jeppeq 26.12.2005 21:30:05 | |
---|
Saattoipa olla oikeassakin siinä, että keikkojen laatu laskee, jos niitä tehdään määrälti enemmän kuukauden aikana. Muusikon ja solistin keikkamäärässä on vaan se euroa/keikka -eroavaisuus. Soitan - olen siis olemassa |
Leikari 27.12.2005 08:21:00 | |
---|
AE:llä on kyllä puhdas ja teknisesti toimiva ääni, mutta myös liian kova/sävytön ja ilmaisukyvyltään rajoittunut (johtuu varmasti myös naisen pienestä koosta sekä valitusta laulutekniikasta). Suosion syynä varmaan myös, että on helppo katsella. Kokonaispaketti ei kuitenkaan meitsiin vetoa. "Reipas" tyyli vetoaa myös kohderyhmäänsä so. kolmekymppisiin vähintään opistoasteen (nyk. AMK) koulutuksen saaneisiin kaupunkilaisnaisiin. Soitetaan jamia! |
Sertzo S 27.12.2005 09:31:27 (muokattu 27.12.2005 09:31:44) | |
---|
Viimeisessä Gramexpress-lehdessä Anna toi julki ajatuksiaan haastattelussa mm. näin: "Nykyisin melkein kuka tahansa voi olla laulaja, Anna sanoo. Senhän ei pitäisi olla näin, tai ainakin siinä taso laskee." Suora sitaatti lehdestä. |
Tankero 27.12.2005 13:08:10 | |
---|
Viimeisessä Gramexpress-lehdessä Anna toi julki ajatuksiaan haastattelussa mm. näin: "Nykyisin melkein kuka tahansa voi olla laulaja, Anna sanoo. Senhän ei pitäisi olla näin, tai ainakin siinä taso laskee." Suora sitaatti lehdestä. Niin näkyy voivan olla. Niinku tämä Madonna. Ilimanaikunen keikistelijä. Varmasti, vissiin. |
manjaana 27.12.2005 13:11:49 | |
---|
Niin näkyy voivan olla. Niinku tämä Madonna. Ilimanaikunen keikistelijä. Mikäs siinä ohjelmassa oikein mätti....? Laulan tanssin missä ja milloinka vaan... |
M.i.k.key 27.12.2005 13:12:23 | |
---|
Niin näkyy voivan olla. Niinku tämä Madonna. Ilimanaikunen keikistelijä. Mikäs sua nyt tuossa Madonnassa häirittee? Onhan se ihan perkuleen kova mimmi. Nähtiinköhän me sama ohjelma, neljän hengen bändin kanssa veti talkshow-lavasteissa. Mä lopetan nää hommat! |
Tankero 27.12.2005 13:16:48 | |
---|
Mikäs sua nyt tuossa Madonnassa häirittee? Onhan se ihan perkuleen kova mimmi. Nähtiinköhän me sama ohjelma, neljän hengen bändin kanssa veti talkshow-lavasteissa. Ei muuta kuin se, että en ole koskaan kuullut sen laulavan livenä oikeen. Aina vetää kiikeliin. Ohut ääni, mitä joutuvat päällekkäisvetasuilla paikkaan. Se menee mulla samaan kastiin Rollareitten ja Souvareitten kans.(sic) Eipä paljon muu. Varmasti, vissiin. |
M.i.k.key 27.12.2005 13:23:33 | |
---|
Ei muuta kuin se, että en ole koskaan kuullut sen laulavan livenä oikeen. Aina vetää kiikeliin. Ohut ääni, mitä joutuvat päällekkäisvetasuilla paikkaan. Se menee mulla samaan kastiin Rollareitten ja Souvareitten kans.(sic) Eipä paljon muu. Tuosta en montaakaan sanaa ymmärtänyt. Uuden levyn promoja olen nähnyt jo parikin missä vetää livenä, ei häiritse yhtään. Muutama viikko sitten diggailin Drowned World DVD:tä mikä on ihan mahtava. Toki siellä tulee paljon asioita koneeltakin mutta kyllä se laulaa osaa ja ennenkaikkea on toiminut edelläkävijänä aika monessa asiassa. Uudistanut poppismusaa aika moneen kertaan. Siitä jo mun pisteet. Mikäs noissa Rollareissa sitten sua risoo!? Mä lopetan nää hommat! |
poppamies 27.12.2005 13:25:40 | |
---|
Ei muuta kuin se, että en ole koskaan kuullut sen laulavan livenä oikeen. Aina vetää kiikeliin. Ohut ääni, mitä joutuvat päällekkäisvetasuilla paikkaan. Se menee mulla samaan kastiin Rollareitten ja Souvareitten kans.(sic) Eipä paljon muu. No näin voi olla. Kuhilas on jälleen kerran osoittanut olevansa oikeassa ja ainakin kuusimiljoonaviisisatatuhattakuusi väärässä...osaamista on aivan turha mitata suosiolla ja menestymisellä kun meillä kerran on näin pätevä oraakkeli keskuudessamme. G-strings are for strippers |
