vepetius 27.12.2005 10:39:14 | |
---|
pitäs hommata pellit kun ostin viimeviikolla exportit,kertokeepa mikä olis hinta/laatu suhteelta hyvä pelti yhdistelmä tollaseen heavy/rock meininkiin. |
hyperhamsteri 27.12.2005 11:05:54 | |
---|
pitäs hommata pellit kun ostin viimeviikolla exportit,kertokeepa mikä olis hinta/laatu suhteelta hyvä pelti yhdistelmä tollaseen heavy/rock meininkiin. Avedis. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
drum-monkey 27.12.2005 11:10:42 | |
---|
Avedis. Kyllä. Tai sitten jotain Sabianin AAX:ia. Mikäs on taas se hintahaarukka ja peltien määrä? Munletti on mulletti |
Akahito 27.12.2005 11:10:57 | |
---|
Sabian XS20, Paiste Pst5 ja Alpha, Meinl Classics, Istanbul Alchemy Pro A.R.T, Stagg SH, jne. Kaikista noista sarjoista löytyy mallivaihtoehtoja hevistelyynkin. Zildjianin halpasarjoja en suosittele yhtään mihinkään vaikka kuinka hianot ja kiiltävät olisivat - jäi harvinaisen karvas maku suuhun niistä. "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
hyperhamsteri 27.12.2005 11:17:42 | |
---|
Zildjianin halpasarjoja en suosittele yhtään mihinkään vaikka kuinka hianot ja kiiltävät olisivat - Tämä on täysin totta. Itse omistan ZXT-sarjan ja voin sanoa, että kyseisen sarjan haitsu puoliavonaisena on jotain hirveintä. Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
Akahito 27.12.2005 11:25:15 | |
---|
Tämä on täysin totta. Itse omistan ZXT-sarjan ja voin sanoa, että kyseisen sarjan haitsu puoliavonaisena on jotain hirveintä. Mulla oli myös taannoin noita ZXT:itä, joiden olis tarkotus olla niitä parempia budjettipeltejä. *huokaus* "Viiskytluvun kerrostalot tekee jostain syystä hyvän olon, niiden rappukäytävien viileys; Miksi mä lähtisin täältä?" |
Tindrum 27.12.2005 11:30:06 | |
---|
Kannattaa tsekata noista em. satseista tarjoukset. Kaikki on hyviä vaihtoehtoja. Itse ostin kämpille tarjouksesta ton Meinlin Classics -setin (299€) ja yllätti kyllä positiivisesti. Ei liian hevit mutta ei ihan lörpötkään. Hyvä allround satsi. Vanhat oli noi Alchemy Pro A.R.T:t ja nää tuntuu mulle paremmilta. Jos ostat netistä kannattaa valita noista tasalaatuisempia peltejä. Esim. Staggeja en ostaisi kokeilematta. m© m©
Ammattilaista on vaikee saada lavalle, mutta amatööriä ei saa sieltä pois. |
Moso 27.12.2005 11:31:20 | |
---|
|
hyperhamsteri 27.12.2005 11:59:23 | |
---|
Yarr. Puujalka ja silmälappu. |
-Tuke- 27.12.2005 12:33:55 | |
---|
Osta thommannilta se Avedis-setti. Ei oo paha hinta noista pelleistä. Sitäpaitsi jälleenmyynti arvo tuskin laskee yhtään kun myyt niitä suomessa. (New Beat haitsut tuolla 205e ja suomessa n 350e) Kyllä lähtee!!!!! |
Osta thommannilta se Avedis-setti. Ei oo paha hinta noista pelleistä. Sitäpaitsi jälleenmyynti arvo tuskin laskee yhtään kun myyt niitä suomessa. (New Beat haitsut tuolla 205e ja suomessa n 350e) Niinno. Kyllähän se väistämättä esim. käytettyjen New Beattien arvoa laskee, kun niitä uutenakin saa noin halvalla. Hyvät rummut, huono soittaja! |
Keppikeksi 27.12.2005 14:28:23 (muokattu 27.12.2005 14:32:51) | |
---|
Tämä on täysin totta. Itse omistan ZXT-sarjan ja voin sanoa, että kyseisen sarjan haitsu puoliavonaisena on jotain hirveintä. Samaa voisin sanoa Paisteen Alpha 14 medium hi-hatista. Aivan korvia särkee kun soitan sillä puoli avonaisena. >< Auki se on ihan hyvä ja kiinni vielä toimii - mutta puoliavonaisena se on jotain niin kamalaa. Olen myös sitä mieltä, että tätä Zildjianin titaani päällystettyä ZXT (?) sarjaa ei kannata ostaa. Kävin tuossa vähän aikaa sitten vanhassa koulussani jonne oli semmoiset ostettu ja kyllä ne vanhat Alphan pellit pesivät ne aivan kunnolla. Niiden saundi oli jotenkin niin koliseva ja kolkko. En suosittele niitä. Zildjian Avedis on hyvä vaihtoehto. "I will die for the love of the mermaid
Her seduction beauty and scorn
Welcome to the end of your life
- Hail the Oceanborn!" |
vepetius 27.12.2005 14:56:23 | |
---|
kiitos vinkeistä |
Migo 27.12.2005 15:11:33 | |
---|
Ei ole enää thomanilla tota avedis settiä. En ainakaan sivuilta löytänyt. Minimaalisen Isonenäinen ja Kuolemattoman Kaoottinen Optimisti.
http://www.akuankka.fi/tekemista/touhola/sudenpentunimigeneraattori/ |
Tindrum 27.12.2005 17:51:46 | |
---|
Kävin tänään tuolla F-musiikissa kehällä. Siellä oli tarjouksessa Toi Sabian XS20 perussetti hintaan 390 €. Kaupanpäälle 18" krässi. m© m©
Ammattilaista on vaikee saada lavalle, mutta amatööriä ei saa sieltä pois. |
T.Laine 27.12.2005 17:57:55 | |
---|
ihan mukavan edullinen, kun thomannilla tuo sama maksaa 377€+ rahti (20e) ...näinhän se homma etenee... kai... |