olisi mahdollista lähtisin ite lätkimään rumpujeni kanssa.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
Limbus
27.12.2005 17:27:02

Lyöt hintalaput jokaiseen härpättimeen mitä setistä löytyy, uusien hinnat siis. Joku vois miettiä ainakin toisen kerran ennenkuin crashia olutpullolla alkaa soittaan :)

Hehe, voisi toimia. :) Kaikki kapulat voisi aina piilottaa jonnekkin tai viedä mukaansa. Hollmin idea kevytpeitteestä ja noista telamiinoista voisi myös toimia.
En ole muusikko,koska olen rumpali,koska rummuttaminen ei ole musiikkia,vaan hirveää räiskettä ja paisketta.
kampela
27.12.2005 17:34:32

Tai sitten vaan valelet ne P......:lla, tuskin koskevat ;)
Peruna kerrallaan..
Kukkis 77
27.12.2005 17:46:23

Laita piikkejä rumpujakkaraan niin sitten sattuu luvatonta soittajaa pyllyyn.
Mihi est propositum in taberna mori
Ruutikallo
27.12.2005 18:24:08
Natolankaa ympärille miinojen lisäksi.
Äläkä koskaan jätä symbaaleja ständeihin kiinni kun et itse ole paikalla.
Emmääossaa.........
lateq
27.12.2005 18:27:21
Lyöt hintalaput jokaiseen härpättimeen mitä setistä löytyy, uusien hinnat siis. Joku vois miettiä ainakin toisen kerran ennenkuin crashia olutpullolla alkaa soittaan :)

Toi oli muuten oikeesti hyvä idea. Pitää varmaan hyödyntää, jos johonkin vastaavanlaiseen paikkaan joutuu setin joskus viemään.
`
zak69
27.12.2005 22:30:49
Todettu on hyväksi. Eihän ne muut kässää että joku on voinut maksaa jostain pellinpalasta vaikka 400 euroa, ne kun on kuullut että jollain rumpalilla jossain bändissä kaikki pellit maksoi vaan 100 euroa :) Sanoin kanssa kerran yli-innokkaalle hepulle että vetele punkkia vaan jos haluat ja perään luettelin nopeasti hintaa pelleille ja niin edelleen. Antoi kapulat takas ja sanoi ettei enää koskekaan kannuihin. Eikä ole koskenut.
Time&groove lives here....
dictatorsh*t
28.12.2005 10:15:24
Elikkä miten Te hyvät ihmiset suojaatte rumpujanne treeniksellä iskuilta,kaljalta,pölyltä ja kännisiltä ihmisiltä?

Meidän reenikämpälle ei niitä päästetä. Kaikkein helpoin tapa.
AP
28.12.2005 10:51:04
Tässä vaiheessa haistattaisin paskat porukoille ja häätäisin porukat pois silmäteriäni vahingoittamasta. Jos se ei olisi mahdollista lähtisin ite lätkimään rumpujeni kanssa.
K100 #7 Ärlä #011
Nolte
28.12.2005 11:14:09

Tämä näin.
Hyvät rummut, huono soittaja!
Volle
28.12.2005 11:30:07
Kangas setin päälle ja pellit ainakin pois ständeiltä ja ehkä laukkuun ja mukaan. Aika harva jaksaa pelkkiä rumpuja mätkiä eikä toisaalta känniläinen useimmiten jaksa nähdä vaivaa setin soittokuntoon saamiseen. Ja yleensä jo se kangas kertoo suurimmalle osalle ihmisistä, ettei settiin kajoaminen ole suotavaa.
Nam.
jäykkis
28.12.2005 17:50:07
Harmittaahan tuo, mutta ajattelepa toisin päin: Mitä vahinkoa siitä on että joku "vähän kokeilee" settiä. Tietenkin jos mätkitään rikki jne. mutta kohtuu asiallinen soittelu, niin mitäpä tuosta.

Ota tosiaan pellit pois ja vaihda vaikka joku moposinglepedali omien tilalle, niin eiköhän se siitä sitten...

Meinaan, jos kämppä on semmonen missä kännätään ja jos et halua että setillä kukaan käy, niin setti taitaa olla väärässä tuvassa.

Setin peittämistä voi tietenkin kokeilla, mutta mitenkähän toimii käytännössä. Pikkusen eppäilen.
"Tietokoneella musiikin kuuntelu on extraa. Jos nyt käytät jotain Linuxia tai Macia, kannattaa harkita ihan tavallisen cd-soittimen hankkimista" - Tommi KyyrÄ -
pehmo
28.12.2005 20:34:51

Pedaaleista nuijat kotia, näin viksusti joku joskus sanoi.
"Ja äänensärkijä oli sellanen, että metallinen Tervaleijonapastillipurkki teipattiin kitaran kanteen ja siitä pantiin sellasia metalliketjuja roikkuun. Sitten kun rämpytti oikein saatanasti niin ne ketjut värisi kitaran kantta vasten... "
VeeKoo
28.12.2005 20:51:45 (muokattu 28.12.2005 20:52:00)

Pedaaleista nuijat kotia, näin viksusti joku joskus sanoi.

Jep, nuijat pois ja kapulat piiloon niin eiköhän örveltäjät jätä rumpujen soiton pois!
Ruman ei oo varaa nirsoilla.
Limbus
28.12.2005 21:21:44

Meinaan, jos kämppä on semmonen missä kännätään ja jos et halua että setillä kukaan käy, niin setti taitaa olla väärässä tuvassa.

Niin, tottahan tämäkin. Mutta kämppä sijaitsee talon viereisessä autotallissa. Ja kun meillä on pirskeet, niin ainahan sitä on mukava esitellä muille taitojaan pienessä tuiskeessa tai sitten niitä on muuten vaan kiva hakata. Ja lupaahan juuri tässä mielentilassa ei kysytä.

Olen ajanut asiaa läpi, että siellä ei nautita alkoholia, koska kämppä on muutenkin täynnä kallista tavaraa (mikserit,PA-laitteet,kitaravahvistimet,kitarat jne.), mutta ei. Rumpujakaan ei voi siirtää, koska muuaalla ei ole tilaa, ja ilman rumpuja soitto kärsii. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)