Tuosta en montaakaan sanaa ymmärtänyt. Uuden levyn promoja olen nähnyt jo parikin missä vetää livenä, ei häiritse yhtään. Muutama viikko sitten diggailin Drowned World DVD:tä mikä on ihan mahtava. Toki siellä tulee paljon asioita koneeltakin mutta kyllä se laulaa osaa ja ennenkaikkea on toiminut edelläkävijänä aika monessa asiassa. Uudistanut poppismusaa aika moneen kertaan. Siitä jo mun pisteet. Mikäs noissa Rollareissa sitten sua risoo!? Kun ei taitu. Ei kai juuri muu. Olivat aikoinaan hekin edelläkävijöitä, kuten vissin Madonnakin, mutta sinne jämähtivät. Mua aina tahtoo häiritä rokki/pop maailmassa vallitseva kultin palvonta. Eli jos on joskus saanut jotain aikaan, niin ei tahdota huomata, että keisarilla ei ehkä enää nykyajassa olekaan vaatteita. Tai jotain. Varmasti, vissiin. |
Tankero 27.12.2005 13:31:10 | |
---|
No näin voi olla. Kuhilas on jälleen kerran osoittanut olevansa oikeassa ja ainakin kuusimiljoonaviisisatatuhattakuusi väärässä...osaamista on aivan turha mitata suosiolla ja menestymisellä kun meillä kerran on näin pätevä oraakkeli keskuudessamme. Kokeile vielä joku sitaatti Raamatusta, niin olen lyöty. Totta kai olen oikeassa. Niin oot vissiin sinäkin. Varmasti, vissiin. |
KoskPaavo 27.12.2005 14:10:08 | |
---|
Vesterisen Vili eikä Könösen Eskokaan koskaan "uudistunut". Aina vaan sitä samaa kurttua... Viidenkympin jälkeen TALUt ei niin hirveästi kiinnosta... |
R.Syke 27.12.2005 14:19:35 (muokattu 27.12.2005 14:20:23) | |
---|
Vesterisen Vili eikä Könösen Eskokaan koskaan "uudistunut". Aina vaan sitä samaa kurttua... Mutta Djangopa uudistui. Antoi pari sormea tasoitusta ja veti entistä paremmin. Anna Erikssoniin en voi ottaa kantaa, kun se laulaa. |
Tankero 27.12.2005 17:10:31 | |
---|
Vesterisen Vili eikä Könösen Eskokaan koskaan "uudistunut". Aina vaan sitä samaa kurttua... Niin van niillä taittu. Varmasti, vissiin. |
R.Syke 27.12.2005 18:05:48 (muokattu 27.12.2005 18:06:32) | |
---|
Niin van niillä taittu. ...ja Djangolla sormet - ja aina vaan taittu. Hukilas, olet pelottavassa vireessä. |
Sertzo S 27.12.2005 18:11:32 | |
---|
Joistain Annan biiseistä itse pidän kuitenkin, mutta vain joistain. Laulajana arvostan häntä myös monien ohutäänisten inisijöiden sijasta. |
R.Syke 27.12.2005 18:15:15 | |
---|
Joistain Annan biiseistä itse pidän kuitenkin, mutta vain joistain. Laulajana arvostan häntä myös monien ohutäänisten inisijöiden sijasta. Ohutäänisin inisijä, musta oli Henry Theel, ikinä!!!11! Varo, tää on provo. |
Notefix 28.12.2005 11:42:12 | |
---|
Uuden levyn promoja olen nähnyt jo parikin missä vetää livenä, ei häiritse yhtään. Muutama viikko sitten diggailin Drowned World DVD:tä mikä on ihan mahtava. Madonna on mahtava...ja se on nimenomaan uudistunut, siitäkin huolimatta että noita uudistumisia paheksutaan. Se on kokonaisvaltainen tähti, jolla on karismaa vaikka muille jakaa. Mr. Muzak: "ku Note soittaa ni kaikki kuulostaa Whitney Houstonilta" |
v_m_kangas 28.12.2005 11:50:58 | |
---|
Madonna on mahtava...ja se on nimenomaan uudistunut, siitäkin huolimatta että noita uudistumisia paheksutaan. Se on kokonaisvaltainen tähti, jolla on karismaa vaikka muille jakaa. Mielenkiintoista läppää oli tuossa TV1:n 'talkkarissa'. Harmittaa vain kun oli nauhoitus loppunut kesken, aika yleistä tuossa Finluxin digiboxissa :( Madonna kertoili, että ura oli startannut tanssi/laulukoe-esiintymistä. Ei ollut saanut roolia, mutta heput oli kuskannut hänet Pariisiin tekemään musaa. Oli kuulemma tekosyyllä karannut sieltä takaisin Valtoihin, koska halusi nousta tähteyteen omin avuin. Humppaa tai soita humppaa |
R.Syke 28.12.2005 12:32:34 | |
---|
Te ootte liian tosissanne näitten Madonnojen ja Anna Eriksojenne kanssa. Me, köyhä kansa, emme katso kalliisti tuotetulta viedeolta, kuinka hyvä Madonna on. Se meidän valitettavasti tätyy kuulla korvillamme. Sama pätee Anna Erikssoniin. En voi odottaa, valitettavasti, jotain hienosti tehtyä videota. Mun täytyy päättää, pidänkö siitä nyt, tässä livenä. Mutta hei videofriikit. Perustakaa oma juttu. Siihen pääsee kipaleet, joista on tehty ä-l-y-t-ö-m-ä-n h-y-v-ä video. Mielellään viel iso lauma sukulaisia tekemässä. |