Aihe: Djembe - itseopiskelua?
1
mizako
26.12.2005 20:05:02
Heip.
Hommasin joku kuukausi sitten itselleni djemben ja rupesin käymään kursseilla kerran viikossa. Kivasti se alkaa soimaan, mutta mietin että tietääkö kukaan jotain saittia mistä saisi djembe aiheisia videoita taikka 'nuotteja' että voisi itse opiskella himassa. Etno.netin videot oon käyny läpi, mutta lisää pitäisi saada. Jotain musavideoitakin olisi kiva katsella ja soittaa messissä.
Walrus
26.12.2005 23:51:53 (muokattu 26.12.2005 23:54:09)
Onko djemben soittamiseen olemassa oikein kursseja? Ei oo kyllä ikinä tullut vastaan mitään kummempia djemben soiton oppaita. Parhaiten varmaan oppii ku matkii vaan suoraa biiseistä sitä soittamista.
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
Epämuusikko
29.12.2005 00:16:27
Eräässä tai kahdessa tuhansia vuosia vanhassa Viidakkorumpu-lehdessä oli djembensoitosta muutama hyvä ja tiivis artikkeli. Kandee kysyä lehden toimittajilta, vaikka dafry.netin kautta.
"It's hard to have a relationship in this business, man. You're always travelling, keeping weird hours, you know. It's gonna take a very special woman, you know.... or a bunch of average ones". -Bill Hicks
Renki
30.12.2005 15:05:50 (muokattu 30.12.2005 15:06:50)

Heip.
Hommasin joku kuukausi sitten itselleni djemben ja rupesin käymään kursseilla kerran viikossa. Kivasti se alkaa soimaan, mutta mietin että tietääkö kukaan jotain saittia mistä saisi djembe aiheisia videoita taikka 'nuotteja' että voisi itse opiskella himassa. Etno.netin videot oon käyny läpi, mutta lisää pitäisi saada. Jotain musavideoitakin olisi kiva katsella ja soittaa messissä.

Kirjastosta löytyy muutamia opetusvideoita. Esmes have fun playing djembe tjs.
Mutta kannattaisi kyllä mennä kurssille. Paremmin sitä nimittäin varmasti siellä oppii ja tutustuu samankaltaisiin ihmisiin.
Itse en ole vielä kurssilla käynyt, kun ei ole sellaista vielä alkanut, mutta helmikuussa meinasin mennä inner rhytmin järjestämälle syventävälle viikonloppukurssille ja sen jälkeen katsella miten homma sitten sujuu.

Kursseista ympäri Suomen saa tietoa osoitteesta www.afrotanssi.net
ruusu on kaunis/ otan kyllä risutkin/ ne palavat paremmin/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)