Juho L 29.07.2003 17:56:02 | |
---|
"You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
* Kitaranraiskaaja slaps Juho L around a bit with a large trout Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Juho L 29.07.2003 21:29:40 | |
---|
* Kitaranraiskaaja slaps Juho L around a bit with a large trout Älä hölmö läpsi sillä raudulla vaan paista se voissa! Tai loimuta! "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Kitaranraiskaaja 29.07.2003 22:32:23 | |
---|
Älä hölmö läpsi sillä raudulla vaan paista se voissa! Tai loimuta! Hmph. Löytyykö Amatsonin keittokirjasta mitään hyvää ohjetta? Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
Juho L 29.07.2003 22:35:18 (muokattu 29.07.2003 22:36:35) | |
---|
Hmph. Löytyykö Amatsonin keittokirjasta mitään hyvää ohjetta? Kalastajan lohihyve! Etkö ole lukenut? Edit: Eli näin: Kalastajan Lohihyve (3 hlö): Joka kalamiehen mieliruoka. Suussa sulava herkku! Ainekset: -3 vihreää perunaa -3dl kuningasvettä -Sinappia -7 tölkillistä ananasta -500g Lohisäilykettä (tai nötköttiä) -Pippuria 20g -Makeisia 100g -Soodaa 3tl -Ruisjauhoja 20kg Valmistus: Ota esiin vähintään 50l kattila (soppatykki käy vallan mainiosti). Täytä kattila raikkaalla vedellä ja lisää veteen perunat. Odota veden kiehumista. Perunoiden kiehuttua lisää veteen sooda ja pippuri. Syö makeiset. Sekoita kattilan sisältöä. Sekoita kuningasvesi ja sinappi erillisessä kulhossa. Kaada seos kattilaan. Lisää kattilaan lohisäilyke (tai nötkött). Sekoita huolellisesti. Lisää ananakset ja ruisjauhot. Anna hautua 24h. Tarjoile lautaselta. Nautitaan vesilasin kera (keitä lasia kunnes se pehmenee). Sopii mainiosti häihin ja muihin juhliin. "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
Kitaranraiskaaja 29.07.2003 22:59:39 (muokattu 29.07.2003 22:59:51) | |
---|
Kyllähän minä tuon juuri viikonloppuna luin, en vaan enää muistanut. Taidanpa kokata aamupalaksi. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |
ppsa 30.07.2003 17:47:56 | |
---|
Pirun hyvän kuulonen kappale. Olis vielä kaikki soitettu aidoilla soittimilla ni olis vielä parempi. Tänne palstalle vois muutenkin heittää tälläsii mainoksii kun on joku tämän palstan musiikkityyleihin luettava kappale demo-osiossa. "Do you like good music?" eiku varmaa huonosta... |
kingdom 31.07.2003 00:58:09 (muokattu 31.07.2003 00:58:21) | |
---|
* Kitaranraiskaaja slaps Juho L around a bit with a large trout Fishbot: Trouted! See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN! |
Juho L 31.07.2003 01:01:38 | |
---|
Olettekohan te pojat viettäneet hieman liikaa aikaa IRC:ssä? "You got exhilation, an' you got inhilation. But they're two different things, man. You screw up, you got mutilation." - Jackson Jeffrey Jackson, the trumpet player |
kingdom 31.07.2003 01:30:13 | |
---|
Olettekohan te pojat viettäneet hieman liikaa aikaa IRC:ssä? Joskus siellä tulee käytyä. Näin öisin kyllä aika paljon. Mutta hei nyt on kesäloma vielä pari viikkoa! See a gun is real easy, in this desperate part of town. Turns you from hunted into hunter, you go an' hunt somebody down. Wait a minute now! Somebody said "Fair Warning"?! Lord! Lord strike that poor boy DOWN! |
Kitaranraiskaaja 31.07.2003 13:28:23 | |
---|
Olettekohan te pojat viettäneet hieman liikaa aikaa IRC:ssä? Enhän mä ole vasta kun muutaman viikon. Tekno, POP, etno, latin, kuningas, minä. Niin, ja rangaistus. |